Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Baby valt veel en doet zich pijn.

<<

Anoniem120

Bericht 11 Jun 2015 16:18

Baby valt veel en doet zich pijn.

Hoi hoi,

Mijn baby stoot vaak zijn hoofd, klimt in een onbewaakt moment ergens tegenaan en valt, gaat zitten en verliest zijn evenwicht hup achterover op zijn hoofd. Gaat ineens staan en valt met hoofdje langs de plank van de tafel. (Hoekjes zitten speciale hoekjes op) maar hij lijkt telkens iets te vinden om zich pijn te doen. Durf hem bijna niet op de plaats te laten kruipen bang dat hij ineens achter over valt bij het gaan zitten.

Heeft ook telkens builen, huid kapot, schrammetjes en veel blauwe plekken.

Maakte jullie je hier ook zo druk om? Ik ben bang dat hij ineens kei hard valt ofzo en er iets aan over houdt. :( ik ken namelijk een kindje bij wie dit is gebeurd, die was hard op zijn achterhoofd gevallen.

Ben ook bang als hij na de oppas ( opa en oma die geen voorzorgs maatregelingen in het huis hebben)gaat morgen die hebben een open trap en nog wat dingen. Ze zeggen we houden hem goed in de gaten maar dat doe ik ook en hier is nog alles beveiligd ook.

Hoe gingen jullie hiermee om ?
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 11 Jun 2015 17:25

Re: Baby valt veel en doet zich pijn.

Zelf heb ik geen hoeken van de tafel afgeplakt en ga ik er ook niet steeds met mijn handen naast zitten, heb gezien hoe iemand in mijn omgeving er (in mijn ogen overdreven) mee om ging en ik ben dus zelf een stuk losser. Elke baby stoot zijn/haar hoofd wel een keertje, hoe goed je alles ook beschermt. Gewoon goed in de gaten houden, regelmatig zeggen dat ze daar beter weg kunnen gaan, ze optillen en ergens anders neer zetten. Ik maak me er dus eigenlijk niet zo druk om.

Is het geen idee om buiten een paar dekens weg te leggen of een campingbedje op te zetten?

Opa en oma passen echt wel goed op hun kleinkindje hoor, dit is natuurlijk ook een kwestie van vertrouwen. Jij en je man/vriend zijn toch ook grootgebracht. het is niet dat ze geen ervaring hebben ;)

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers