Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Internet-, tv en telefoonloze dagen

<<

Anoniem131

Bericht 14 Jun 2015 12:56

Internet-, tv en telefoonloze dagen

Hebben jullie zulke dagen?

Ik word echt gek van m'n mail die ik elke dag (ook wanneer ik niet werk) moet bekijken ivm ziekmeldingen. Mijn telefoon blijft ook maar afgaan voor de meest onbelangrijke zaken. Ik heb straks 6 weken vakantie (van baan1) en ik wil alleen de eerste en de laatste week lastig gevallen worden. Ik heb daar al een apart mailadres voor met afwezigheidsassistent. Natuurlijk zullen er altijd mensen op m'n persoonlijke mail blijven mailen maar die kan ik dan doorverwijzen naar m'n werkmail. Volgens mij heb ik het dan aardig afgedekt en bij noodgevallen (die kunnen er niet zijn) ben ik natuurlijk op m'n andere mail bereikbaar.

Maar die telefoon wordt/is een drama. Ik gebruik m'n privegsm voor m'n beide banen en m'n werkgevers betalen een vergoeding (wel een abonnement op naam van een bedrijf). Ik wil dat ding soms gewoon niet bij me hebben maar bij baan2 (3 weken vakantie) kunnen er wel urgente zaken zijn. Nu had ik bedacht om een ander nummer erbij te nemen (prepaid op oude Nokia) voor m'n ouders (familiegezeur) en vriend en dan alleen savonds even op m'n eigen gsm te kijken maar dat voelt toch stom. M'n iPhone ongebruikt laten liggen en me behelpen met m'n Nokia.

Ik vraag me af of jullie dagen hebben waarop jullie schermloos door het leven gaan en hoe jullie dat doen met urgente zaken al dan niet werkgerelateerd.
De TV wil ik ook een dag in de week niet aan hebben maar dat lukt me nu al wel dus daarin voorzie ik geen probleem.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 14 Jun 2015 12:58

Re: Internet-, tv en telefoonloze dagen

Ja, de laatste weken steeds vaker. Dan doe ik sociaal. Urgente zaken kunnen dan wel via iemand bij mij komen. De mensen die urgente bericjten kunnen hebben hebben ook de gegevens van mijn ouders.
2015 💙
<<

Anoniem114

Bericht 14 Jun 2015 14:21

Re: Internet-, tv en telefoonloze dagen

Een collega van mij heeft zo'n oude Nokia 3310 besteld en gebruikt deze met zijn simkaart zonder Internet. Zijn iPhone gebruikt hij daar waar hij Wifi heeft, zodat-ie onderweg alleen voor noodgevallen gestoord kan worden. Vond ik best een slimme oplossing!

Zelf heb ik met regelmaat geen televisie of laptop/pc aan, maar m'n telefoon vind ik nog wel lastig. Sowieso moet ik bereikbaar blijven voor m'n ouders en met name m'n vader, maar verder vind ik 't toch ook wel prettig gewoon van alles nog op te kunnen zoeken... Ik vind je idee van een simpele telefoon met prepaid trouwens niet zo gek, hoor!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers