Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Baby in en buiten je buik

<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 31 Mei 2015 14:00

Re: Baby in en buiten je buik

Speelt 'somewhere over the rainbow'.

Afbeelding
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem118

Bericht 31 Mei 2015 22:16

Re: Baby in en buiten je buik

Argggg Sam!!! Ik wilde zo graag een muziekdoosje of iets met die melodie! Maar nooit een gevonden / niet van gekomen. Is nu een beetje laat helaas :cry:

Wel een leuk idee zeg, van zo'n liedje op je buik.
Laatst gewijzigd door Anoniem118 op 19 Aug 2015 20:52, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 02 Jun 2015 16:59

Re: Baby in en buiten je buik

Carrie schreef:Wat leuk van die knuffel! Hoe heet zo'n knuffel en waar koop ik het? Heeft het verschillende muziekjes? Ik wil er ook 1!


Carrie, wij wilden heel graag een niet-standaard liedje omdat we daar al andere associaties mee hadden. Ik wilde graag een 'nieuw' liedje voor deze baby. Wij hebben onze knuffel bij zo'n houten speelgoedwinkel gekocht, weet even niet hoe het te omschrijven haha. Ze hadden daar superveel keuze!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem301

Bericht 02 Jun 2015 17:22

Re: Baby in en buiten je buik

Zora bedoel je zo'n winkel waar ze veel dingen van hout verkopen, beetje ouderwets en veel handgemaakt? Zo'n winkel zit wel in mijn woonplaats zal eens kijken!

Sam dat konijn is ook super schattig :D
<<

ChiQ

Bericht 02 Jun 2015 17:44

Re: Baby in en buiten je buik

Haha, Julian vond het muziekje dat we voor hem afspeelden vreselijk! Die ging hard huilen, arm kind.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 02 Jun 2015 19:16

Re: Baby in en buiten je buik

Kenya, nooit te laat toch?

Wij hebben inderdaad ook een houten muziekdoosje met een onbekend muziekje. Is van mijn man geweest toen hij klein was. Ding speelt alleen echt keihard. Dus zal de baby vast horen.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem118

Bericht 02 Jun 2015 19:52

Re: Baby in en buiten je buik

Haha Chiq, zit je dan met je mooie muziekje.

Nee op zich niet natuurlijk Sam, maar het voelt nu alsof ik m niet meer ' nodig ' heb (gebruiken ook geen muziekje voor het slapen gaan ofzo meer). Maar ga toch eens kijken of ik m ergens vind...
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 02 Jun 2015 21:28

Re: Baby in en buiten je buik

Haha Chiq :D

Ja, idd Carrie. Een beetje zon verantwoorde speelgoedwinkel zeg maar :) waar je ook houten treintjes kunt kopen, en poppenhuizen, en mooie prentenboeken enzo. Echt leuk dit soort winkels hoor!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: MissBitchy