Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Werkschoenen

<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 19 Jun 2015 12:22

Werkschoenen

Voor mijn huidige baan in de horeca sta en loop ik veel. Ik merk dat mijn gewone gympen niet zo fijn zijn voor mijn voeten. Iemand tips voor goede schoenen? Comfort en steun zijn wel vereist :dance:
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 19 Jun 2015 12:37

Re: Werkschoenen

Ik heb zelf weinig ervaring met goed schoeisel maar mijn man loopt ook hele dagen op het werk. De schoenen die hij nu al jaaaaaren draagt zijn lage wandelschoenen van Salomon Pro. Zien er misschien niet heel mooi uit, maar hij vind ze superfijn lopen. Heeft al enkele keren andere schoenen gehaald maar gaat paar maanden later toch weer deze halen omdat die toch het beste en fijnst zijn.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 19 Jun 2015 13:07

Re: Werkschoenen

Wolky's. En ik kan op nike air ook goed de hele dag lopen. Werkzaam in zorg dus loop ook veel.
D. 💙14-01-2019💙
<<

anoniem213

Bericht 19 Jun 2015 13:22

Re: Werkschoenen

Ik heb laatst nieuwe werkschoenen gekocht van Gourmet en die staan hoog in mijn lijst van favoriete horecaschoenen tot nu toe. Fijn voetbed, goede steun, maar ook niet te zwaar.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 19 Jun 2015 16:06

Re: Werkschoenen

Ik had eerst loopschoenen, heel tevreden van geweest tijdens mijn stages. Maar nu tijdens mijn huidig werk waren ze véél te warm, dus ik had, net zoals mijn collega's een soort sandaal gekocht. Maar die dingen zijn echt niet verantwoord aan je voeten. Ik heb tig keer een tillift tegen mijn voeten gehad en als die mensen erop plassen/overgeven/... ECHT GEEN PRETJE

Dus ik zoek ook wat anders.

De verpleegsterschoenen die ze hier in de winkels hebben die zijn echt steenhard, ik snap niet dat je daarop kan lopen. Net houten klompen, 0,0 flexibiliteit. Online bestellen durf ik niet zo.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem122

Bericht 19 Jun 2015 17:24

Re: Werkschoenen

Slakje schreef:Ik had eerst loopschoenen, heel tevreden van geweest tijdens mijn stages. Maar nu tijdens mijn huidig werk waren ze véél te warm, dus ik had, net zoals mijn collega's een soort sandaal gekocht. Maar die dingen zijn echt niet verantwoord aan je voeten. Ik heb tig keer een tillift tegen mijn voeten gehad en als die mensen erop plassen/overgeven/... ECHT GEEN PRETJE

Dus ik zoek ook wat anders.

De verpleegsterschoenen die ze hier in de winkels hebben die zijn echt steenhard, ik snap niet dat je daarop kan lopen. Net houten klompen, 0,0 flexibiliteit. Online bestellen durf ik niet zo.


En toch lopen die klompen heerlijk! Liep daar jaren geleden tijdens mijn bijbaantje in de supermarkt (slagerij) op, en regelmatig dat ik 's avonds zo naar buiten liep en vergat mijn eigen schoenen aan te doen.
Waren zulk soort:

Afbeelding
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 19 Jun 2015 20:29

Re: Werkschoenen

Ja, die heb ik gepast en sorry, maar ik vind ze dus verschrikkelijk lopen :')
AfbeeldingAfbeelding
<<

anoniem203

Bericht 19 Jun 2015 21:19

Re: Werkschoenen

Ik loop ook veel op het werk en ik heb zwarte Wolky's. Totaal niet hip maar welecht een hele fijne schoen. Mijn volgende paar worden dan ook echt weer Wolky's.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 19 Jun 2015 21:36

Re: Werkschoenen

Ook niet echt hip, maar ik liep vroeger tijdens mijn baantje in de supermarkt (brood, vlees, kaas) de hele dag op Mags (de hoge), 's avonds draaide ik dan op diezelfde schoenen Nog een bardienst in de kroeg.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 20 Jun 2015 11:16

Re: Werkschoenen

http://www.sfceurope.com/Catalogue/Wome ... atoga-4046

Ik heb nu deze. We kopen altijd via het werk bij dit bedrijf en het zijn echt hele fijne schoenen.
R. 2013
D. 2016
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 21 Jun 2015 10:44

Re: Werkschoenen

Slakje schreef:Ja, die heb ik gepast en sorry, maar ik vind ze dus verschrikkelijk lopen :')


Even passen en een klein stukje lopen werkt ook niet zo goed. Het is een beetje hetzelfde als met birckenstocks loopt ook voor geen meter als je ze alleen past.
2015 💙
<<

Anoniem122

Bericht 21 Jun 2015 13:43

Re: Werkschoenen

Precies, ik moest de eerste keer ook wennen, maar daarna liepen ze als wollen pantoffeltjes :-D

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron