Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tweede slaapkamer benutten

<<

Vause

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 115

Geregistreerd: 11 Jun 2014 18:38

Bericht 15 Jun 2015 22:50

Tweede slaapkamer benutten

Nu ik een paar maanden geleden geslaagd ben, ligt de tweede slaapkamer er maar nutteloos bij.
Op dit moment staat er dus nog een bureau in en een kast met mijn schoolboeken, maar de ruimte wordt nauwelijks tot niet gebruikt. Daarnaast staat de kledingkast in deze ruimte.
Ik wil graag inspiratie opdoen over wat te doen met de tweede slaapkamer.
Hoe benutten jullie de extra slaapkamer(s)? Ideeën en foto's zijn zeer welkom! :)
~*~The reason the grass seems greener on the other side, is because it's been fertilized with bullshit. ~*~
<<

Jilke

Kwebbel

Berichten: 261

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:26

Bericht 16 Jun 2015 06:40

Re: Tweede slaapkamer benutten

Daar staan mijn 3 cavia's, hamster en de kattenbakken :smile:
Andere kamertje ligt een lekkere mat, 2 boekenkasten en een Ikea vakjeskast met schoenen, tassen, printer etc.
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 559

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:19

Bericht 16 Jun 2015 06:50

Re: Tweede slaapkamer benutten

Wij hebben van 1 kamer een studeer/werk kamer gemaakt. Daar staat de boekhouding enz. in de kast en spelletjes/puzzels. We hebben er een bureau staan met computer en fatboy. Op een andere kamer die over is staat een Ikea kast met tassen, toilettassen, en reisspullen zoals zonnebrand, reis shampoos enz. Verder hebben we nog een logeerkamer en op een andere kamer staat een wasrekje.

Ik zou een kamer die je over hebt lekker gebruiken op spullen op te bergen, die je niet in de woonkamer wilt hebben staan. Of misschien een leuke boekenkast met lekkere stoel als je vaker leest.

Als je de kamer echt over hebt, kun je er ook een hele dressroom van maken, met een mooie grote spiegel, haakjes aan de muur voor sieraden en plankjes voor je schoenen.
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Jun 2015 14:05

Re: Tweede slaapkamer benutten

Wij hebben boven nog 1 slaapkamer over. Daar staat de computer en printer en rommel. Beneden hebben we nog een klein kamertje dit wordt de speelkamer van onze dochter.
2014 2016
<<

Patsy

Bericht 17 Jun 2015 16:08

Re: Tweede slaapkamer benutten

Wij hadden in de ene extra slaapkamer een "kantoortje" met boeken en de computer enzo. De andere was onze inloopkast. Met stellingen met schoenen en kledingrekken. Inmiddels zijn beide kinderkamer geworden.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers