Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekje zon, maar waar?

<<

Anoniem331

Bericht 19 Mei 2015 08:50

Weekje zon, maar waar?

De plannen liggen er om een weekje op vakantie te gaan met mijn broer. In het na seizoen, liefst naar de zon. Nu ben ik niet zo'n reiziger, geen idee waar je wel moet zijn en waar je niet moet zijn. Wie kan me op weg helpen?
Via welke sites kan ik bijvoorbeeld rondkijken wat het aanbod is?
Ben op zoek voor laatste week September,begin Oktober. :sunny:
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 19 Mei 2015 09:07

Re: Weekje zon, maar waar?

Hoe warm wil je het (nog) hebben? En wil je alleen een zonvakantie of ook iets te doen hebben? Wat is je budget?
Je kunt kijken op sunweb, neckermann, Corendon,...

Als je het lekker warm wil hebben kun je naar Egypte gaan, Turkije (maar de kans op minder weer is dan wel al aanwezig), Griekenland, Cyprus, Kaapverdië (wel weinig / bijna niks te doen), Madeira, Zuid-Spanje,.....
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 19 Mei 2015 09:08

Re: Weekje zon, maar waar?

Lanzarot of Tenerif.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem331

Bericht 19 Mei 2015 10:32

Re: Weekje zon, maar waar?

€500 wil ik er aan besteden, al is minder okk goed. Turkije en Egypte trekken me dan weer niet zo. Dan liever naar Griekenland.
Het liefst zouden we vliegen vanaf Eelde, omdat we daar redelijk dichtbij wonen.
Lanzarote en Tenerife ga ik eens naar kijken.
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 570

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:19

Bericht 19 Mei 2015 11:34

Re: Weekje zon, maar waar?

Zelf gebruik ik de website van arke en vx.nl meestal. Ook ticketspy heeft leuke aanbiedingen. Rhodos en Kreta ben ik geweest en vond ik leuke eilanden, weet alleen niet tot wanneer daar echt strand weer is. Denk dat zuid Spanje in het najaar warmer is. Of Portugal misschien?
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

Anoniem331

Bericht 14 Jun 2015 20:57

Re: Weekje zon, maar waar?

Toch voor Kreta gegaan! Via Arke. Leuk hotel gevonden, dus nu ga ik dan echt. Nog nooit gevlogen, nog nooit zonder kinderen op vakantie geweest, nog nooit zo ver weg geweest, en dus doe ik dat alles gewoon in 1 keer.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 15 Jun 2015 10:47

Re: Weekje zon, maar waar?

Super leuk! Waar op Kreta?

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers