Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Krultang

<<

PerfectlyAqua

Noob

Berichten: 3

Geregistreerd: 02 Jun 2015 19:14

Bericht 02 Jun 2015 19:24

Krultang

]Helloww,

ik wil graag een krultang kopen maar zou niet weten welke ik heb al een multistyler van babyliss waar ik erg tevreden mee ben maar toch wil ik graag een speciale zonder klep bijvoorbeeld
iemand ideen ??
x PerfectlyAqua
<<

Anoniem260

Bericht 02 Jun 2015 19:42

Re: Krultang

Mijn haren zijn voor de bruiloft gekruld met een 'babyliss curl secret', die 'trekt' automatisch plukjes haar naar binnen en ze komen er gekruld weer uit!
<<

PerfectlyAqua

Noob

Berichten: 3

Geregistreerd: 02 Jun 2015 19:14

Bericht 03 Jun 2015 20:07

Re: Krultang

Jerry schreef:Mijn haren zijn voor de bruiloft gekruld met een 'babyliss curl secret', die 'trekt' automatisch plukjes haar naar binnen en ze komen er gekruld weer uit!


Ik vind dat ding zo eng, dan heb je geen controle over wat je doet heeft iemand nog ervaring met de remington Pearl wand?
:wink:
<<

Anoniem156

Bericht 03 Jun 2015 20:09

Re: Krultang

Die heeft Marni volgens mij, en zij is er tevreden over!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 03 Jun 2015 20:28

Re: Krultang

Ja die heb ik ook. Geweldig ding! Hoop nog steeds dat ze hen ook met grovere mm op de markt brengen!

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers