Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goede (volume) shampoo gezocht

<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 18 Jun 2015 17:05

Re: Goede (volume) shampoo gezocht

@ Coretto: Oh dat is niet erg hoor haha! Iedereen reageert weer anders op shampoo :) Qua vetheid valt het mee..mijn haar is echt vet na 1.5 dag zoiets. Ik gebruik idd ook haarolie, zo fijn!

@ Kees: Jaa hij ruikt zooo lekker! Heb hem vanmorgen gebruikt + olie naderhand en mijn haar zit best mooi..grappig dat dat zo verschilt hé..

Ik heb mijn haar nu al een week niet meer geföhnd, laten drogen aan de lucht en daarna kammen..en het ziet er mooier uit dan wanneer ik föhn heb ik het idee :) Oja bedenk mij net dat ik de volumepoeder nog niet geprobeerd heb...naja komt morgen wel haha
Wat als het lukt
<<

caribbeanlover

Bericht 18 Jun 2015 21:55

Re: Goede (volume) shampoo gezocht

Discodip schreef:
caribbeanlover schreef:JF hebben ze ook bij Action toch? Nog goedkoper. :^^:

Die groene volume shampoo?



Géén idee, maar wel wat producten heb ik wel eens gezien.
<<

caribbeanlover

Bericht 18 Jun 2015 21:57

Re: Goede (volume) shampoo gezocht

Pannetoet schreef:@ CBL: Eeuwige verf kan toch niet gekkie :P Je haar groeit dus het zal nooit voor altijd blijven zitten haha

Enn ik weet zo niet meer wie het zei maar ik gebruik Andrelon Zuiver&Zen altijd als ik bij mijn moeder ben maar ik krijg daar juist heel droog haar van.. Ik heb nu Aloë Vera shampoo van de Aldi dacht ik (droogte valt mee maar het valt enorm plat) maar gelukkig is hij bijna op :) Ik heb vanmorgen Inecto (Pure coconut moisture infusing shampoo) bij de Action meegenomen, hoor daar veel goede verhalen over..maar ik zag John Frieda niet staan bij de action CBL of ik keek er overheen :angel: Ik heb trouwens wel volumepoeder meegenomen van Andrelon, pink collection..ben benieuwd!


Heb JF wel eens gezien bij Action. Nou als je je ogen van kleur laten veranderen dmv een operatie (ooit gezien op youtube, oogbol snijden ze open en zetten er een kleurenlens in...................ziek), dan kan dat met haar ook wel denk ik.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 18 Jun 2015 22:10

Re: Goede (volume) shampoo gezocht

caribbeanlover schreef:...Nou als je je ogen van kleur laten veranderen dmv een operatie (ooit gezien op youtube, oogbol snijden ze open en zetten er een kleurenlens in...................ziek), dan kan dat met haar ook wel denk ik.


Hahahahaha! Ik zag dat laatst ook ergens voorbij komen op tv..en dat was bij die vrouw goed mis gegaan! Ze kreeg zoveel klachten en was bijna blind geweest als ze niet op tijd hadden ingegrepen :laughcry:
Wat als het lukt
<<

caribbeanlover

Bericht 18 Jun 2015 22:14

Re: Goede (volume) shampoo gezocht

Ziek he. Ik zou best lichte ogen willen heb wel eens kleurenlenzen gehad, maar vind dat irritant. God wat ben ik blij dat ik goede ogen heb zeg! :smile:

Je hebt een pm.
<<

willempie

Noob

Berichten: 3

Geregistreerd: 20 Jun 2015 10:52

Bericht 20 Jun 2015 10:56

Re: Goede (volume) shampoo gezocht

Ligt er beetje aan wat je budget is..de beste die ik ken is swell shampo maar die is wel wat duurder. Jason thin to thick shampoo is ook een hele goede voor volume. Of kijk eens op goedeshampoo.nl voor shampoo''s die je niet zomaar bij de drogist krijgt.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 21 Jun 2015 21:58

Re: Goede (volume) shampoo gezocht

Ik ben een tijdje geleden overgestapt van Andrelon naar Schwarzkopf en dat bevalt erg goed, mijn haar voelt en zit veel beter nu.
Trots op mijn stoere ventje!
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron