Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Biechttopic

<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 28 Mei 2015 15:28

Re: Biechttopic

Ik zou voor de vakantie gaan. Belevenissen zijn meer waard dan materiële zaken.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 29 Mei 2015 10:01

Re: Biechttopic

Ben ik weer. Vakantie gaat om andere redenen niet door, dus ik ga voor het hobby-gerelateerde artikel.
Waar ik ook zeker heel veel herinneringen aan over ga houden!
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 02 Jun 2015 19:31

Re: Biechttopic

.
Laatst gewijzigd door Biechtje op 02 Jun 2015 20:08, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 02 Jun 2015 19:49

Re: Biechttopic

Hahaha dat zou de langste quote ooit worden, als het gequote zou worden.

Het klinkt als een fantastische ervaring, maar ik ben echt tegen vreemdgaan en vind jullie alletwee dan ook ontzettend fout. De hoeveelheid drank mag hier wat mij betreft geen excuus voor zijn.
L2014 & H2017
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 02 Jun 2015 20:06

Re: Biechttopic

Is dit een poging tot een roman ofzo?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 02 Jun 2015 20:07

Re: Biechttopic

Snap niks van je tijdlijn. Volgens mij zitten daar wat hiaten in.
<<

Anoniem107

Bericht 02 Jun 2015 20:08

Re: Biechttopic

Je doet me heel sterk aan iemand denken, eigenlijk. Maargoed, ik ben het eens met MzCharlotte.
<<

Anoniem315

Bericht 02 Jun 2015 20:10

Re: Biechttopic

Ik denk... dat jij schrijfster moet worden (of je bent het). Wat een heerlijk verhaal! Maar dude! Wat fout! Vooral van hem vind ik, want hij heeft echt een relatie. De jouwe klinkt erg twijfelachtig. En was je high ofzo? Meer heb ik eigenlijk niet te zeggen. Ik vind de situatie moeilijk te beoordelen.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:25

Bericht 02 Jun 2015 20:10

Re: Biechttopic

Het blijft fout van jullie allebei en ik vind als je zo volwassen bent om vreemd te gaan dan moet je ook volwassen genoeg zijn om het op te biechten.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 02 Jun 2015 20:24

Re: Biechttopic

MszCharlotte: ik ben het volledig met je eens. Ik heb van dichtbij meegemaakt hoe erg het is om bedrogen te worden. Ik snap ook niet zo goed hoe het heeft kunnen gebeuren. Dat alcohol geen excuus mag zijn, staat overigens buiten kijf.

Luisa: ik snap je vraag. Toen ik het getypt had en het terug las, deed het me inderdaad een beetje denken aan een zielige poging tot een fifty shades achtig verhaal. Niet de bedoeling.

Maple: ik weet niet op wie je exact doelt, maar vast op iemand waarvan jij vermoedt dat ze haar leven interessanter voor doet dan haar leven werkelijk is. Mag je doen, zou ik misschien ook denken als ik dit las. Had dit soort situaties zelf ook niet voor mogelijk gehouden, ben normaal best een moraalridder.

Siem: Daar heb je wel een punt. Ik zal hier (goed!) over nadenken. Niet te makkelijk overheen stappen.

Exo: Dank je (denk ik). Ik schrijf eigenlijk nooit, maar ik moet zeggen dat de woorden vandaag ineens uit mn vingers vlogen, waarschijnlijk omdat ik al dagen rondloop met dit niet te beschrijven gevoel en dit toch wel nare geheim. Ik moest het even kwijt denk ik


Verder heb ik mijn post nu weggehaald. Bij nader inzien is dit forum toch niet de plek voor dit soort verhalen en kennelijk wekt het bij sommige mensen irritatie op. Toch bedankt voor de input allemaal, vooral Siem (ben dankzij jou weer even terug op aarde) en Exo (ik vond schrijven vroeger altijd heel leuk om te doen, misschien toch weer eens oppakken?)
<<

Anoniem130

Bericht 02 Jun 2015 20:28

Re: Biechttopic

Maple schreef:Je doet me heel sterk aan iemand denken, eigenlijk. Maargoed, ik ben het eens met MzCharlotte.

Haha ik had halverwege zoiets van heyy is maura terug?
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 02 Jun 2015 20:30

Re: Biechttopic

Whatever schreef:
Maple schreef:Je doet me heel sterk aan iemand denken, eigenlijk. Maargoed, ik ben het eens met MzCharlotte.

Haha ik had halverwege zoiets van heyy is maura terug?


Ik dacht aan Nougat....qua schrijfstijl. Misschien weer een alter egootje van haar?
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 02 Jun 2015 20:32

Re: Biechttopic

Haha, menen jullie dit? Nu weet ik toevallig wie maura is, en zonder haar te willen beledigen, vind ik dit niet echt een compliment :silent:
<<

Anoniem130

Bericht 02 Jun 2015 20:32

Re: Biechttopic

Leaf schreef:
Whatever schreef:
Maple schreef:Je doet me heel sterk aan iemand denken, eigenlijk. Maargoed, ik ben het eens met MzCharlotte.

Haha ik had halverwege zoiets van heyy is maura terug?


Ik dacht aan Nougat....qua schrijfstijl. Misschien weer een alter egootje van haar?

Is ook door mijn gedachten geschoten. Maar maura klopte verderop toch niet helemaal maar Nougat ook niet. Ben wel benieuwd welke losgeslagen moraalridder dit dan was.. ;)
<<

Anoniem130

Bericht 02 Jun 2015 20:33

Re: Biechttopic

Haha sorry dan maar ik moest er even aan denken ja, serieus. :)
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 02 Jun 2015 20:37

Re: Biechttopic

Haha, nou, het zal je maar gezegd worden :laughcry:
<<

Anoniem107

Bericht 02 Jun 2015 21:02

Re: Biechttopic

Whatever schreef:
Maple schreef:Je doet me heel sterk aan iemand denken, eigenlijk. Maargoed, ik ben het eens met MzCharlotte.

Haha ik had halverwege zoiets van heyy is maura terug?

Dit :)
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 02 Jun 2015 22:23

Re: Biechttopic

Maple: ik weet niet op wie je exact doelt, maar vast op iemand waarvan jij vermoedt dat ze haar leven interessanter voor doet dan haar leven werkelijk is. Mag je doen, zou ik misschien ook denken als ik dit las.


Haha nu denk ik echt dat het Maura is. Ik heb het verhaal niet kunnen lezen.
<<

anoniem213

Bericht 02 Jun 2015 22:56

Re: Biechttopic

Biechtje schreef:Haha, menen jullie dit? Nu weet ik toevallig wie maura is, en zonder haar te willen beledigen, vind ik dit niet echt een compliment :silent:

Lekker gemakkelijk onder dit account. Je beledigt haar natuurlijk wel, dus dan kun je het beter niet zeggen als je andere intenties claimt te hebben.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9735

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 02 Jun 2015 22:59

Re: Biechttopic

Wat heb ik gemist?
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 02 Jun 2015 23:42

Re: Biechttopic

Een heel lang verhaal over een wilde en geile nacht en vreemdgaan.. Meer weet ik ook niet want wilde het nog helemaal gaan lezen na werk maar toen was het al weg..
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 02 Jun 2015 23:51

Re: Biechttopic

Fifty shades of alcohol speelde een grote rol iig...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 03 Jun 2015 01:06

Re: Biechttopic

Ik kom niet bijzonder veel op dit forum en ik heb de meest recente fake- en overdrijfgevallen niet meegekregen, dus ik weet niet of jullie terecht of onterecht zo reageren, maar ik moet zeggen dat ik ervan schrik dat bij een verhaal als dit (dat inderdaad wellicht behoorlijk ongewoon is) men meteen op heksenjacht gaat of in ieder geval een sarcastische houding aan neemt. Ik ben blij dat ik dit niet onder mijn eigen naam heb gepost, anders was ik hier meteen weggeweest. Dit was een anoniem biechtje en ik zou me geen zorgen moeten maken over het idee dat jullie hebben over mijn post (en dan vooral over het waarheidsgehalte ervan), maar zelfs anoniem heb ik er 'last' van. Waarom meteen twijfelen? Ik voel me nu echt (onterecht!) neergezet als een leugenaar, en ookal is het misschien anoniem: dat raakt iemand wel.

Ik zal hier in ieder geval nooit meer een biechtje plaatsen en over mijn verdere 'carrière' op het forum zal ik ook nog wel even een paar keer nadenken. Iemand maakt één keer iets mee dat toevallig heel spannend, leuk en verwarrend tegelijk was en lucht daar even haar hart over, en meteen zal er wel niets van waar zijn? Wat een sfeer zeg.




Wat betreft mijn opmerking over Maura: daar heb je (sorry, even je naam kwijt) gelijk in. Dat is onaardig van me en totaal niet nodig. Het floepte er gewoon een soort van uit omdat zij een heel ander type is dan ik, met tevens (naar mijn idee) een totaal andere schrijfstijl + dat ik het gewoon vaak niet met haar eens was in het verleden. Dan voelt zo'n vergelijking gewoon ongemakkelijk. Ik had me alleen nooit op deze manier over haar mogen uitlaten, want ik ken haar niet persoonlijk en bovendien verdient niemand zoiets. Dus Maura, als je dit leest: I'm sorry.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 03 Jun 2015 01:07

Re: Biechttopic

June, dat was het. Je hebt gelijk, June.
<<

Anoniem107

Bericht 03 Jun 2015 05:18

Re: Biechttopic

Juist je schrijfstijl deed mij vermoeden dat je Maura was.

Overigens wil ik even iets rechtzetten, ik heb namelijk nergens je verhaal in twijfel getrokken, ik heb alleen gezegd dat je me aan iemand deed denken. En dat ik datgeen wat gebeurd is,vreselijk fout vond. Volgens mij (en dan zal ik de reacties nog even opnieuw moeten doorlezen) heeft sowieso niemand je verhaal in twijfel getrokken, of wel?
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers