Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat doe jij op een vrije dag?

<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 01 Jun 2015 20:15

Re: Wat doe jij op een vrije dag?

Voor mijn zoon ging op mijn vrije dag: de hond trucjes leren en oefenen. Uitgebreid ontbijten, naar de paarden, haken en op de naaimachine werken.
Na de geboorte van mijn zoon vind ik het heerlijk om met hem te spelen, voor te lezen en te knuffelen. Gewoon even heel bewust van hem genieten.
Daarnaast doe ik veel in het huishouden, boodschappen en veel opruimen. Als ik dan nog tijd over heb (en energie) dan haak ik nog wel eens, ga naar de paarden en probeer de hond niet te vergeten :redface:
<<

Anoniem315

Bericht 01 Jun 2015 20:19

Re: Wat doe jij op een vrije dag?

Paardrijden, serie of film kijken, huishouden, knutselen, verhalen schrijven, spelen met dochter binnen of buiten, in de stad wandelen, op internet kleding bekijken, in het winkelmandje doen... en weer wegklikken.
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 20:45

Bericht 02 Jun 2015 11:22

Re: Wat doe jij op een vrije dag?

Ik heb kinderen dus vrije dagen bestaan niet;)

Maar we gaan dan winkelen, boodschappen doen, uitstapjes maken, poetsen, op visite etc. Thuis zitten vind ik vreselijk haha.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Anoniem301

Bericht 02 Jun 2015 11:38

Re: Wat doe jij op een vrije dag?

Ik doe dan echt geen reet. Ik slaap heel lang uit, sta op en ga ontbijten. Daarna terug m'n bed in, Netflix kijken. Daarna lezen in bed, en nog even slapen. Dan weer wat eten, Netflix, lezen, slapen. Snel douchen rond 16.30 en eten koken en een beetje opruimen zodat mijn man in een gezellig huis thuis komt en het eten klaar staat.

Oh erg he? Ik doe dit ook elke zondag. Ik ben er ook echt aan toe dat ik straks een kind heb, dan moet ik wel vroeg opstaan en nuttige dingen doen. Ik zal deze dagen vast missen, maar ik ben toe aan een nieuwe fase in mijn leven, nu geniet ik er nog éxtra van :smile:
<<

Anoniem140

Bericht 02 Jun 2015 11:40

Re: Wat doe jij op een vrije dag?

Vandaag heb ik dus vrij, maar vanmiddag twee afspraken met C, logopedie en muziekles en daarna een verjaardag. Vanmorgen heb ik boodschappen gedaan en gepoetst en heb nu dus nog heel even de tijd om te netflixen maar ik zit niet zo lekker rustig als dat ik zou willen :(
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 02 Jun 2015 11:53

Re: Wat doe jij op een vrije dag?

Ik breng Louise naar school, ik ga schoonmaken, dan naar de winkel en dan luilak ik nog tot 15u10, dan Louise ophalen, eten maken en het avondritueel met de kindjes.

Vandaag is het net wat anders omdat de meisjes bij hun vader zijn. Ik kon lekker uitslapen, ben naar de ha geweest, naar de Veritas, dan schoongemaakt en nu luilakken.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 02 Jun 2015 12:00

Re: Wat doe jij op een vrije dag?

Het wisselt per keer.
Vandaag heb ik uitgeslapen, ontbeten en ben ik de hele bovenverdieping gaan poetsen. Nu wil ik even bezig voor school en daarna bezig met het eten.

Op een andere vrije dag kan ik prima uitslapen, de hele dag forummen, beetje tv kijken en netflixen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem156

Bericht 02 Jun 2015 18:13

Re: Wat doe jij op een vrije dag?

Verschillend, in het weekend spreek ik meestal met vriendinnen af, op m'n vrije dag doordeweeks zijn weinig vriendinnen ook vrij, of ze moeten vakantie hebben.
Wat ik meestal doe:
Boodschappen, sporten, de was, series kijken, bakken, uitgebreid koken, lezen, dagje weg, winkelen, terrasje pakken.
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:32

Bericht 02 Jun 2015 18:23

Re: Wat doe jij op een vrije dag?

Uitslapen, bloggen, blogs lezen, wandelen, foto's maken, lezen, freubelen of lekker rommelen in huis. :thumbup:
<<

anoniem203

Bericht 04 Jun 2015 10:07

Re: Wat doe jij op een vrije dag?

Toen ik nog geen kinderen had : uitslapen, tv kijken, internetten, dutje doen, winkelen, schilderen, lamballen, schoonmaken, uitgebreid douchen of in bad met allerlei maskers, scrubjes etc

Nu met de minderen erbij : kinderen verzorgen/bezig houden, wandeken, schoonmaken, tv kijken en internetten. De rest van het bovenstaande gebeurd nauwelijks meer. Vooral sinds dat onze jongste er is.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers