Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Campings in Nederland

<<

woezel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 552

Geregistreerd: 04 Sep 2013 10:27

Bericht 11 Jun 2015 14:01

Campings in Nederland

Ik ben op zoek naar een beetje betaalbare campings, om 1 a 2 nachten te staan.
Bij veel word toch het totaal bedrag een stuk hoger omdat we met zijn 5en zijn.
Iemand nog tips?
Trotse mama van 2 jongens en 1 meisje
<<

Anoniem331

Bericht 11 Jun 2015 14:17

Re: Campings in Nederland

Heb je zelf een caravan? Al eens gekeken naar boerencampings?
<<

woezel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 552

Geregistreerd: 04 Sep 2013 10:27

Bericht 11 Jun 2015 14:48

Re: Campings in Nederland

We hebben een vouwwagen, boerencampings ben ik ook naar aan het kijken.
Maar die vind ik nog niet goedkoper dan een gewone camping.
Trotse mama van 2 jongens en 1 meisje
<<

Josephine

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 575

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:28

Bericht 11 Jun 2015 15:34

Re: Campings in Nederland

Ik weet niet wanneer jullie willen gaan maar een aantal jaar geleden zaten wij via vakantie veiling voor €6 een midweek op een camping. (4 personen, 2 tentjes)

Alleen toeristen belasting kwam er nog bij op. Het is alleen wel vrij last minute dat soort aanbiedingen en wij hadden het 'geluk' dat in die omgeving net de scholen weer waren begonnen dus dat zou ook wel met de prijs te maken hebben.
Trotse moeder van 2 prachtige meiden, 17-12-2015 & 10-05-2017

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers