Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


foto afdrukken op plexiglas of alluminium?

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 20 Jun 2015 20:58

foto afdrukken op plexiglas of alluminium?

Ik wil graag drie foto's afdrukken van onze vakantie. Wij hebben hier beneden twee foto's op plexiglas en dat is mooi en ben ik heel tevreden over. Dacht doe die andere drie ook gewoon op glas, maar toen zag ik aluminium staan. Maar ik heb dit nog nooit ergens bij iemand gezien, en de foto's op internet zien er natuurlijk mooi uit, maar kan ik niet precies zien hoe het is.

Jullie ervaring met alluminium? Vind je het wat of vind je plexiglas echt mooier?

Ik ben heel blij met de foto's dus wil echt dat ze goed tot hun recht komen dus wil wel zeker zijn van mijn keuze.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem122

Bericht 20 Jun 2015 21:04

Re: foto afdrukken op plexiglas of alluminium?

Ik heb van mijn collega's in Thailand een collage gekregen welke gedrukt was op aluminium en dat is echt heel mooi geworden.
<<

Patsy

Bericht 21 Jun 2015 07:59

Re: foto afdrukken op plexiglas of alluminium?

Een vriendin van mij heeft meerdere foto's op aluminium in de huiskamer. Die zijn prachtig. Ikzelf vind dat veel mooier dan op glas.
De originele foto's van hun zijn wel door een professionele fotograaf gemaakt, ik denk dat dat nog wel verschil kan maken.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers