Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Huis kopen, hoe en wat

<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 17 Apr 2015 09:39

Huis kopen, hoe en wat

Mijn man en ik hebben een leuk huis op het oog. Het is een opknapper maar het heeft veel potentie. Nu zijn we al bij een hypotheekadviseur geweest en die heeft gekeken wat we aan hypotheek aan kunnen. Nu willen we zelf gaan bieden op het huis. Maar hoe lang moet je wachten na een bezichtiging tot je eerste bod, hoelang wacht je met een tegenbod en wat daarna?

Dan weten we een beetje wat we kunnen verwachten en wat te doen :)
<<

Tiramisu

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:06

Bericht 22 Apr 2015 10:17

Re: Huis kopen, hoe en wat

Ik heb geen idee wat tactisch is, maar wij hadden een max bedrag dat we aan het huis uit wilden geven. Het bieden is vrij snel gegaan. We hadden al veel huizen gezien waarvan er ook twee net voor onze neus zijn weggekocht. We wisten allebei al snel dat we in dit huis graag wilden wonen. We hebben de dag na de bezichtiging een bod uitgebracht. De verkopers deden een tegenbod, en daarmee zijn wij akkoord gegaan mits bepaalde zaken in het huis zouden blijven (zonnepanelen bijv.). Hier is het dus snel gegaan.

Waarschijnlijk hadden we er wel meer af kunnen handelen als we dat graag hadden gewild, maar we vonden dit een hele redelijke prijs en de spanning van het onderhandelen vond ik ook niet niks.
februari 2012
november 2015
<<

Anoniem154

Bericht 09 Jun 2015 13:30

Re: Huis kopen, hoe en wat

Is het nog wat geworden met dat huis? Weet nog dat de onderhandelingen moeizaam gingen...

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers