Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ventilator

<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:25

Bericht 05 Jun 2015 10:16

Ventilator

Ik wil een ventilator aanschaffen.
Nou is de keus tussen een ronde of een langwerpige.Voorkeur voor de langwerpige i.v.m. de ruimte die hij inneemt. Maar ik vroeg me af of zo'n ding ook net zo goed werkt als een ronde. Hebben jullie enig idee?

*edit* vraag 2 is al beantwoord :)
Laatst gewijzigd door Valerie op 05 Jun 2015 10:22, in totaal 1 keer gewijzigd.
Make happy memories
<<

Anoniem107

Bericht 05 Jun 2015 10:20

Re: Ventilator

Nee, de verkoeling is ook vrij snel weer weg als je de ventilator uit zet. Zo'n ventilator verplaatst alleen maar (de toch al warme) lucht en doet op zich verder weinig met de temperatuur. Dan zou je beter voor een (mobiele) airco kunnen gaan.
<<

Anoniem255

Bericht 05 Jun 2015 20:35

Re: Ventilator

Ik vind het toch wel schelen hoor. Wij hebben zo'n windtoren en zetten 'm dan naast de tv en het zal echt geen tig graden schelen maar Door het briesje heb je toch verkoeling. Als het heel heet is boven zetten we 'm daar ook aan. Op de overloop zodat ie in alledrie de slaapkamers waait. Heerlijk.
<<

Anoniem148

Bericht 08 Jun 2015 00:01

Re: Ventilator

Ik heb beide en de ronde staat op de slaapkamer want dat voel je alleen op die hoogte en dus boven ons bed.
De langwerpige staat onder dus dan voel je dat ook bij je benen. Heb altijd hete benen dus dan is een briesje wel lekker.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 08 Jun 2015 07:45

Re: Ventilator

Wij hebben een plafond ventilator op de slaapkamer en is toch wel lekker als je hem aan hebt. Als die uit gaat is het gewoon weer warm. Wij willen ook graag een airco voor boven, maar ja welke
Afbeelding

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers