Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Schoolgaande kinderen topic

<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:01

Bericht 05 Jun 2015 23:52

Re: Schoolgaande kinderen topic

Hoe is het gegaan met K Liadan? Ik las met verbazing dat hij ook alwee 4 jaar geworden is, de tijd vliegt!

Wij hebben volgende week info avond over volgend school jaar. Ik ben erg benieuwd welke juf/meester ze krijgen. En hoe ze N zijn klas gaan verdelen of inrichten. Ze hebben nu namelijk groep 3A en 3B omdat ze begonnen met 40 groep 3 leerlingen. Maar toen werd er ook direct bij gezegd dat ze niet konden garanderen dat dat in groep 4 ook zo blijft. Er zijn al wel 2 kindjes verhuisd en van 1 weet ik dat hij blijft zitten, maar 37 kinderen in 1 klas is mijn inziens teveel!!

Maandag gaat N trouwens op schoolreisje, voor het eerst, en ik vind het best moeilijk. Mijn kleine grote mannetje met een bus 1,5 uur rijden van huis....

Filoria ik herken dat groot worden ook enorm. Die wijze treffende uitspraken "mam kan je nu misschien even stil zijn, ik probeer te lezen". Dat soort opmerkingen. Ook J kan er wat van, echt een dametje. Maar ik merk ook dat ze nu het einde van haar eerste schooljaar eindigd ze ook gewoon bekaf is, dus een korter lontje heeft en er dus regelmatiger bijdehante opmerkingen uitvliegen!
Mother of 3 adorable children
<<

Moederkoekje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 647

Geregistreerd: 16 Jun 2015 14:05

Bericht 16 Jun 2015 21:22

Re: Schoolgaande kinderen topic

Nu ik me weer heb aangemeld kom ik ook maar meteen even spuien. Wij hebben net een oudergesprek gehad met de juf van onze jongste. Hij had een geweldig eerste rapport met voornamelijk G's en zelfs een P voor taalbegrip. Ze liet zijn Cito toetsen zien: 1 foutje bij rekenen (46 vragen) en foutloos bij taal (48 vragen).

Maar het leukste vond ik dat ze zo expliciet zei wat een leuk kind hij is om in de klas te hebben. Ik zwol gewoon van trots daar met mijn man :love: Wat kun je toch belachelijk verliefd zijn op je eigen kind dan!
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 16 Jun 2015 21:50

Re: Schoolgaande kinderen topic

Leuk dat je er weer bent MK:-) En wat een knapperd is het!
En hoe is het met de oudste? Helemaal klaar voor groep 4?

Maia, ik lees nu je berichtje pas. Met K. gaat het super op school, hij vindt het leuk en gaat volle dagen. Ik merk de afgelopen dagen wel dat hij moe is en dat het weekend te kort duurt, dus het is wel fijn dat het over een paar weken vakantie is. Morgen heeft hij juffendag, een ochtend vol speurtocht en activiteiten. Ik ben heel benieuwd hoe hij dat gaat vinden, ik ga helpen dus ik kan het goed in de gaten houden.
Hoe was het voor N. op schoolreisje? Is hij in groep 1 en 2 nog niet op schoolreis geweest? 1,5 uur rijden is best ver, dat zou ik ook wel spannend vinden. Y. is begin dit jaar op schoolkamp geweest ( 2 dagen/1 nacht), dat vond ik toen ook erg spannend.
Heb je al meer duidelijkheid over de klassenindeling volgend jaar?
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:01

Bericht 16 Jun 2015 22:14

Re: Schoolgaande kinderen topic

Liadan, wat fijn dat het zo goed gaat met K!! Ik merk bij beide kinderen ook de vermoeidheid. Kort lontje, elke ochtend wakker moeten maken, J huilt veel... Alleen moet N nog even alles op alles zetten om voor de vakantie zijn A diploma met zwemmen te halen, hij hangt er echt tegenaan!
Bij ons dien ze bij groep 1 en 2 verstoppertje in de school als de rest op schoolreis is. Vinden ze geweldig! N heeft het trouwens enorm naar zijn zin gehad, alles ging hartstikke goed. Jeetje Y al op kamp!! Dapper hoor, van jullie beide!!
Is Y ook zo toe aan vakantie? Hoe vond zij groep 3? Wat hebben ze onwijs veel geleerd in een jaar tijd he!? En groep 4 klinkt al helemaal zo groot!

Ik ga nu lekker slapen, T was jarig vandaag (2 geworden) dus was een druk dagje!
Mother of 3 adorable children
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 18 Jun 2015 18:37

Re: Schoolgaande kinderen topic

Nog gefeliciteerd met T. Maia! 2 alweer!
Fijn dat N. het leuk heeft gehad op schoolreis! En ik vond dat schoolkamp ook wel een beetje vroeg, maar hoort wel een beetje bij de jenaplanschool van mijn dochter. Zij vond het geweldig en kan niet wachten tot ze weer mag in groep 4.
Y. is ook wel aan vakantie toe. Ze heeft het goed naar haar zin gehad in groep 3 maar heeft ook het spelen wel een beetje gemist, vooral nu aan het eind van het jaar merk ik dat ze wel klaar is met de hele dag werken.
Ze hebben zeker heel veel geleerd dit jaar, ik ben benieuwd hoe dat volgend jaar weer gaat. Over 2 weken geloof ik krijgt Y. haar rapport nog, ik ben benieuwd. Ze heeft af en toe wat moeite met rekenen en is snel afgeleid, lezen en schrijven gaat heel goed. Gaat het met N. ook goed?
En weet je al meer over zijn klas volgend jaar?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 18 Jun 2015 19:08

Re: Schoolgaande kinderen topic

Marni schreef:Ieder kind kan toch gewoon een eigen zonnebrandje in zijn tas hebben met een naamsticker erop? Net als een bekertje drinken?


Het lijkt mij dan handiger als iedereen gewoon een klein bedragje inlegt en dat daar zonnebrand van wordt gekocht, het kost veel meer tijd als ieder kind een eigen zonnebrandje heeft. Al zit je dan wel weer met allergieën. Maar dat los je nog niet op met allemaal een eigen zonnebrandje tenzij je tussen elke smeerbeurt je handen wast, maar dan ben je helemaal de hele dag bezig.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem142

Bericht 18 Jun 2015 19:13

Re: Schoolgaande kinderen topic

Onze vijfjarige kan zich al een hele tijd zelf insmeren. Ik heb gewoon hele makkelijke uitsmeerbare zonnebrand, van die doorzichtige. Ik heb aangeleerd om vooral ruim te spuiten, zodat alles geraakt wordt. Het enige wat de juf of overblijfouder dan hoeft te doen is tussendoor even attenderen dat er ingesmeerd moet worden. Ik heb laatst zelf van de juf begrepen dat ze niet eens hoefde helpen herinneren, maar dat hij het uit zichzelf al deed voordat ze in de middagpauze naar buiten gingen. Op de NSO smeren ze trouwens wel de kinderen in.
<<

Anoniem272

Bericht 18 Jun 2015 21:08

Re: Schoolgaande kinderen topic

Moederkloek, je bent terecht trots, wat goed van je zoon!
Hoe is het nu met je dochter, verveelt ze zich of valt dat mee?

Hier ook het rapport gekregen vandaag. Een heel mooi rapport, waarop me vooral opviel dat T. zich zo goed inzet en dat hij AVI M5 (midden groep 5) beheerst. Aan de ene kant ben ik trots, aan de andere kant vraag ik me af hoe dat zich verder ontwikkelt de komende jaren... Als hij maar genoeg uitgedaagd wordt. Ik hoop dat ze in groep 4 straks aandacht besteden aan wereldoriëntatie en natuur etc. Dat vindt T. zo leuk.
<<

Anoniem142

Bericht 18 Jun 2015 21:14

Re: Schoolgaande kinderen topic

Ik zou proberen aan te dringen op ontwikkeling in de breedte. Dus geen lesstof van hogere groepen, maar bijvoorbeeld spaans leren ofzo, of inderdaad opdrachtjes die te maken hebben met de natuur, echt aanvulling op de leerstof. Misschien kan hij een manquette maken van een vulkaan bijvoorbeeld, of een herbarium maken waar de rest van de klas dan ook weer over kan leren, of misschien kan hij in die info-boekjes over bepaalde onderwerpen wel leren over verschillende landen en culturen en daarover iets vertellen in de klas.
<<

Anoniem331

Bericht 18 Jun 2015 21:18

Re: Schoolgaande kinderen topic

Gaat je zoon dan al maar groep 4 filoria? Mijn dochter is ook bijna 6 1/2 en gaat na de zomer naar groep 3.
Wij hebben komende week de 10 minuten gesprekken plus rapport voor dochter. Verwacht geen bijzonderheden. Ben benieuwd hoe het na de vakantie gaat. Mijn zoon zit nu en de klas met zijn zus, die gaat dan naar groep 3. Zijn beste vriendje verhuist, dus ander school, en zijn ander beste vriend gaat naar groep 3, dus denk dat hij best even moeite zal hebben met zijn nieuwe plek bepalen.
Ook is een van zijn juffen dan met verlof, dus begint hij het jaar ook nog met een nieuwe juf.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 18 Jun 2015 21:21

Re: Schoolgaande kinderen topic

Knap van hem Filoria, vindt hij lezen leuk? Y. heeft M4 gehaald geloof ik, ze is in ieder geval op school nu boekjes E4 aan het lezen. Maar ze heeft nog niet heel veel plezier in lezen, ze vindt het leuk om mij af en toe voor te lezen, maar zelf pakt ze nog geen boek thuis om te gaan zitten lezen. Ik hoop dat ze het wel leuk gaat vinden, maar denk dat dat vanzelf komt als ze beter kan lezen en moeilijkere boeken kan lezen.
Schrijven vindt ze wel erg leuk, dat doet ze vaak.
Hopelijk kan de school van T. hem genoeg verbreding en verdieping bieden als hij dat nodig heeft. Hoe doen ze dat nu? En werken ze bij hem op school ook met thema's? (bij Y. nu thema prehistorie, erg leuk).
<<

Anoniem272

Bericht 18 Jun 2015 21:36

Re: Schoolgaande kinderen topic

Popcorn, ja hij gaat na de zomervakantie naar groep 4. Wat leuk dat jouw kinderen bij elkaar in de klas hebben gezeten. Hoe vonden ze dat zelf?

Liadan, hij is gek op lezen, maar dat is niet zo gek met twee talige ouders (wij hebben acht boekenkasten vol literatuur in de huiskamer staan). Waar hij nu wel tegenaan loopt is dat hij een gekozen boek op school ook moet uitlezen van de juf. En hij kiest boeken niet zorgvuldig genoeg. Dus zit nu opgescheept met 'het geheim van de gouden hockeystick'. Een best wel dik boek op AVI M6 niveau. Qua niveau gaat het nog wel zegt hij, maar hij vindt hockey helemaal geen leuke sport. Hij had het boek gekozen vanwege het woord 'geheim' in de titel, zei hij :palm:
Knap dat jouw dochter ook al voorloopt ondanks dat ze lezen niet zo leuk vindt. Mag ze op school wel groep 4 boekjes lezen? Anders is het misschien te makkelijk voor haar?

Desalniettemin: dat klinkt leuk, maar met klassikaal onderwijs lastig te realiseren denk ik. Ik ga wel aan de juf vragen of T. op woensdagmiddag mag aansluiten bij het hoogbegaafdenklasje. Die doen Frans en aardrijkskunde en zo.
<<

Anoniem331

Bericht 18 Jun 2015 21:42

Re: Schoolgaande kinderen topic

Ze weten niet beter he. En ze doen zoveel samen, schelen elkaar anderhalf jaar. Dus nu een jaar zonder, en dan weer een jaar samen. Hebben elkaar nooit in de weg gezeten.
<<

Anoniem272

Bericht 18 Jun 2015 21:43

Re: Schoolgaande kinderen topic

Wat fijn Popcorn, zo'n twee-eenheid.

maia schreef:Filoria ik herken dat groot worden ook enorm. Die wijze treffende uitspraken "mam kan je nu misschien even stil zijn, ik probeer te lezen". Dat soort opmerkingen. Ook J kan er wat van, echt een dametje. Maar ik merk ook dat ze nu het einde van haar eerste schooljaar eindigd ze ook gewoon bekaf is, dus een korter lontje heeft en er dus regelmatiger bijdehante opmerkingen uitvliegen!

Ooh dit lees ik nu pas. Hier ook van die eindeschooljaarperikelen hoor! He en hoe was het schoolreisje gegaan en de info-avond?
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 18 Jun 2015 21:54

Re: Schoolgaande kinderen topic

Oh, haha, dat klinkt wel als een pittig boek die hij uitgekozen heeft. De regel om een gekozen boek ook uit te lezen vind ik nog niet zo gek. En misschien dat hij een volgende keer zorgvuldiger kiest.
Mijn dochter mag groep 4 boekjes lezen, eerder las ze steeds M4 boekjes, maar nu dus E4. Ze kiest wel regelmatig een boek voor de tweede keer omdat ze die dan leuk vond (of makkelijk, ze houdt wel van makkelijk...).
Ik hou zelf erg van lezen, wij hebben ook veel boeken thuis. Y. wordt heel graag voorgelezen (bij voorkeur uit dolfje weerwolfje, we zijn nu bij deel 5 geloof ik). Maar ze pakt dus vrijwel nooit een boek om zelf in te gaan lezen, zo jammer vind ik dat, ik probeer het wel te stimuleren maar dat helpt nog niet.
Verhalen schrijven doet ze wel, pas nog 1 over een reus die een scheet liet :thumbup: .
Y. is meer talig dan van het rekenen, dat vindt ze lastiger en ze vraagt regelmatig om extra uitleg.
En ze is gek op optreden, tijdens optredens van haar klas op het podium staat ze het liefst vooraan. Ze gaat na de vakantie op musicalles, daar kijkt ze erg naar uit.
<<

Anoniem147

Bericht 19 Jun 2015 07:46

Re: Schoolgaande kinderen topic

Super leuk Liadan. Ik heb zelf ook op een Jenaplan basisschool (en middelbareschool gezeten) en vond echt precies dezelfde dingen leuk/makkelijker als jou dochter. Ik heb van groep 6 t/m de 1e ook op musicalles gezeten. Dat kon ik dan weer zo goed gebruiken op school (met vieringen en dergelijk stond ik graag op het podium bijvoorbeeld). Ik denk dat mij dat ook creatief en 'makkelijk in de omgang' heeft gemaakt.

Erg leuk om te lezen dat jouw dochter ook op musicalles gaat. Ben benieuwd hoe ze het zal vinden.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 19 Jun 2015 16:20

Re: Schoolgaande kinderen topic

Marni, wat leuk dat het herkenbaar is:-) Ik ben ook erg benieuwd hoe ze de musicallessen gaat vinden. Zo leuk is dat, ze werken het hele jaar naar een voorstelling toe (dat wordt volgend jaar alice in wonderland). Kinderen uit groep 4 (waar mijn dochter naartoe gaat) krijgen 1 scene om te spelen in de musical.
De laatste maandviering op school heeft mijn dochter een liedje mogen zingen en gedanst op het podium. En in groep 2 heeft ze een keer in haar eentje op het podium door de microfoon een liedje gezongen voor de hele school. Dat heeft ze in ieder geval niet van mij, ik zou dat nooit gedurfd hebben op die leeftijd. Maar ik denk ook wel dat ze daar veel aan gaat hebben later.
<<

Anoniem147

Bericht 19 Jun 2015 17:07

Re: Schoolgaande kinderen topic

Wauw dat vind ik echt super knap van haar. Helemaal alleen op een podium, super kwetsbaar maar het toch doen op zo'n jonge leeftijd! Wat super leuk ook van de voorstelling en hoe ze dat vormgeven. Wij werkte inderdaad ook in 1 jaar naar een voorstelling toe. Ik moest een strenge directrice spelen haha. (Echt wat voor mij, helemaal niet! Maar ik vond het heel leuk om een rol aan te nemen).

Ah ja echt super leuk. Las je berichtje nog een keer. Ook het zingen. Heel erg tof van haar dat ze dat gewoon doet en er plezier aan beleefd!
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:01

Bericht 19 Jun 2015 23:32

Re: Schoolgaande kinderen topic

Goh zeg filoria wat gaat T als een speer zeg. Lijkt me best lastig om hier de juiste weg in te vinden. Haha en het woord 'geheim' klinkt idd wel spannend, maar icm hockeystick een beetje een domper!!

Liadan, de klas blijft gelukkig gesplitst volgend jaar. N heeft een leuke klas van 20 leerlingen, hij ligt er goed in de groep dus ik ben er blij mee! Hij krijgt 2 juffen die ik verder nog niet ken. Afgelopen jaar had hij een meester, in groep 4 krijgt de andere helft van de groep een meester. Dat wisselen ze bewust af.

Schoolreisje was zeer geslaagd hij kwam vol verhalen en erg moe thuis. Hij vind het jammer dat het maar 1x per jaar is :smile:

N gaat verder ook Lekker op school. Van andere moeders hoor ik dat zijn klasgenootjes thuis vertellen dat hij zo goed kan rekenen. Hij vind het ook leuk en is zeer perfectionistisch. Dat laatste breekt hem soms wel op hoor, hij vraagt dan teveel van zichzelf. Hij was ook niet helemaal tevreden over zijn Cito toets zei hij, bleek hij 1 foutje te hebben. Hij gaat echt voor foutloos. Thuis leest hij geregeld, maar niet echt verhalen meer boeken met info over bijvoorbeeld de planeten. Rekenen en schrijven doet hij ook veel.

Vertellen jullie kinderen over school? Over vrienden, ruzie's enzo? N niet, hij is zo gesloten! Best moeilijk.
Mother of 3 adorable children
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 20 Jun 2015 10:57

Re: Schoolgaande kinderen topic

Wat een leuke reactie marni, ik word blij van je berichtje. Ik vind het ook zo leuk dat ze alles durft op het podium:-)

Maia, Y. vertelt heel veel over school en als ik er naar vraag vertelt ze nog meer. K vertelt bijna niks over school, dat vind ik ook we lastig. Het is zo fijn als je een beetje weet wat ze doen in de klas en hoe ze dat vinden en zich erbij voelen.
Fijn dat zijn klas blijft zoals nu, wat een lekker klein groepje maar 20 kinderen! Bij Y. zijn het nu nog 29 kinderen, maar dat zal volgend jaar weer iets anders zijn want de groep 5 die nu bij haar zit gaat weg en dan komt groep 3 er weer bij.
Wat knap dat hij zo goed kan rekenen en de cito heeft hij dus heel goed gemaakt. Wel lastig dat zijn perfectionisme hem soms in de weg zit.
Hoe gaat het met J. op school?
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 09 Jul 2015 21:04

Re: Schoolgaande kinderen topic

Zijn er al veel kinderen die vakantie hebben? Mijn kinderen moeten nog 1,5 week en dan hebben ze ook vakantie.
Vrijdag hebben mijn zoon en dochter allebei maandviering gehad en ik was zo trots, mijn zoon heeft tijdens een toneelstukje op het podium getrommeld met nog een paar kinderen en dat deed hij zo goed! Ik vond het superknap dat hij dat durfde met al die kinderen en ouders die keken.
En ik heb me over laten halen om bij de toneelouders van de school te gaan. Dat betekent dat ik zelf volgende week ook op het podium sta voor de hele school. We gaan de lama's nadoen, ik ben benieuwd, haha. Ik houd helemaal niet van op het podium staan (vind het eigenlijk doodeng) dus dat wordt voor mij ook een overwinning, maar als mijn kinderen het durven en doen dan moet ik het zelf ook;-)
We hebben afgelopen weken oudergesprekken gehad voor allebei en het gaat met allebei goed. Mijn dochter is vooruit gegaan met rekenen (was ook op de cito gezien, ze ging van een lage C naar een B).
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 09 Jul 2015 21:23

Re: Schoolgaande kinderen topic

@Liadan; stoere mama hoor, het podium op. Succes!

Y. heeft sinds vanmiddag vakantie. Gisterochtend hadden ze eindfeest waarbij Y. zijn klasje een toneelstukje van roodkapje deed. Y. was een bloem in het bos :laughcry: Vanmorgen hadden ze juffendag en daarna dus vrij.

Helaas geven ze geen goed weer op voorlopig. We zijn al naar Mallorca geweest 2 weken terug, maar wilden nog een midweekje pakken, maar met regen gaan we dat niet doen. Kost handen vol geld in de schoolvakantie en om dan veel regen te hebben is ook niet leuk. We hebben wel een 'Rotterdampas' aangeschaft waarmee we van alle gratis kunnen doen hier in de omgeving, zoals bv Duinrell, Plaswijckpark, euromast, spido, museum, avifauna e.d. Was even een uitgave (132,50 euro totaal) maar we gaan het er denk ik dubbel en dwars uithalen.

Oja...en we willen nog een dagje naar de Julianatoren toe. Het was dus de bedoeling om met het midweekje die kant op te gaan, maar dat wordt nu dus gewoon heen en weer rijden. Heeeel misschien dat we een hotelletje boeken, maar dat zien we tegen die tijd wel.
Afbeelding
<<

Anoniem331

Bericht 09 Jul 2015 21:24

Re: Schoolgaande kinderen topic

Wij hebben al bijna een week vakantie! Heerlijk, de kinderen zijn zo relaxt na die drukke laatste weken op school.
Beide goede rapporten (geschreven rapporten, zonder Cito) zoon gaat door naar groep 2, dochter naar groep 3. Had ook niet ander verwacht :)

Leuk dat je iets gaat doen wellicht buiten je comfortzone?
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 09 Jul 2015 23:56

Re: Schoolgaande kinderen topic

Hier is morgen N. haar laatste ochtend school. Alles gaat oké. Vorige week gesprek gehad, het gaat heel goed met haar op school. Ze had toen de hele Cito nog niet af kunnen maken, omdat we ervoor twee weken op vakantie waren. Maar het deel wat ze had gemaakt was bijna foutloos zei de juf. Ze verwachtte met de rest ook geen problemen, N. beheerst het allemaal wel volgens haar. Ondanka dat ik dat hele Cito gebeuren niet nodig vind bij kleuters was ik toch wel even trots. Al helemaal toen de juf wilde overleggen voor volgend jaar, of we het een goed idee vinden als ze N. wat meer uitdaging gaat bieden. Ze loopt toch wel aardig voor en wil het interessant houden voor haar. Uiteraard vinden we dit prima! Graag zelfs! Ben erg blij dat N. volgend jaar dezelfde juf heeft. De juf kent haar inmiddels zo goed en weet heel goed hoe ze N. het beste kan benaderen. Voor mij een gerust gevoel.
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 20:45

Bericht 11 Jul 2015 20:09

Re: Schoolgaande kinderen topic

Hier nog een weekje te gaan. Een hele feestweek wel te verstaan. Enorm leuk ieder jaar maar ik ga me dit weekend nog maar wel even opladen om ook deze laatste week weer tot een groot feest te maken.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers