Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Onweer (forumnaam) = ikknutsel = ...

<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 21 Jun 2015 12:01

Re: Onweer (forumnaam) = ikknutsel = ...

Leuk en gefeliciteerd!!
<<

Merit

Noob

Berichten: 60

Geregistreerd: 25 Apr 2015 19:52

Bericht 22 Jun 2015 09:48

Re: Onweer (forumnaam) = ikknutsel = ...

Gefeliciteerd!
<<

Anoniem123

Bericht 22 Jun 2015 10:05

Re: Onweer (forumnaam) = ikknutsel = ...

gefeliciteerd!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 22 Jun 2015 11:12

Re: Onweer (forumnaam) = ikknutsel = ...

ikknutsel schreef:Pompoen, E. Is straks net 5 als de tweede komt. Vind het eigenlijk wel heel leuk!
Ze maakt het nu heel bewust mee en stelt allemaal vragen. En kan straks mee helpen babykleertjes uitzoeken en kopen.
En ze kan al een hoop zelf. Lijkt mij makkelijker dan twee die veel hulp nodig hebben met eten/aankleden.
En kan straks gaan baby zwemmen als E. op school zit.


Ik dacht altijd dat ik weinig leeftijdsverschil wilde, maar tussen Lo. en Lu. zit maar 14 maanden en ik het lijkt me echt ideaal eigenlijk, zo'n groter leeftijdsverschil. En als ik kijk naar mijn vriend en zijn broer, daar zit 6 jaar tussen, maar ze kunnen het echt prima vinden. Ze werken zelfs samen.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 22 Jun 2015 11:49

Re: Onweer (forumnaam) = ikknutsel = ...

Wat leuk! Gefeliciteerd.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Indigo