Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat kost....

<<

yes1984

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 537

Geregistreerd: 14 Nov 2013 09:56

Bericht 19 Mei 2015 16:14

Wat kost....

Het geldt natuurlijk voor alles. Je kunt het zo duur maken als je zelf maar wilt. Maar wat hebben jullie uitgegeven aan:
- Bruidsjurk
- Bruidegom pak
- Ringen
- Trouwauto
- Fotograaf met fotoboek
- Bruidstaart (en voor hoeveel personen)
- Prijs per persoon voor diner met drinken daggasten (wat wat was dit warm buffet of koud buffet?)
- Afgekochte prijs per persoon voor het feest (drankjes en hoe vaak hapjes warm/koud)
- Band / muziek licht en geluid

:love: :love:

Door de familie omstandigheden wilde mijn vriend nooit groots trouwen. Maar ergens met z'n vieren. Nu hebben we vrijdag een bruiloft meegmaakt..... Dat het bij hem toch is gaan kriebelen. Ik hoop zo dat hij het aandurft (niet het trouwen met mij op zich. Maar een hele dag met belangrijke mensen om ons heen en 's avonds een knalfeest!)
Afbeelding
Afbeelding
* 3-1-2009* en * 26-11-2012*
<<

Anoniem119

Bericht 19 Mei 2015 16:15

Re: Wat kost....

Dit topic is net geplaatst en staat vol uitgaven. Misschien kan je daar kijken. Fantine heeft m geopend.
<<

yes1984

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 537

Geregistreerd: 14 Nov 2013 09:56

Bericht 19 Mei 2015 16:18

Re: Wat kost....

Maar zij heeft 1 totaal prijs. Ik ben benieuwd wat een locatie gemiddeld per persoon berekend om het drinken van het feest af te kopen. Ik was haar topic inderdaad al even doorgelopen!
Afbeelding
Afbeelding
* 3-1-2009* en * 26-11-2012*
<<

Anoniem147

Bericht 19 Mei 2015 16:26

Re: Wat kost....

Wij zijn wel 'wat anders' getrouwd. Een destination wedding op Curacao zonder gasten.

- Bruidsjurk
€95 (via Etsy)

- Bruidegom pak
€300 (van Vito)

- Ringen
€500 Witgoud van Diamond point en die van mijn man witgoud van 123gold.nl

- Trouwauto
Wij hadden gewoon onze stoere jeep huurauto als bruidsauto. Dus geen extra kosten.

- Fotograaf met fotoboek
Wij hebben 4 uur fotografie gehad (450 foto's) en geen album maar alle foto's digitaal €400,-

- Bruidstaart
€85,- inclusief vervoer naar locatie. Taart was voor 16 personen een flinke punt.

- Prijs per persoon voor diner met drinken daggasten (wat wat was dit warm buffet of koud buffet?)
Wij hadden dus geen gasten, dus ook geen diner. Alleen ons eigen huwelijksdiner a €250,-

- Afgekochte prijs per persoon voor het feest (drankjes en hoe vaak hapjes warm/koud)
Geen gasten, dus ook geen kosten hier. Ja voor de getuigen en de mensen die aan het opbouwen waren op het strand. Ik denk dat wij hier iets van €100,- aan zijn kwijt geweest.

- Band / muziek licht en geluid
N.v.t.

Wij hadden veel extra kosten aan de opbouw op het strand van alle spullen (gazebo, stoeltjes, tafels, bloemen etc.) en onze locatie lag ook niet heel erg centraal op het eiland. Alles moest dus daar heen gebracht worden.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 19 Mei 2015 16:28

Re: Wat kost....

- Bruidsjurk gekregen van mijn ouders, maar kostte met toebehoren (hoepel, kousen, lingerie) 1100 euro. De jurk zelf was 899, de hoepel 130 en de overige 70 euro is opgegaan aan een BH, hipster en kousen.
- Bruidegom pak Gekregen van mijn schoonmoeder, kostte in totaal zo'n 500 euro (bij Suit Supply vandaan)
- Ringen Totaal 450 euro
- Trouwauto Wij gebruikten onze eigen auto, dus we hadden alleen iets van 15 euro kosten voor wat linten en andere versieringen
- Fotograaf met fotoboek 350 euro voor de hele dag fotografie, 200 euro voor het maken van een boek, 100 euro voor alle foto's op een stickie en nog 85 euro drukkosten voor het boek. Totaal 735 euro.
- Bruidstaart (en voor hoeveel personen) Zat bij ons bij het arrangement in, dus geen aparte kosten, maar de taart die wij hadden kostte zo'n 200 euro als je hem los zou bestellen
- Prijs per persoon voor diner met drinken daggasten (wat wat was dit warm buffet of koud buffet?) Ook dit zat bij ons in het arrangement, vind het lastig om dit te schatten.
- Afgekochte prijs per persoon voor het feest (drankjes en hoe vaak hapjes warm/koud) Zie vorige vraag. Wij hebben voor de hele dag locatiehuur en catering (bier, wijn fris, koffie, thee afgekocht, bruidstaart, 3 gangen diner, prosecco en 6 warme hapjes p.p.) 5000 euro betaald.
- Band / muziek licht en geluid 450 euro

♥♥
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 19 Mei 2015 16:33

Re: Wat kost....

Ik ben ook wel benieuwd! Ik lees mee.
<<

Anoniem304

Bericht 19 Mei 2015 16:35

Re: Wat kost....

Ja, dit vind ik ook leuk.
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 20:25

Bericht 19 Mei 2015 17:30

Re: Wat kost....

- Bruidsjurk
Mijn bruidsjurk was in totaal eeuhm €175,- geloof ik, was een gloednieuwe 'echte' jurk maar had het geluk dat de bruidszaak failliet ging en hem dus vanuit de veiling kon kopen :)
- Bruidegom pak,
weet ik niet eens precies denk €750 zoiets inclusief schoenen? bij de suitsupply, ook niet een officieel trouwpak (gelukkig maar want die vind ik vaak helemaal niet mooi terwijl ik een goed zittend 'zaken' pak woest aantrekkelijk vind :D
- Ringen
€500 voor samen ongeveer geloof ik (weet de exacte prijzen niet meer hoor) ik heb mij voor de mijne door een enorme drukte tijdens de dol dwaze dagen van de Beijenkorf geworsteld, Wij hebben geen set want we konden niets vinden wat bij ons past. Die van mij is een witgouden band met om en om diamant en saffier en die van mijn man een een simpele wit gouden trouwband.
- Trouwauto
Wij hadden geen trouwauto maar een tram afgehuurd waar we met het hele gezelschap van locatie A naar locatie B in gingen, was geloof ik €350,- we kwamen aan op de fiets die we geleend hadden van de beheerder van het kasteel waar de ceremonie was.
- Fotograaf met fotoboek
€1250 fotograaf, album zelf geplakt en via Etsy gekocht denk met afdrukken foto's erbij zo'n €175,-
- Bruidstaart (en voor hoeveel personen)
Voor 50 personen, maar er was veel te veel haha, wij hadden vier verschillende taarten en bij elkaar geloof ik €100,- (was wel een vriendenprijsje want we kenden diegene die ze gemaakt heeft)
- Prijs per persoon voor diner met drinken daggasten (wat wat was dit warm buffet of koud buffet?)
BBQ €18,50 p.p. dranken en hapjes o.b.v. nacalculatie en de totaal rekening was zo'n €5000,- (50 personen BBQ + feest 100 man aansluitend)
- Afgekochte prijs per persoon voor het feest (drankjes en hoe vaak hapjes warm/koud)
- Band / muziek licht en geluid
Wij hadden en DJ tijdens het feest en die was €800,- voor de avond en had al zijn eigen spullen mee.
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

Anoniem147

Bericht 19 Mei 2015 17:36

Re: Wat kost....

Ik vond jullie feest echt super gezellig en geslaagd Guus!

Als ik in Nederland was getrouwd had ik ook wel een strandtent willen afhuren. Super fijn plekje!

Al roep ik eigenlijk altijd dat ik in Nederland in het bos zou zijn getrouwd haha. Zo'n barnwedding. Super leuk.
<<

Anoniem162

Bericht 19 Mei 2015 17:38

Re: Wat kost....

-
Laatst gewijzigd door Anoniem162 op 21 Jun 2015 12:03, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem119

Bericht 19 Mei 2015 17:42

Re: Wat kost....

Haha ja aantal mensen had dit ook al aangegeven in dat andere topic, met zo'n lijstje, maar ik nog niet, dus bij deze (heb wel wat dingen toegevoegd om 'm compleet te maken) :)


- Bruidsjurk: 1400, inclusief accessoires 2000 --> gekregen van mijn ouders :)
- Bruidegom pak: 1600 --> gekregen van ouders vriend :)
- Ringen: 1780
- Trouwauto: gratis
- Professionele ceremoniemeester: 1275
- Fotograaf met fotoboek: 2500
- Ceremonie gemeentekosten: 986
- Decoratie en bloemen: 500
- Haar en make up: 500
- Uitnodingen: 502
- Bedankjes: 400
- Bruidstaart (en voor hoeveel personen): 620
- Band / muziek licht en geluid: 2200
- Prijs per persoon voor diner met drinken daggasten (wat wat was dit warm buffet of koud buffet?): Tja dat is nog lastig te zeggen gezien de wijn enzo nog bepaald moet worden.

Ik kan beter even ons overzicht van de gehele locatie geven:
Bubbels bij taart: 435
Receptie drank: 2520
Receptie hapjes: 2025
Diner eten (drie gangen diner): 2100
Diner drank: 825
Feest drank: 3600
Feest hapjes: 1200

Totaal spijs en drank: 12.705

En dan hebben we nog huur van het pand plus personeel: 4989

Totaal locatie: 18.474

Totaal bruiloft: 32.557

Je ziet wel waar de kosten zitten bij ons.
<<

Patsy

Bericht 19 Mei 2015 17:45

Re: Wat kost....

Heel erg off-topic, maar Marin, wil je ook vertellen wat voor trouwauto jullie hebben. Daar ben ik heel benieuwd naar aangezien jouw vriend ook gek is van Alfa, toch?
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 20:25

Bericht 19 Mei 2015 17:46

Re: Wat kost....

Ja was ook erg gezellig! (en super leuk dat jullie er waren!) veel van onze vrienden hebben het er nog wel over dat die avond een ouderwets leuke avond was die deed denken aan onze actieve dagen binnen de studenten vereniging haha.

Wij hadden ook wel geluk hoor, 'onze' strandtent was erg relaxed in wat kon (eigenlijk alles) rekende nergens extra kosten voor, geen kurkengeld voor eigen meegebrachte dranken en in alles wordt meegedacht (we hoefden maar hardop te denken over een beamer en hij zou dat wel sjeffen, die heeft hij uiteindelijk van de school waar zijn vriendin werkte geleend haha) we hadden geen verplichte afkoop of omzetgarantie, geen zaalhuur en het eten was belachelijk goedkoop voor wat we kregen (had aangegeven veel van vis te houden, nou daar wist ie wel wat voor dus we hadden een BBQ met langoustine, gegrilde tonijnsteak en gambaspiesjes naast de kipsaté, rib eye en lamskoteletjes...) super lekkere salades, frietjes en brood en alles aan tafel op grote schalen voor maar €18,50 p.p. voelde me bijna een oplichter omdat ik weet dat dit echt hele lage prijzen zijn.

Oooh ik zou de hele dag zo nog een keertje over willen doen en al het geld zonder problemen nog een keer uit willen geven, wat een heerlijke dag was het toch!
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

Anoniem119

Bericht 19 Mei 2015 17:48

Re: Wat kost....

Hij wordt nog geregeld Katrien! Z'n vader zit bij allerlei klassiekers clubjes dus heeft wat lijntjes open gezet! Ben benieuwd!
<<

Anoniem147

Bericht 19 Mei 2015 17:49

Re: Wat kost....

Haha ja heerlijk toch! Ik vind ook echt dat je je jurk op zo'n fantastische manier hebt kunnen krijgen.

@ Marin, oohh ik zou zo graag een kijkje nemen op jullie bruiloft hé haha! Lijkt me fantastisch om gast te zijn in zo'n fancy , goed doordachte omgeving. Volgens mij komen ze bij jullie echt niets te kort. Ben ook zo benieuwd naar het sfeertje en de stijl van de hele locatie. Volgens mij gaat het prachtig zijn.

Ohja en het eten natuurlijk. Helemaal omdat jullie ook echt weten wat lekker eten en drinken is :popcorn:
<<

Patsy

Bericht 19 Mei 2015 17:50

Re: Wat kost....

Marin schreef:Hij wordt nog geregeld Katrien! Z'n vader zit bij allerlei klassiekers clubjes dus heeft wat lijntjes open gezet! Ben benieuwd!


Ik ben heel benieuwd wat het dan wordt, een klassieker is altijd mooi.
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 19 Mei 2015 18:52

Re: Wat kost....

- Bruidsjurk: iets minder dan €600,-, inclusief schoenen, sieraden, lingerie etc. zo'n €1000,-
- Bruidegom pak: €500,- ongeveer
- Ringen: €1300,-, we hebben ze zelf gemaakt (onder begeleiding) bij een juwelier.
- Trouwauto: €450,-
- Fotograaf met fotoboek: €2000,-
- Bruidstaart (en voor hoeveel personen): deze heb ik zelf gemaakt en kostte dus alleen de ingrediënten/materialen die ik nodig had. Prijzen voor taarten kunnen erg variëren. Wat ik weet is dat als je een goede taartenmaakster wilt, je wel zo'n €4,- pp kan rekenen, maar uiteraard kan het ook goedkoper.
- Prijs per persoon voor diner met drinken daggasten (wat wat was dit warm buffet of koud buffet?) we waren aan de locatie zo'n €2850,- kwijt. Hier zat bij in het trouwen op locatie, de aankleding, alle drankjes van 15.00-24.00u. Qua eten kregen we eerst terwijl we op 't terras zaten een amuse. Eenmaal aan tafel begonnen we met een bouillon, daarna carpaccio of zalm. Vervolgens kwamen er allemaal schalen op tafel met verschillende vlees en groentegerechten en kon je zelf opscheppen wat je wilde (wij wilden zelf echt geen buffet, dat hadden we een jaar eerder op de bruiloft van mijn neef, tegen de tijd dat wij eten op ons bord hadden, waren zij al klaar met eten, dat trok ons niet, vooral omdat het diner een groot onderdeel van onze avond was). Ook het toetje was op deze manier gedaan, diverse dingen op tafel en je kon zelf pakken. Er was ook echt heel veel. Bij de koffie werden dan nog iets van bonbonnetjes geserveerd. Het diner was volgens mij €35,- p.p. Zonder drank uiteraard.
- Afgekochte prijs per persoon voor het feest (drankjes en hoe vaak hapjes warm/koud): we hadden geen feest.
- Band / muziek licht en geluid: die hadden we niet.
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 19 Mei 2015 19:01

Re: Wat kost....

- Bruidsjurk - 1300 euro
- Bruidegom pak - 1000 euro
- Ringen - 1300 euro
- Trouwauto - een dinercheque van 75 euro, omdat we de auto van bekenden mochten lenen
- Fotograaf met fotoboek - 1400 euro
- Bruidstaart (en voor hoeveel personen) - 140 euro voor 24 personen
- Prijs per persoon voor diner met drinken daggasten (wat wat was dit warm buffet of koud buffet?) barbecue was 19,90 euro per persoon, het dessert 2,75 euro, de drankjes voor overdag 25 euro
- Afgekochte prijs per persoon voor het feest (drankjes en hoe vaak hapjes warm/koud) 12,20 euro voor het eten 's avonds (petit four en 7 warme en koude hapjes) + 29,95 euro voor de drank = 42,15 euro per persoon voor het avondfeest
- Band / muziek licht en geluid - wij hadden een dj, die kostte 500 euro

Verder hadden we nog de volgende kosten:
- trouwen op locatie gemeente - 445 euro
- huur locatie - 1500 euro
- kapper en visagie - 75 euro
- trouwen voor de kerk - 775 euro (wij hadden zelf een pastor gezocht die ons op locatie heeft getrouwd)
- bloemen - 230 euro
- uitnodigingen en postzegels - 210 euro
- bedankjes voor verschillende mensen en voor alle gasten - 290 euro
- trouwkaars - 50 euro
- videograaf - 350 euro
- sneltekenaar - 350 euro
- ballonnenversiering - 200 euro
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 19 Mei 2015 19:19

Re: Wat kost....

- Bruidsjurk: Alles bij elkaar 2200 euro
- Bruidegom pak: 1300 euro
- Ringen: 1600 euro
- Trouwauto: Gratis
- Fotograaf met fotoboek: 1900 euro
- Bruidstaart (en voor hoeveel personen): Gekregen
- Prijs per persoon voor diner met drinken daggasten (wat wat was dit warm buffet of koud buffet?): 150 euro, diner.
- Afgekochte prijs per persoon voor het feest (drankjes en hoe vaak hapjes warm/koud): 35 euro geloof ik
- Band / muziek licht en geluid: 750 euro
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 19 Mei 2015 19:54

Re: Wat kost....

- Bruidsjurk €1600,- incl accessoires
- Bruidegom pak €1000,-
- Ringen €50,-
- Trouwauto €0 hadden onze eigen auto
- Fotograaf met fotoboek €750,- boek €75,- die hebben we kado gehad het boek
- Bruidstaart (en voor hoeveel personen) €0,-
- Prijs per persoon voor diner met drinken daggasten (wat wat was dit warm buffet of koud buffet?) Diner was 19,95 pp warm eten stuk vlees met groenten en gebakken aardappels en frietjes
- Afgekochte prijs per persoon voor het feest (drankjes en hoe vaak hapjes warm/koud) meende €18,95 pp incl fris en drank. Hapjes Broodjes en taart
- Band / muziek licht en geluid. We hadden een dj die was €400,- ongeveer
Afbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 19 Mei 2015 20:01

Re: Wat kost....

- Bruidsjurk 150 euro!
- Bruidegom pak 750 euro :shock:
- Ringen 40 euro
- Trouwauto 125 euro voor 2 dagen
- Fotograaf met fotoboek 1000 euro en nog 1000 voor de videograaf
- Bruidstaart (en voor hoeveel personen) gratis want die heb ik zelf gemaakt, voor 100 personen ongeveer
- Prijs per persoon voor diner met drinken daggasten (wat wat was dit warm buffet of koud buffet?) barbecue buffet, volgens mij voor iets van een kleine 30 euro per persoon, ik weet het niet zeker meer. Inc voorgerecht, barbecue buffet, dessert en drinken).
- Afgekochte prijs per persoon voor het feest (drankjes en hoe vaak hapjes warm/koud) [/b] hadden we niet, maar weet dat het bij mn vriendin afgelopen vrijdag 30 euro pp was. Ze hadden fris, bier en wijn, kaas/worst hapjes, toastjes en bittergarnituur. De tent keek hoeveel mensen er aan het begin waren, telden op de helft nog eens de mensen en aan het einde ongeveer en namen daar een gemiddelde van, om aan het aantal personen te komen [/b]
- Band / muziek licht en geluid hadden we niet
<<

Ellis

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 132

Geregistreerd: 12 Okt 2014 19:47

Bericht 19 Mei 2015 20:16

Re: Wat kost....

Wij zijn vorig jaar getrouwd, heb nog even wat extra dingen toegevoegd aan het lijstje.

- Bruidsjurk
950 voor de jurk. incl schoenen en lingerie 1100
- Bruidegom pak
ongeveer 300 incl schoenen, stropdas, blouse en t shirts
- Ringen
800,-
- Trouwauto
gratis
- Fotograaf met fotoboek
Fotograaf incl 500 foto's digitaal, fotograaf is van 11.00 tot 21.30 aanwezig geweest: 400
Boek, zelfgemaakt: 70,-

- Bruidstaart (en voor hoeveel personen)
taart zelf gemaakt tijdens een workshop met vriendinnen die een paar maanden voor de bruiloft gepland stond. Volgens mij koste deze workshop 50,-. De taart heeft 2 maanden in de diepvries gezeten en was op de trouwdag heerlijk! De taart was voor 12 personen, maar wij hebben er met 16 personen van gegeten en nog was er wat over.
- Prijs per persoon voor diner met drinken daggasten (wat wat was dit warm buffet of koud buffet?)
het drinken na de ceremonie en diner hebben we los betaald, geen idee wat we hier precies voor betaald hebben. Maar dit zal max 5 drankjes per persoon zijn geweest. Diner was 23 euro per persoon (3 gangen diner)
- Afgekochte prijs per persoon voor het feest (drankjes en hoe vaak hapjes warm/koud)
Bij het avondfeest hadden we alles afgekocht. Dit was 23 euro per persoon. koffie/thee met gebak, onbeperkt bier/fris/wijn en binnenlandse dranken, en ik geloof 4 a 5 ronden met hapjes en aan het eind broodjes (warm en koud)
wij hadden alles op dezelfde locatie (ceremonie, taart aansijden, diner en feest en waren in totaal een kleine 2600 kwijt aan eten en drinken.
- Band / muziek licht en geluid
De band heeft ons 800 gekost.
- Haar en make up
100 euro
- Bruidsboeket en bloemen voor de trouwauto
140 euro
- Trouwkaarten
147 euro, we hadden zo'n 80 avondgasten, weet niet meer precies hoeveel kaarten we besteld hebben, denk rond de 50 kaarten.
- gemeentelijke kosten
430 euro

Alles bij elkaar heeft de dag rond de 6900 euro gekoste, de kosten van de notaris zitten daar nog niet bij in, deze waren rond de 700 euro.
Piglet: How do you spell love? Pooh: You don't spell it, You feel it. :love:
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 30 Mei 2015 14:41

Re: Wat kost....

- Bruidsjurk gekregen
- Bruidegom pak gekregen
- Trouwauto gratis geleend van kennissen van mijn schoonoudders
- Fotograaf met fotoboek een vrieindin van mijn zus was onze fotografe ze wou er niks voor hebben.
- Bruidstaart (en voor hoeveel personen) gratis gemaakt voor een vriendin voor 30 personen
- Prijs per persoon voor diner met drinken daggasten (wat wat was dit warm buffet of koud buffet?) Diner was 25 euro p/p
drinken weet ik zo niet wat dat koste.
- Afgekochte prijs per persoon voor het feest (drankjes en hoe vaak hapjes warm/koud) we hadden geen feest
- Band / muziek licht en geluid. nvt
2014 2016
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 30 Mei 2015 15:50

Re: Wat kost....

Ik weet niet alles meer heel precies! ik ben heel slecht in getallen onthouden, ik weet alleen nog ongeveer het totaalbedrag!

- Bruidsjurk 1600, dat is de jurk, een jasje (ik trouwde in de winter dus was wel nodig), vermaakkosten, hoepel. Bh had ik al, onderbroekje was een paar euro, panty een paar euro en mijn schoenen waren rond de 40 euro.
- Bruidegom pak Eerlijk gezegd weet ik dat echt niet meer. Mijn man had dat zelf geregeld. Ik denk 500-600 ofzo. schoenen ook nog 100 ofzo. Maar dit is echt een gok.
- Ringen Uhm zo'n 600 euro voor witgouden ringen.
- Trouwauto Wij hadden geen officiële trouwauto maar gewoon een luxe BMW gehuurd, dat was 60 euro voor een hele dag inclusief benzine.
- Fotograaf met fotoboek Dit weet ik echt niet meer zeker, ik geloof 1000 ongeveer en dat is inclusief een heel luxe boek en alle foto's op cd.
- Bruidstaart (en voor hoeveel personen) Zat bij de totaalprijs van de locatie in.
- Prijs per persoon voor diner met drinken daggasten (wat wat was dit warm buffet of koud buffet?) Wij hadden een luxe driegangendiner. Maar de prijs weet ik echt niet, ook dit zat bij de totaalprijs van de locatie in.
- Afgekochte prijs per persoon voor het feest (drankjes en hoe vaak hapjes warm/koud) Zoals hierboven, wij betaalden gewoon een totaalprijs. Onze feestgasten werden ontvangen met prosecco, daarna drank onbeperkt en luxe hapje waren geloof ik 6-8 pp en dan stonden er nog nootjes etc op de tafels.
- Band / muziek licht en geluid Dat weet ik echt niet meer!

Het was gewoon heel fijn bij ons dat we gewoon een totaalprijs betaalden aan de locatie en dat alles exact naar onze wens werd geregeld. Die totaalprijs werd afgestemd op het aantal personen uiteraard, en we kregen korting omdat we in november zijn getrouwd. Bij die prijs zat in: huur van de locatie vanaf ongeveer 15.00 (we zijn daarvoor getrouwd op het gemeentehuis), dat waren twee gebouwen en vrij gebruik van het gehele landgoed, de tuinen etc., decoratie met oa verse bloemen, bruidstaart en drankjes daggasten (we hadden geloof ik 32 daggasten), hapjes daggasten, luxe driegangendiner daggasten, feest voor ongeveer 100 personen met ontvangst met prosecco, onbeperkt drank, luxe hapjes, hapjes op tafel. En het feit dat alles perfect geregeld was, alles helemaal naar onze wens ingericht kon worden en we nergens omkijken naar hebben gehad. Hiervoor hebben we zo'n 9000 euro betaald als ik me goed herinner. Maar daarnaast hadden we naast de kleding en fotograaf dus ook geen grote kostenposten meer.
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 13 Jun 2015 08:47

Re: Wat kost....

- Bruidsjurk €630 inclusief schoenen in een bruidsjurkendumpzaak
- Bruidegom pak €250, pak van Cold Method vi Wehkamp
- Ringen €250 in Duitsland gekocht
- Trouwauto €250
- Fotograaf met fotoboek € 75 voor de foto's , album heb ik zelf gemaakt
- Bruidstaart (en voor hoeveel personen) €50 voor 35 mensen
- Prijs per persoon voor diner met drinken daggasten (wat wat was dit warm buffet of koud buffet?) € 200 voor een bbq voor 35 man, zelf alles ingekocht. Alles bbq gehuurd
- Afgekochte prijs per persoon voor het feest (drankjes en hoe vaak hapjes warm/koud) €450 voor 35 man overdag en 90 totaal savonds
- Band / muziek licht en geluid €250
D. 16-8 en J. 27-11

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers