Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar leuke joggingbroekjes te koop?

<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 11 Jun 2015 17:19

Waar leuke joggingbroekjes te koop?

Vertel, waar kopen jullie leuke joggingbroekjes? Zoon kan wel weer een paar nieuwe gebruiken en op de saaie effen van de H&M ben ik eigenlijk een beetje uitgekeken. Als ik niets anders kan vinden dan ga ik wel weer voor zulke, want ze zijn niet duur en zitten fijn. Maar eigenlijk zoek ik iets anders, met bijvoorbeeld leuke kniestukken, een buidelzak, een leuk printje of leuke stiksels ofzo.

Ik heb zelf onder andere al gekeken bij H&M, Zara en Next. Wel een paar leuke gevonden, maar dan helaas uitverkocht in de goede maat :nopompom: Afhankelijk van hoe ze vallen zoek ik maat 86 of 92. Die van H&M in 86 worden te kort, maar zijn gewone broeken past hij nog makkelijk van in 86 van diverse merken.
<<

Patsy

Bericht 11 Jun 2015 17:23

Re: Waar leuke joggingbroekjes te koop?

Het klinkt stom, maar ik heb 3 hele leuke van de Takko. 2 ervan zijn met laag kruis en een grote zak voorop. Ze zijn wel van eerdere collecties, maar misschien hebben ze nu ook wel wat leuks.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 11 Jun 2015 17:30

Re: Waar leuke joggingbroekjes te koop?

Jola of zit die niet bij jou in de buurt?
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 11 Jun 2015 17:49

Re: Waar leuke joggingbroekjes te koop?

WE!
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Mees

Noob

Berichten: 57

Geregistreerd: 28 Mei 2015 13:36

Bericht 11 Jun 2015 18:03

Re: Waar leuke joggingbroekjes te koop?

Op Etsy heb je leuke shopjes met leuke broekjes.
Vaak biologisch katoen en handgemaakt, dus daar betaal je wel wat meer voor.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 11 Jun 2015 21:45

Re: Waar leuke joggingbroekjes te koop?

Bedankt voor de tips! Jola en Takko ken ik niet, zal eens kijken waar die zitten in de buurt! WE had ik ook nog niet aan gedacht, omdat het vanaf 92 is daar dacht ik. Maar dat kan nu dus wel, dus ik ga zeker kijken! Etsy zal ik ook eens kijken, daar kun je inderdaad vaak leuke dingen vinden. Al wil ik niet alleen maar dure joggingbroekjes omdat ze vooral voor erbij en om vies te worden zijn, maat een enkele leuke die wat duurder is kan natuurlijk wel een keer.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 17 Jun 2015 10:56

Re: Waar leuke joggingbroekjes te koop?

Ik zag op Facebook ook nog leuke broekjes van Tuunte en Ter Stal voorbij komen dus wellicht heb je daar ook nog iets aan.
Laatst gewijzigd door Ilovethe90s op 17 Jun 2015 15:50, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 17 Jun 2015 15:36

Re: Waar leuke joggingbroekjes te koop?

De Jola zit gewoon hier in Dordrecht, zowel in de stad (de straat bij babylon en de handyman in, dan aan je rechterkant) en anders in crabbehof op het winkelcentrum.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 17 Jun 2015 17:00

Re: Waar leuke joggingbroekjes te koop?

Ter stal zit blijkbaar ook aardig in de buurt kwam ik achter, dus daar ga ik binnenkort toch maar eens kijken. Online zag ik laatst niet enorm veel wat ik leuk vond, of ik keek met mijn neus. Maar zag sowieso wel leuke dingen ertussen staan in het algemeen.

Wat stom Parel, ik kom op beide plaatsen zo af en toe en die winkel is me dus nooit opgevallen! Als ik weer in de buurt ben zal ik er zeker eens gaan kijken, altijd leuk om weer eens in een andere winkel te kijken. Of het goed voor de portemonnee is wordt een tweede, haha.
<<

miss piggy

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 17 Jun 2015 18:45

Re: Waar leuke joggingbroekjes te koop?

misschien op de markt
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 20:25

Bericht 17 Jun 2015 20:29

Re: Waar leuke joggingbroekjes te koop?

Mango en Zara hebben ook vaak leuke ertussen zitten!
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 17 Jun 2015 23:05

Re: Waar leuke joggingbroekjes te koop?

Ik heb er net toch een paar bij Zara besteld! Nog steeds een paar hele leuke die uitverkocht waren in de goede maat, maar toch wel een paar leuke broekjes gezien. Dus ik ben benieuwd! En ik geloof dat de meeste leggings zijn volgens de site (al zijn ze dus wel voor jongens), maar zolang het maar lekker zit en fijn beweegt. Vooral voor hier in huis vind ik makkelijk zittende broekjes toch wel fijn voor hem, hij kruipt nu nog best veel omdat hij dan sneller is. Ik heb nu deze besteld:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Weet nog niet of ik ze allemaal ga houden, vooral die soort tijgerprint moet ik echt aan wennen denk ik, maar ik dacht ik doe eens gek :cheering:
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 17 Jun 2015 23:26

Re: Waar leuke joggingbroekjes te koop?

Next heeft ook leuke joggingsbroekjes geloof ik
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 18 Jun 2015 02:26

Re: Waar leuke joggingbroekjes te koop?

Parisienne schreef:Next heeft ook leuke joggingsbroekjes geloof ik


Dat wilde ik ook gaan zeggen inderdaad.

Hippie, die zijn erg leuk!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Lot