Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Blegh.. dat slapen!!

<<

Anoniem 146

Bericht 17 Jun 2015 22:44

Re: Blegh.. dat slapen!!

Wat fijn dat het al een paar dagen goed gaat!
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 18 Jun 2015 08:53

Re: Blegh.. dat slapen!!

Super fijn dat het beter gaat Lejow, scheelt zo veel als je in ieder geval 's avonds rust hebt. Merkte dat ik dan de keren dat ze 's nachts wakker was veel beter aan kon.
Hier ging het gisteren gelukkig ook goed, het 'stil in bed liggen spel' weigerde ze want dat vond ze een stom spel :P
Maar ik ben even bij haar blijven zitten, heel zachtjes fluisteren dat ze lekker haar oogjes dicht moest doen en stil moest blijven liggen en ondertussen zachtjes over haar hoofdje en wang aaien. Na 5 minuten lag ze heel rustig en toen beloofd dat ik haar nog een dikke kus zou komen geven als ze sliep, maar dan moest ze wel lekker blijven liggen.
Toen ik beneden was hoorde ik haar nog een paar keer draaien en zuchten maar binnen 10 minuten liep ze en vanmorgen moest ik haar wakker maken om kwart over 7 dus ze heeft een heerlijke nacht gehad (en wij ook haha)
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 19 Jun 2015 19:33

Re: Blegh.. dat slapen!!

Eigenlijk hetzelfde maar dan een beetje verkapt dus :D

Hier was het net: Dan gaan we zo weer het spelletje doen mama!!! We zijn naar boven gegaan, plassen, tanden poetsen, 3 verhaaltjes voor gelezen en heb toen gezegd dat ze lekker en stil moest gaan liggen. 'Ja want dan krijg ik een kus!'.
Ik ben 2 keer terug gegaan, na 10 sec en na een halve minuut, en toen hoorde ik haar al niet meer bewegen, keek ik om de deur en sliep ze! Nog even blijven staan bij de deur, maar ze slaapt echt.

Ik ben ZO blij!! Ze heeft wel vaker fases gehad dat ze niet wilde slapen, maar vond deze laatste echt wel heftig. Haar skippybal is per ongeluk kapot gegaan door een van de katten, en we hadden gezegd dat als ze 5x goed zou slapen dat ze dan een nieuwe zou krijgen. 'Wel een groene, mama!'. Dus daar gaan we morgen maar voor kijken.
<<

Anoniem123

Bericht 19 Jun 2015 20:15

Re: Blegh.. dat slapen!!

Wat fijn zeg dat dit geholpen heeft!
<<

Anoniem236

Bericht 19 Jun 2015 21:11

Re: Blegh.. dat slapen!!

Waar zo n forum wel niet goed voor is. Heel fijn voor jullie dat het zo goed werkt.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 20 Jun 2015 07:47

Re: Blegh.. dat slapen!!

Lotus schreef:Waar zo n forum wel niet goed voor is. Heel fijn voor jullie dat het zo goed werkt.


Nou, dat is echt absoluut waar! Heb dat al vaker gehad :D
<<

Anoniem186

Bericht 20 Jun 2015 17:48

Re: Blegh.. dat slapen!!

Ik kom net terug van vakantie en ik zit van alles een beetje bij te lezen toen ik dit las. Wat super fijn, Lejow! Soms ligt de oplossing echt dichterbij dan je denkt. Het wil overigens niet zeggen dat het nu altijd goed blijft gaan, je kan best weer eens een terugval hebben, maar je heb nu in ieder geval een aanpak te pakken wat werkt.
Ik denk dat het voor heel veel kinderen werkt, zolang je maar iets bedenkt wat je kind ook heel leuk vindt.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers