Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


welk waterpistool?

<<

Anoniem154

Bericht 07 Jun 2015 21:06

welk waterpistool?

De oudste is bijna jarig en ik wil een waterpistool voor hem kopen, een grote. Maar vaak zie ik van die flutdingen, die na een paar keer al kapot zijn.

Waar kan ik een kwalitatief goed waterpistool vinden?
<<

Anoniem331

Bericht 07 Jun 2015 21:10

Re: welk waterpistool?

Vroeger had je de super Soaker. Zouden die niet meer te krijgen zijn?
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 07 Jun 2015 21:12

Re: welk waterpistool?

Popcorn schreef:Vroeger had je de super Soaker. Zouden die niet meer te krijgen zijn?


Haha daxht ik ook!
Die verkopen ze nog bij Intertoys dacht ik.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem113

Bericht 07 Jun 2015 21:20

Re: welk waterpistool?

Wij hadden er 1 bij de Hema gekocht. Daar hebben ze twee soorten. Vandaag kregen ze toevallig de andere soort ook.

Ik vind ze leuk, een werkt alleen op waterdruk de ander is wat ingewikkelder en die moet je pompen en inknijpen. Ook kan je naar twee kanten spuiten.

Ik vind ze leuk en volgens mij zijn ze ook stevig.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3282

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 07 Jun 2015 21:31

Re: welk waterpistool?

Mijn zoon heeft voor zijn verjaardag 2 grote van plastic van de action gehad, die moet je in ieder geval niet hebben. Waren hier na 2 dagen al kapot en dan werden ze normaal gebruikt. Ze zijn wel heel stevig maar de rubbertjes waren snel kapot waardoor ze lekten.
Hij had vorig jaar 2 foam waterpistolen, die werkten wel supergoed en gingen lang mee hier (tot mijn man erop ging staan).
Ik zou denk ik ook voor een super soaker gaan.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 07 Jun 2015 21:32

Re: welk waterpistool?

Nerf waterpistool. Zit een klein flesje bij zodat het niet te zwaar is en later kan je er gewoon een normale frisdrankfles op doen. Ideaal en stevig!
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 07 Jun 2015 21:33

Re: welk waterpistool?

GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem127

Bericht 07 Jun 2015 23:24

Re: welk waterpistool?

Ja wat Mamsie zegt, daar zie ik de jongetjes in de buurt ook allemaal mee lopen
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 08 Jun 2015 00:02

Re: welk waterpistool?

Wij hebben ook een nerf, de oudste kan er leuk mee spelen. Is erg stevig. Hij kreeg laatst e er n goedkope van oma, was na 2 keer al stuk.
Supersoaker bestaat niet meer.
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem154

Bericht 08 Jun 2015 08:14

Re: welk waterpistool?

Die van mamsie ziet er goed uit, inclusief de prijs :)
Zal zo even kijken of deze ook bij de intertoys te koop is, anders bestel ik m online.

Bedankt!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers