Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


n.a.v. uitsloven in bed of huishouden

<<

Anoniem304

Bericht 18 Jun 2015 14:51

Re: n.a.v. uitsloven in bed of huishouden

Ik hou wel van de ouderwetse rolverdeling.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 18 Jun 2015 14:54

Re: n.a.v. uitsloven in bed of huishouden

Maar een ouderwetse rolverdeling is wel iets anders dan de suggestie dat vragen enkel goed zijn voor seks en het huishouden.
<<

Anoniem114

Bericht 18 Jun 2015 14:56

Re: n.a.v. uitsloven in bed of huishouden

'Vroeger' was die rolverdeling normaal, er wordt nu gezegd van 'Joh het is 2015 dus het is niet normaal', maar Yadira vindt het prettig, zelfs in 2015.

Oh en ik stiekem ook.
<<

Anoniem304

Bericht 18 Jun 2015 14:56

Re: n.a.v. uitsloven in bed of huishouden

Ja het aanrecht ontbreekt nog ;).

Nee zonder gekheid. Ik zeg ook niet dat het daar alleen uit bestaat, maar ik las het hier een paar keer. Maar er zijn dus nog genoeg vrouwen die dat wel prettig vinden.

Het ouderwetse dus. Niet dat stuk over alleen goed zijn voor seks en huishouden :P
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 18 Jun 2015 15:46

Re: n.a.v. uitsloven in bed of huishouden

Maar.. misschien ligt dit aan mij maar ik las dit echt niet als óf alleen maar goed voor de seks óf het huishouden. Ik las het meer als in: het drukke bestaan tegenwoordig, met werk, kids, vriendinnen, familie etc.. als je dan nog wat energie hebt als vrouw zijnde: heeft je kerel dan liever dat je dat stopt in het huishouden of de energie gebruikt tussen de lakens?

En dan niet dat je de enige bent die het huishouden doet. Maar zo las ik het. Ik maakte er echt niks uit op qua traditionele rolverdeling oid.
<<

Anoniem301

Bericht 18 Jun 2015 15:48

Re: n.a.v. uitsloven in bed of huishouden

Ja maar Caro dat zijn dingen die je zelf invult, 'drukke dag, hard gewerkt, dan seks of huishouden' maar dat staat er niet. En in Jongens tegen de Meisjes gaat het vaak om dit soort simpele uitersten waar je dan uit moet kiezen. En seks is bij een vrouw (of man) niet het uiterste van het huishouden.

Yadira ik viel ook niet over de al dan niet ouderwetse rolverdeling, moet iedereen lekker zelf weten.
<<

Anoniem304

Bericht 18 Jun 2015 15:52

Re: n.a.v. uitsloven in bed of huishouden

Carrie schreef:Yadira ik viel ook niet over de al dan niet ouderwetse rolverdeling, moet iedereen lekker zelf weten.

Ik heb geloof ik niet gezien dat jij het er over had haha. Ik zag het vluchtig gewoon een paar keer staan. :ja:
<<

Anoniem301

Bericht 18 Jun 2015 15:52

Re: n.a.v. uitsloven in bed of huishouden

Yadira schreef:
Carrie schreef:Yadira ik viel ook niet over de al dan niet ouderwetse rolverdeling, moet iedereen lekker zelf weten.

Ik heb geloof ik niet gezien dat jij het er over had haha. Ik zag het vluchtig gewoon een paar keer staan. :ja:

Hooow! Dan zei ik niks :smile:
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 18 Jun 2015 15:57

Re: n.a.v. uitsloven in bed of huishouden

Dat is waar. Ik heb er gewoon niet verder over nagedacht hoor, dat is dan mijn tekortkoming :-).
<<

Anoniem301

Bericht 18 Jun 2015 16:10

Re: n.a.v. uitsloven in bed of huishouden

Caro schreef:Dat is waar. Ik heb er gewoon niet verder over nagedacht hoor, dat is dan mijn tekortkoming :-).


Vooruit :heart:
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 18 Jun 2015 16:12

Re: n.a.v. uitsloven in bed of huishouden

Carrie schreef:
Caro schreef:Dat is waar. Ik heb er gewoon niet verder over nagedacht hoor, dat is dan mijn tekortkoming :-).


Vooruit :heart:


Pfffieh! :heart:
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 18 Jun 2015 21:41

Re: n.a.v. uitsloven in bed of huishouden

Ik zou absoluut voor de seks kiezen.
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 21:45

Bericht 18 Jun 2015 21:57

Re: n.a.v. uitsloven in bed of huishouden

hahha beiden niet kan dat ook;)
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Anoniem131

Bericht 18 Jun 2015 22:33

Re: n.a.v. uitsloven in bed of huishouden

Voor het huishouden bestaat hier de huishoudster maar ik ga echt niet lopen sloven in bed. Gaat hij lopen (lees:liggen) zeiken dat het dekbed niet recht ligt.
Ik kom er dus makkelijk vanaf.
<<

Anoniem148

Bericht 19 Jun 2015 19:10

Re: n.a.v. uitsloven in bed of huishouden

Caro schreef:Maar.. misschien ligt dit aan mij maar ik las dit echt niet als óf alleen maar goed voor de seks óf het huishouden. Ik las het meer als in: het drukke bestaan tegenwoordig, met werk, kids, vriendinnen, familie etc.. als je dan nog wat energie hebt als vrouw zijnde: heeft je kerel dan liever dat je dat stopt in het huishouden of de energie gebruikt tussen de lakens?

En dan niet dat je de enige bent die het huishouden doet. Maar zo las ik het. Ik maakte er echt niks uit op qua traditionele rolverdeling oid.


Zo bedoelde Ik het ook ja.
Ik geniet ook wel van het huishouden. Heb echt van die momenten dat Ik helemaal los ga! Heerlijk vind ik dat. Soort voorjaarsschoonmaak
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers