Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


werkkleding...wie heeft zin mee te denken?

<<

Anoniem124

Bericht 10 Jun 2015 21:56

werkkleding...wie heeft zin mee te denken?

Ik heb nieuw werk. Waar ik voorheen liep in mantelpakjes en nette bloesjes zal dat nu niet meer zo handig zijn.

Ik werk als fotograaf (wil even niet precies hier neerzetten hoe en waar qua vaste uren maar de meesten weten t wel denk ik). Ik ben de hele dag in beweging, ben aan het tillen, bukken, sjouwen en veel buiten en dan weer binnen. Mn eerste werkweek in een leuk bloesje/jurkje/schoentjes was een regelrechte ramp omdat ik aan alle kanten inkijk had, zowat bevroor toen ik ineens 2 uur buiten stond en me daarna kapot zweette toen ik binnen aan het tillen sloeg.

Mijn eisen:

- broeken (rokjes en jurkjes kunnen niet, ook niet met zwarte legging ofzo want ik zit met mn benen uit elkaar haha shees wat klinkt dit raar). treggings van dikke stof kunnen wel als er geen kort iets boven gedragen wordt. Liefst broeken met een iets hogere taille...ik draag liefst strakke skinnys maar wil ook wel eens een boyfriend model proberen.
- geen diepe decolletes.
- geen zweterige of kwetsbare stoffen
- te combineren met iets warms (dus bijv. een groot gebreid vest dat aan en uit kan)...laagjes is handig
- platte schoenen. Elegante gympen klinkt ideaal, heb ik nog niet echt gevonden. Ik draag denk ik sandaaltjes, loafers/ballerinas (al ben ik daar op uitgekeken) of espadrilles/mocassins.
- toch vrouwelijk. Ik heb kort haar en ben altijd bang dat ik mn vrouwelijkheid verlies door bepaalde kleding. Nu met bovenstaande eisen vind het ik zo lastig worden. Ik wil niet te stoer zijn, daar houd ik niet van.

Verder houd ik van effen en simpele kleuren zoals zwart/wit/grijs/beige/donkerblauw en eventeel een contrastkleur zoals geel of felroze maar ik ben niet van de pastels of drukke motieven of t-shirts met print.

Het is dus VET lastig. :omg:

Iemand zin mee te denken?
<<

Anoniem222

Bericht 10 Jun 2015 22:02

Re: werkkleding...wie heeft zin mee te denken?

Leuk! Ik ga morgen even wat dingetjes voor je zoeken!
<<

ChiQ

Bericht 10 Jun 2015 22:04

Re: werkkleding...wie heeft zin mee te denken?

Ik zou een paar goede jeans kopen. Die second skin jeans van dat mooie zachte stof, hoge taille, in mooie kleuren, grijs donkergrijs, blauw en verwassenblauw en een zwarte. Verder denk ik lekker longsleeves, in kleuren die je leuk vindt. Je moet het een beetje ton sur ton houden, met mooie sieraden, leuke armband, leuke ketting. Ik heb zelf puma suede's, die zijn best elegant. Verder vind jk zelf de moccasins van Tods erg leuk. Zorg altijd voor een sjaal in je tas, als t koud is sla je die zo om, en die kan ook weer af. Meer keuze heb je ben ik bang niet. Mooie zijden blousjes daar ga je in zweten en je wil niét zweten in zijde want dat voelt vreselijk.
<<

Anoniem198

Bericht 10 Jun 2015 22:07

Re: werkkleding...wie heeft zin mee te denken?

Qua broeken ben ik sinds kort helemaal fan van dit model. Hij is ook wat hoger.
http://www.veromoda.nl/vero-moda/jeans/ ... NL,pd.html

Zeker voor deze prijs is ie echt het proberen waard. :thumbup:
<<

Anoniem147

Bericht 11 Jun 2015 11:57

Re: werkkleding...wie heeft zin mee te denken?

Klinkt echt als mijn stijl haha! Ik hou ervan.

Ik heb net een grote bestelling bij Mango gedaan, daar is de Sale begonnen en daar zaten zeker wel artikelen bij die jij omschrijft.

Verder ben ik ook echt fan van Urban Outfitters (.co.uk). Vooral de vesten zijn daar echt geweldig fijn en hip :D

Verder hou ik ook van de wintercollectie vesten van ZARA. Die mooie, grote gebreide. Heerlijk!

En ik ben het eens met Chiq over de Puma Suedes. Ik heb daar ook een paartje van en die gaan echt bij alles.

Ik heb deze kleur..
Afbeelding

Deze heb ik net trouwens bij de Mango besteld. Van geitensuede en leer. Ook de binnenzool is van leer, dat vind ik altijd wel prettig.
Afbeelding


En met kort haar kan het nog steeds heel leuk zijn om een trui en sneakers te dragen. Kijk hoe leuke en mooie vrouw!
Afbeelding
<<

Anoniem222

Bericht 11 Jun 2015 11:59

Re: werkkleding...wie heeft zin mee te denken?

Als ik jou was zou ik sowieso even kijken naar de jeans van dr. Denim. Hebben een mooie hoge taille, zit een beetje stretch in dus je kunt er goed in bewegen en ze hebben heel veel verschillende leuke wassingen. Daarnaast zijn ze niet zo duur!
Afbeelding

Verder vind ik de laatste tijd katoenen bloesjes heel leuk. Eigenlijk wat het meisje op de foto aan heeft! Lekker makkelijk, altijd goed. Alleen dan zit je wel met inkijk bedenk ik me nu... Of je moet er een hemdje onder doen?
Ennn dit soort truien zijn ook chill:
Afbeelding Zijn binnen lekker luchtig en buiten lekker warm. Deze is van Vanilia, die hebben sowieso hele leuke dingen.

Of die van Anecdote <3 daar heb ik een super fijn jurkje, trui en jumpsuit van. Hele mooie stoffen en zit heerlijk.
Afbeelding
<<

Anoniem147

Bericht 11 Jun 2015 12:02

Re: werkkleding...wie heeft zin mee te denken?

Ooh mooi! Die sandaaltjes vind ik echt geweldig. Dat bandje hangt zwaar nonchalant om haar enkels. Mooooi haha.
<<

Anoniem222

Bericht 11 Jun 2015 12:03

Re: werkkleding...wie heeft zin mee te denken?

Jaa sexy he!

En trouwens! Dit vind ik ook heel erg leuk en heel functioneel!
Afbeelding
Ik heb zo'n soort jumpsuit en ook een broek in dat model, echt heerlijk!
<<

Anoniem222

Bericht 11 Jun 2015 12:05

Re: werkkleding...wie heeft zin mee te denken?

En zoiets als het echt warm is?
Maar misschien niet chill met blote benen/knieen?
Afbeelding
<<

Anoniem147

Bericht 11 Jun 2015 12:06

Re: werkkleding...wie heeft zin mee te denken?

Jaah ook echt super! Ik heb ook een jumpsuit besteld net bij Mango. Ben benieuwd. Ik vond het laatst bij jou zo leuk dat je me hebt geïnspireerd!

Ik zat even de kijken bij Anecdote, wauwie wat een mooie kleding. Als ik weer een baan heb dan ga ik mezelf verwennen met een mooi item van hun hahahaha :D
<<

Anoniem222

Bericht 11 Jun 2015 12:08

Re: werkkleding...wie heeft zin mee te denken?

Jaa heel mooi he! Ik ga 1x in de zoveel tijd naar een sale waar alles 50% is afgeprijsd, scheelt weer :p.
Die jumpsuit van laatst is ook van Anecdote!
<<

Anoniem147

Bericht 11 Jun 2015 12:14

Re: werkkleding...wie heeft zin mee te denken?

Ik hou trouwens van dit vest. Is ook van Staring at stars (Urban Outfitters).
Afbeelding

Dit vest is ook echt zo'n ding wat overal bij kan.
Afbeelding

Of een culottes broek! Super leuk vind ik dat.
Afbeelding

Of een poncho.. Of ga ik nu te 'alto' voor je haha. Ik ben namelijk diep van binnen wel een tikkeltje alternatief ;)
Afbeelding
<<

Anoniem147

Bericht 11 Jun 2015 12:15

Re: werkkleding...wie heeft zin mee te denken?

Harrison schreef:Jaa heel mooi he! Ik ga 1x in de zoveel tijd naar een sale waar alles 50% is afgeprijsd, scheelt weer :p.
Die jumpsuit van laatst is ook van Anecdote!


Ooh die is echt heel mooi! Mag je niet een keer een +1 meebrengen :angel:
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 11 Jun 2015 12:26

Re: werkkleding...wie heeft zin mee te denken?

Moh Marni, door jou heb ik net de hele schoenen sale leeggekocht voor mij en mn man :P
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem147

Bericht 11 Jun 2015 12:28

Re: werkkleding...wie heeft zin mee te denken?

Haha Sorry? hahaha.

Ik mag niet alles houden van mijn bestelling maar ik kon zo vanaf het scherm niet kiezen. Dus ik hoop stiekem dat er bij mijn bestelling dingen zitten die echt afgrijselijk zijn of niet staan haha.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 11 Jun 2015 12:31

Re: werkkleding...wie heeft zin mee te denken?

Hahahahaha, slim van jou. Maar zal vast niet zijn.
Heb dezelfde espadrilles als jou besteld. En instappertjes met kwastjes..
En voor mn man... afgrijselijk maar hij wil ze zo graag.. mocassins.... Waren nu 2 voor de prijs van 1. En op zich vielen deze me wbt lelijkheid nog mee.

O Charles, sorry voor het vervuilen. Ik zou doen wat de meiden hierboven zeggen.
Houd ook enorm van dat stijltje.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem148

Bericht 12 Jun 2015 06:58

Re: werkkleding...wie heeft zin mee te denken?

Vergeet niet dat sommige kleding licht kan reflecteren en denk niet dat dat de bedoeling is. Dus misschien wel iets om rekening mee te houden.
<<

Anoniem131

Bericht 12 Jun 2015 09:04

Re: werkkleding...wie heeft zin mee te denken?

Ik moet op m'n werk bedekkende kleding dragen en zweer bij jumpsuit die wat ruimer zitten. Neem meestal nog een vest mee en klaar ben ik.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron