Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Twijfel. Doen of niet.

<<

Anoniem109

Bericht 14 Jun 2015 00:15

Re: Twijfel. Doen of niet.

.
Laatst gewijzigd door Anoniem109 op 29 Jun 2015 18:34, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Jun 2015 12:53

Re: Twijfel. Doen of niet.

Is ook echt voor mij, maar idd te duur.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 14 Jun 2015 13:26

Re: Twijfel. Doen of niet.

Ik snap sommige reacties niet. Als je je ergert aan de topics over vakanties van CBL reageer dan gewoon lekker niet. Ik erger me ook aan bepaalde topics maar zeg er toch ook niks van? Ik reageer dan gewoon niet.

Ik snap dat jullie naar India willen, het lijkt me ook prachtig daar maar het is inderdaad iets heel anders en best wel onbekend ook. Wij zijn ook een aantal keer all in op vakantie geweest en nu ontdekken we vooral Europa (we boeken alles los en maken ook zelf onze planning).
Ik zou, als ik jullie was, dit jaar voor iets anders gaan en volgend jaar kijken voor India. Dan ga je dit jaar al voor een wat onbekendere bestemming voor jullie en dan volgend jaar India, dan ben je toch al wat voorbereid.
Ik zou, samen met je man, een lijstje maken van de landen/plaatsen die jullie graag willen bezoeken en dan kiezen. Europa heeft me ook niet altijd getrokken maar nu ben ik er gek op en wil alleen maar meer zien, uiteraard ook buiten Europa hoor! De wereld heeft zoveel moois te bieden.

Is een cruise wat voor jullie trouwens?
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Jun 2015 14:13

Re: Twijfel. Doen of niet.

Lauren schreef:Ik snap sommige reacties niet. Als je je ergert aan de topics over vakanties van CBL reageer dan gewoon lekker niet. Ik erger me ook aan bepaalde topics maar zeg er toch ook niks van? Ik reageer dan gewoon niet.

Ik snap dat jullie naar India willen, het lijkt me ook prachtig daar maar het is inderdaad iets heel anders en best wel onbekend ook. Wij zijn ook een aantal keer all in op vakantie geweest en nu ontdekken we vooral Europa (we boeken alles los en maken ook zelf onze planning).
Ik zou, als ik jullie was, dit jaar voor iets anders gaan en volgend jaar kijken voor India. Dan ga je dit jaar al voor een wat onbekendere bestemming voor jullie en dan volgend jaar India, dan ben je toch al wat voorbereid.
Ik zou, samen met je man, een lijstje maken van de landen/plaatsen die jullie graag willen bezoeken en dan kiezen. Europa heeft me ook niet altijd getrokken maar nu ben ik er gek op en wil alleen maar meer zien, uiteraard ook buiten Europa hoor! De wereld heeft zoveel moois te bieden.

Is een cruise wat voor jullie trouwens?


India is idd heel anders iig van de landen waar wij altijd heen gaan. De twijfel blijft ondanks dat ik las dat het niet echt aan te raden is om in sept. te gaan. Ik zei tegen mijn man dat we misschien wel moeten gaan zodat we dat ook weer weten, maar er dan wel geweest zijn.
Heb vaak zat zelfs van reisorganisaties gehoord dat de cariben in sept. niet zo slim zijn om te bezoeken en toch zijn we gegaan zelfs 11 jr achter elkaar. Misschien kan het met India vergeleken worden, maar misschien ook niet.
In sept. is het orkaanseizoen in de cariben en als je ziet hoeveel mensen er toch heen gaan zul je wellicht denken waarom ze het afraden.

Wij hebben er afgezien van een bui en niet eens elke dag nooit last van gehad. Na die buien werd het weer volop zonnig en tijdens die buien bleven we vaak zelfs in het water.

India willen we idd volgend jaar doen mits we dit jaar echt niet gaan. Een cruise lijkt me echt niks, heb dat nooit wat gevonden en sinds die bootrampen vind ik het zelfs eng eigenlijk.

We hebben nog even te gaan, maar Jamaica staat bovenaan. Wellicht wordt dat hotel goedkoper zodat het binnen ons budget past of er tegenaan. Anders zullen we toch echt wat anders moeten vinden en misschien toch wel de cariben, geen straf is dat hoor voor mij.

Cuba misschien is dat wat? Heb er niet veel mee, maar mijn man vind alles wel best. Had al wat leuks gezien, ietsje over het budget. Nadeel is wel dat de normen daar lager liggen dan in Mexico ed. Zo kan het voorkomen dat je vaak koud water hebt en lauw eten dat is toch iets om over na te denken.

Las reviews van het hotel wat me leuk lijkt dat me klaagde dat de zee niet mooi was. Nou op Tripadvisor vind ik het prachtig dus snap dat gezeik niet. Is voor sommigen ook nooit goed.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 14 Jun 2015 22:19

Re: Twijfel. Doen of niet.

Ik heb geen idee hoe het in september in India is, heb me nooit echt verdiept in India. Net als Cuba haha. Maar ik snap wel dat je graag naar je geboorteland wilt. Dan zou ik er dit of volgend jaar zeker heen gaan. Het kriebelt bij jullie al veel langer om er heen te gaan en om iets anders te bezoeken dan Mexico of DR (al is dat ook zéker geen straf haha!).

Naar welk hotel in Jamaica willen jullie graag?

Sommige mensen zeuren om alles inderdaad, om de kleinste dingen of dingen wat ons niks uitmaakt kunnen ze een slechte review geven.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Jun 2015 22:29

Re: Twijfel. Doen of niet.

Lauren schreef:Ik heb geen idee hoe het in september in India is, heb me nooit echt verdiept in India. Net als Cuba haha. Maar ik snap wel dat je graag naar je geboorteland wilt. Dan zou ik er dit of volgend jaar zeker heen gaan. Het kriebelt bij jullie al veel langer om er heen te gaan en om iets anders te bezoeken dan Mexico of DR (al is dat ook zéker geen straf haha!).

Naar welk hotel in Jamaica willen jullie graag?

Sommige mensen zeuren om alles inderdaad, om de kleinste dingen of dingen wat ons niks uitmaakt kunnen ze een slechte review geven.


Het is een aantal maanden Monsoon dwz veel regen, best heftig ook wel, soms zelf overstromingen in bepaalde delen, bovendien zal het veel bewolkt zijn en erg broeierig. Dat alles gaat onze vakantie verpesten dat weet ik nu al en dan ben ik boos. Dus we nemen geen risico, kiezen wat anders en gaan als het goed is volgend jaar.

Ik wil graag naar Riu Ocho Rios, maar die in Montego Bay mag ook wel. Hopelijk lukt het en anders is het gewoon pech.
Riu Ocho Rios is nu echt belachelijk duur. Ik kijk altijd op allereizenop1site.nl en elke dag is de vanaf prijs anders, maar de prijs voor de datum dat wij willen gaan blijft daardoor wel hetzelfde. Zij bieden vn reizen van Arke aan, maar dan iets goedkoper. Sommigen zijn hetzelfde, maar dit hotel scheelt nou op dezelfde datum wel héél erg veel en beide apart is het alsnog veels te duur. Bij Arke is het totaal € 4600,50 en bij Allereizen € 3640,50! :shock:

Die in Montego Bay is bij beide hetzelfde geprijsd dus ik denk dat die andere gewoon een fout is. Vind beide echt belachelijk duur en de prijs niet waard. Voor minder heb je luxere hotels.

Mijn man had op de radio gehoord dat ze de reizen niet kwijt kunnen en dat ze op den duur goedkoper kunnen worden. Nou hopelijk geld dat voor dit hotel ook. Denk wel dat het goedkoper wordt, maar of het voor ons budget mogelijk is dat weet ik niet.
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 15 Jun 2015 10:39, in totaal 3 keer gewijzigd.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 14 Jun 2015 22:37

Re: Twijfel. Doen of niet.

caribbeanlover schreef:Las reviews van het hotel wat me leuk lijkt dat me klaagde dat de zee niet mooi was. Nou op Tripadvisor vind ik het prachtig dus snap dat gezeik niet. Is voor sommigen ook nooit goed.


Haha, hier moest ik wel om lachen, want toen ik je ooit een voor mij prachtige foto liet zien van een strand op isla margarita of DR (weet niet meer welke) vond jij dat ook niet "blauw" genoeg :banaan: Maar idd voor sommigen is het ook nooit goed :smile:
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Jun 2015 22:58

Re: Twijfel. Doen of niet.

Tabbie schreef:
caribbeanlover schreef:Las reviews van het hotel wat me leuk lijkt dat me klaagde dat de zee niet mooi was. Nou op Tripadvisor vind ik het prachtig dus snap dat gezeik niet. Is voor sommigen ook nooit goed.


Haha, hier moest ik wel om lachen, want toen ik je ooit een voor mij prachtige foto liet zien van een strand op isla margarita of DR (weet niet meer welke) vond jij dat ook niet "blauw" genoeg :banaan: Maar idd voor sommigen is het ook nooit goed :smile:


Dat weet ik niet meer, maar zou kunnen. Het was géén foto van jou zelf dus is het sowieso lastig te bepalen vind ik.Hoe blauwer, hoe beter. Misschien oogt het voor mij in het echt niet blauw genoeg kan toch?! Vorig was het ook niet superhelder, so be it, maar het hotel was wel super dus zo erg was het niet. Had al begrepen uit reviews dat het niet super helder was ach ja.

Ik vind het een andere situatie, want nu heb ik het over een hotel waar ik heen zou kunnen gaan en dus logisch dat ik overal op let. Het ging om hotel Memories Varadero. Als je op Tripadvisor kijkt dan snap je misschien wat ik bedoel dat ik het raar vind dat mensen klagen, want de zee is echt wel héél erg blauw.Wat jij mij liet zien stond niet op mijn lijstje als bestemming om heen te gaan. Bovendien zou het zo kunnen zijn dat ik Isla Margarita in het echt ook niet zo blauw vind.

Heel wat jaren geleden was IM zo hip en in dat veel er heen wilde, maar nu is het vrij lastig te boeken. Zo zelf niet eens weten wie het aanbied. Door jou ben ik nieuwsgierig en zit nu toch te zoeken, is nog best lastig. Kom ik op een site staat er klik hier bij een bepaald hotel, kom ik op een soort bol.com site!

Vakantiestunt bied het aan voor zover je daarover kan spreken, want prijzen krijg je niet te zien en bij sommigen hotels moet je een offerte aanvragen. Dus best veel moeite om even een vakantie te boeken. Vraag me dus af of het nog wel boekbaar is vanaf Nederland. Hoe is dat zo gekomen dat het eerst zo in was en nu niet meer?

Ik zit nu op Supersaver.nl (nooit van gehoord) te kijken, maar dan heb je 2 overstappen en ben je 17 a 18 uur onderweg ook terug. Er staat 14 nachten voor de data die ik heb ingevuld, maar door het tijdsverschil en de lange vluchten heb je volgens mij geen 14 nachten. Bovendien zie ik nergens SGR en ANVR staan dus vind dat wat vaag.
<<

caribbeanlover

Bericht 18 Jun 2015 14:11

Re: Twijfel. Doen of niet.

We hebben besloten om volgend jaar nov. te gaan.
<<

Anoniem313

Bericht 18 Jun 2015 14:23

Re: Twijfel. Doen of niet.

Fijn dat je de knoop hebt doorgehakt!
<<

caribbeanlover

Bericht 18 Jun 2015 14:55

Re: Twijfel. Doen of niet.

Zeker fijn, maar dat hebben we samen gedaan hoor. :ja:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 18 Jun 2015 14:55

Re: Twijfel. Doen of niet.

Fijn dat jullie de knoop door hebben gehakt en dat je toch nog gaat (al is het dan volgend jaar)
<<

caribbeanlover

Bericht 18 Jun 2015 16:11

Re: Twijfel. Doen of niet.

Zeker en waarschijnlijk gaat het dan ook veel sneller ivm het visum dus is het het wachten meer dan waard.
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Jun 2015 10:08

Re: Twijfel. Doen of niet.

Mijn man belde net en hij heeft het kunnen verzetten naar November dus we gaan toch dit jaar! :smile:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 19 Jun 2015 10:58

Re: Twijfel. Doen of niet.

Leuk! Veel plan plezier!
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Jun 2015 11:58

Re: Twijfel. Doen of niet.

Dank je
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 22 Jun 2015 19:58

Re: Twijfel. Doen of niet.

Echt super! Houd ons maar op de hoogte als je wilt :) Veel plezier met plannen en aftellen naar november! :)
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Jun 2015 21:05

Re: Twijfel. Doen of niet.

Thanks
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers