Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kleurenanalyse

<<

Krully

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 148

Geregistreerd: 07 Mei 2015 12:57

Bericht 19 Mei 2015 09:23

Kleurenanalyse

Mijn moeder is binnenkort jarig en als kinderen willen we haar graag kleurenanalyse cadeau geven. Alleen er zijn er zo ontzettend veel, dus ik vroeg me af. Wie heeft dit eens gehad en hoe heb jij het ervaren en waar ben je geweest?
<<

Krully

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 148

Geregistreerd: 07 Mei 2015 12:57

Bericht 20 Mei 2015 08:41

Re: Kleurenanalyse

Ik ga denk ik weer terug in mee-lees-modus :laughcry: :nerd:
<<

Anoniem313

Bericht 20 Mei 2015 08:45

Re: Kleurenanalyse

Misschien kun je aangeven in welke regio je iets zoekt. Ik kan wel uitgebreid mijn ervaring in Rotterdam gaan delen, maar als jij in Groningen woont is dat niet heel handig.
<<

Krully

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 148

Geregistreerd: 07 Mei 2015 12:57

Bericht 20 Mei 2015 11:43

Re: Kleurenanalyse

Ja, daar heb je gelijk in. Als het kan in omgeving Utrecht :)
<<

Anoniem301

Bericht 20 Mei 2015 11:59

Re: Kleurenanalyse

Er zijn niet per se heel veel forummers die een kleurenanalyse hebben laten doen. Dus ik zou bij weinig reacties niet meteen roepen dat je maar weer in de meeleesmodus gaat, want als ik het niet mis heb reageren mensen in andere topics wel gewoon op jou. Heeft dus blijkbaar puur met het onderwerp te maken.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 20 Mei 2015 12:05

Re: Kleurenanalyse

Eens met Carrie, gewoon reageren hoor..

Ik ben niet in de regio Utrecht geweest. Ik vond het leuk maar doe er nu verder niks mee haha. Was meer een gezellige dag met vriendinnen. Ik zou even via Groupon of andere aanbieders kijken of er ergens een kleurenanalyse aanbieding is in jullie regio. Gaan jullie het samen met je moeder doen?
<<

Krully

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 148

Geregistreerd: 07 Mei 2015 12:57

Bericht 20 Mei 2015 12:26

Re: Kleurenanalyse

Klopt idd Carrie, het is waarschijnlijk het onderwerp. En ik vind het leuk om steeds meer te reageren op anderen en daar wordt weer op gereageerd, super leuk!
Alhoewel ik soms ook het idee heb dat als een 'bekende' forummer een soort gelijk topic ( niet perse deze) opent er wel veel op gereageerd wordt. Maar dat komt vast ook wel weer goed ;)
En ik ga gewoon door ;-)

Ja, we willen een moeder-dochters dag ervan maken Fantine, groupon is nog wel een goede inderdaad!
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 08 Jun 2015 18:59

Re: Kleurenanalyse

Caulfield schreef:Misschien kun je aangeven in welke regio je iets zoekt. Ik kan wel uitgebreid mijn ervaring in Rotterdam gaan delen, maar als jij in Groningen woont is dat niet heel handig.


Daar ben ik wel benieuwd naar! Mag eventueel ook in PM :)
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 08 Jun 2015 19:16

Re: Kleurenanalyse

ekiaam87 schreef:
Caulfield schreef:Misschien kun je aangeven in welke regio je iets zoekt. Ik kan wel uitgebreid mijn ervaring in Rotterdam gaan delen, maar als jij in Groningen woont is dat niet heel handig.


Daar ben ik wel benieuwd naar! Mag eventueel ook in PM :)


Ik ook! Had dit topic nog niet gezien!
L2014 & H2017

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers