Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Incognito zoeken naar vakanties.

<<

caribbeanlover

Bericht 02 Jun 2015 15:27

Incognito zoeken naar vakanties.

Omdat ik sinds een tijdje elke dag op dezelfde vakantie kijk en de incognito versie nog niet had ingesteld heb ik dat nu wel gedaan.

Even gekeken en is nog duurder dan het was. Had laatst gechat met een reisorganisatie met een smoes dat ik de prijzen niet kon zien. Zij gaf exact dezelfde prijs dan dat ik zag.
Werken zij niet met die functie?
<<

Anoniem119

Bericht 02 Jun 2015 15:55

Re: Incognito zoeken naar vakanties.

Hoe bedoel je? Dat de reisorganisatie niet in een incognitoscherm zoekt? Zij zoeken neem ik aan gewoon in hun eigen boekingssysteem.
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Jun 2015 15:58

Re: Incognito zoeken naar vakanties.

Dacht dat zij ook incognito zochten. Ik wilde dat weten dus heb gechat met de smoes dat ik geen prijzen zag wat zij niet begreep. Toen zei ze ''oh ja nou zie ik het'' terwijl het helemaal niet waar was. Wilde even checken of zij dezelfde prijs zag en dat was zo.
<<

Anoniem119

Bericht 02 Jun 2015 16:06

Re: Incognito zoeken naar vakanties.

Je kunt er van uit gaan dat zij het beste tarief kunnen zien in het systeem.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 02 Jun 2015 18:41

Re: Incognito zoeken naar vakanties.

CBL bedoelt denk ik dat ze heeft gehoord dat de prijzen hoger worden naarmate je vaker op een boekingswebsite kijkt.
Ik weet niet of het waar is wat iedereen beweert (volgens mij niet, het zijn dagprijzen en die veranderen naarmate het populairder wordt) maar anders gaat dat volgens mij via het ip-adres en dat blijft volgens mij altijd hetzelfde, ook al werk je in de incognito versie van je internet.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 02 Jun 2015 18:59

Re: Incognito zoeken naar vakanties.

Ik heb in 3 weken tijd geloof ik 15 keer :laughcry: een bepaald appartement bekeken en de prijs is hetzelfde gebleven...
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Anoniem304

Bericht 02 Jun 2015 19:36

Re: Incognito zoeken naar vakanties.

Lenthe schreef:CBL bedoelt denk ik dat ze heeft gehoord dat de prijzen hoger worden naarmate je vaker op een boekingswebsite kijkt.
Ik weet niet of het waar is wat iedereen beweert (volgens mij niet, het zijn dagprijzen en die veranderen naarmate het populairder wordt) maar anders gaat dat volgens mij via het ip-adres en dat blijft volgens mij altijd hetzelfde, ook al werk je in de incognito versie van je internet.

Dit.

Ze gaan echt niet voor enkele specifieke IP-adressen instellen dat als die gaan kijken, de prijzen omhoog moeten. De prijzen zijn afhankelijk van heel andere factoren.

Dit is ook uitgebreid op radar geweest.
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Jun 2015 22:39

Re: Incognito zoeken naar vakanties.

Lenthe schreef:CBL bedoelt denk ik dat ze heeft gehoord dat de prijzen hoger worden naarmate je vaker op een boekingswebsite kijkt.
Ik weet niet of het waar is wat iedereen beweert (volgens mij niet, het zijn dagprijzen en die veranderen naarmate het populairder wordt) maar anders gaat dat volgens mij via het ip-adres en dat blijft volgens mij altijd hetzelfde, ook al werk je in de incognito versie van je internet.



Dat bedoel ik idd wat jij in je 1e zin zegt. Ik kijk sinds een tijdje nl elke dag naar exact hetzelfde.
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Jun 2015 22:43

Re: Incognito zoeken naar vakanties.

Yadira schreef:
Lenthe schreef:CBL bedoelt denk ik dat ze heeft gehoord dat de prijzen hoger worden naarmate je vaker op een boekingswebsite kijkt.
Ik weet niet of het waar is wat iedereen beweert (volgens mij niet, het zijn dagprijzen en die veranderen naarmate het populairder wordt) maar anders gaat dat volgens mij via het ip-adres en dat blijft volgens mij altijd hetzelfde, ook al werk je in de incognito versie van je internet.

Dit.

Ze gaan echt niet voor enkele specifieke IP-adressen instellen dat als die gaan kijken, de prijzen omhoog moeten. De prijzen zijn afhankelijk van heel andere factoren.

Dit is ook uitgebreid op radar geweest.



Wanneer was dat? Dan ga ik dat kijken niet dat ik je niet geloof hoor, maar ben benieuwd wat zij zeggen.
Net als Beachgirl is het hotel van mijn keuze ook heel lang op 1 prijs gebleven, is iets duurder geworden en nu nog duurder :(.
<<

Anoniem119

Bericht 02 Jun 2015 23:10

Re: Incognito zoeken naar vakanties.

caribbeanlover schreef:
Lenthe schreef:CBL bedoelt denk ik dat ze heeft gehoord dat de prijzen hoger worden naarmate je vaker op een boekingswebsite kijkt.
Ik weet niet of het waar is wat iedereen beweert (volgens mij niet, het zijn dagprijzen en die veranderen naarmate het populairder wordt) maar anders gaat dat volgens mij via het ip-adres en dat blijft volgens mij altijd hetzelfde, ook al werk je in de incognito versie van je internet.



Dat bedoel ik idd wat jij in je 1e zin zegt. Ik kijk sinds een tijdje nl elke dag naar exact hetzelfde.


Ja maar dat is dus niet zo. Dat bedoelde ik ook te zeggen. Dat werkt niet zo met die cookies. Hoogstens dat hij onthoudt dat jij een vlucht/hotel hebt bekeken en daarna ziet hij die als al (tijdelijk) geboekt en is er dus minder beschikbaarheid en dus hoger tarief. En een reisagent zal al helemaal niet via een incognito scherm zoeken.
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Jun 2015 08:55

Re: Incognito zoeken naar vakanties.

Ik maar denken ''straks wordt het duurder of het is duurder omdat ik elke dag kijk''. Nou op heb op beide manier gekeken en het is exact dezelfde prijs. :eyes:
<<

Anoniem193

Bericht 03 Jun 2015 09:22

Re: Incognito zoeken naar vakanties.

Misschien is het dan niet overal zo, maar mijn vriendin heeft het zelf gehad. Toen ze de reis aan het uitzoeken waren, deden ze dat bij haar vriend. Toen ze uiteindelijk besloten had welke het moest worden zijn ze naar haar huis gegaan om te boeken en daar was het 80,- goedkoper pp.
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Jun 2015 10:01

Re: Incognito zoeken naar vakanties.

Dan hebben zij geluk gehad.
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 03 Jun 2015 13:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 03 Jun 2015 12:01

Re: Incognito zoeken naar vakanties.

Mijn vakantie is inmiddels ook 100 euro duurder geworden, en dat zag ik op mijn werk. Waar ik nog niet eerder gekeken had. Dus ligt gewoon aan bepaalde aanbiedingen en het moment van boeken denk ik. Niet zozeer aan hoe vaak je iets bekijkt.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Jun 2015 13:12

Re: Incognito zoeken naar vakanties.

Waarom wordt dat dan wel gezegd? Iemand weet wanneer die uitzending was van Radar daarover?
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Jun 2015 21:58

Re: Incognito zoeken naar vakanties.

Mijn man hoorde op de radio dat ze veel reizen niet kwijt kunnen en op den duur gaan afprijzen om ze zo wel iig voor een groot deel te verkopen.
Eerst zien, dan geloven! Ben benieuwd.
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Jun 2015 09:09

Re: Incognito zoeken naar vakanties.

Ondanks dat ik wel online zoek vind ik het fijn om telefonisch contact te hebben als we eenmaal een keuze hebben gemaakt. Het volgende snap ik niet.

Stel ik zie iets voor de data ed wat wij willen en het is totaal € 2500,00. Als ik dan bel en zeg '' ik wil dat hotel boeken op die datum etc en ik kom uit op 2500 totaal'', dan zeggen zij misschien dat ze op een ander bedrag komen omdat ik zonder cookies heb gezocht.

Hoe bewijs ik dat ik het voor 2500 heb gezien? Is de enige mogelijkheid dan om het online te boeken zodat ik het voor die prijs heb?
<<

Anoniem313

Bericht 19 Jun 2015 10:04

Re: Incognito zoeken naar vakanties.

Ik denk niet dat ze dat zeggen. En als ze het wel zeggen, boek je online.
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Jun 2015 10:10

Re: Incognito zoeken naar vakanties.

Probleem opgelost! Mijn man belde net dat hij het heeft kunnen verzetten naar November dus we gaan toch naar India dit jaar! :smile:

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers