Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mag jouw kind mee op kamp?

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11153

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 11 Jun 2015 08:38

Re: Mag jouw kind mee op kamp?

Ik heb superveel kampen als leiding/instructeur meegemaakt, ik denk zo'n 40. Zou het ook heel leuk vinden om met Ravi mee te gaan. Maar dit hangt wel een beetje er van af wat voor band we dan hebben.
R. 2013
D. 2016
<<

anoniem203

Bericht 11 Jun 2015 08:46

Re: Mag jouw kind mee op kamp?

Groep 7-8 zou ik niet erg vinden maar daaronder weet ik het ook niet of ik hem wel zou laten gaan.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 11 Jun 2015 17:51

Re: Mag jouw kind mee op kamp?

Ja hoor, natuurlijk mogen ze dat. Vorig jaar zijn ze in de zomer een week op zomerkamp geweest. Middelste was toen 7 en de oudste 10. Ze hebben de week van hun leven gehad en gaan deze zomer weer.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem125

Bericht 11 Jun 2015 18:37

Re: Mag jouw kind mee op kamp?

Marni schreef:Ja, ik laat mijn kinderen echt wel op kamp gaan als er geen bijzonderheden zijn. Ik zou ze die ervaring niet willen ontnemen.

Ben ik de enige of vind ik het gek dat die moeder 'denkt' dat er dingen gebeuren op kamp? Moet ik dan aan seksuele handelingen denken? Nee toch? Als ik mezelf als voorbeeld neem was ik op mijn 12e echt wel gebekt genoeg om te zeggen als ik ergens niet van gediend was. (of ik nou een volwassene of klasgenoot voor mij zou hebben).

Denk je echt dat al het seksueel misbruik zo makkelijk op te lossen is? Sorry ik vind dit wel erg naïef
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5498

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 11 Jun 2015 18:49

Re: Mag jouw kind mee op kamp?

Seksueel misbruik gaat er vast niet zo rooskleurig aan toe dat je "stop" zegt en die persoon meteen ophoudt.

Leuk dat jullie vaders mee gingen maar Marni, zoals jij het beschrijft zou dat kind het waarschijnlijk ook beschrijven. Hij gaat ook mee met de rest en zal zijn eigen zoon niet anders behandelen als de anderen (denk ik). Hij zal het ook leuk vinden maar het is dus wel regel dat als hij niet mee gaat (vader of moeder) dat het kind niet alleen mag gaan.

Mijn moeder heeft ook wel eens geholpen op een kamp en dat vond ik ook heel leuk, al kwam ze maar bij één activiteit. Mij lijkt het ook gewoon leuk om als kind in groep 8 thuis te komen en leuke verhalen te hebben waar je ouders niets van af weten, even los te zijn van je ouders etc. Maar het gaat me er dus niet per se om dat je ouders niet aanwezig mogen zijn op een kamp maar dat het een 'moetje' is voor hen.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers