Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het ik-erger-me-kapot-topic

<<

Teddyaapje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 02 Sep 2013 19:08

Het ik-erger-me-kapot-topic

Voor alle ergernissen over (schoon)moeders, partners, kinderen, jezelf, het aangebrande eten, de rij bij de kassa, enz. Of ze nu reëel zijn of niet...lucht je hart!

Ik erger me op t moment nergens aan maar ben benieuwd naar jullie ergernissen!
Afbeelding Afbeelding

*20-7-2012*
<<

Anoniem144

Bericht 02 Sep 2013 19:09

Re: Het ik-erger-me-kapot-topic

Ik erger mij dood aan bemoeienissen als ik mijn kind straf / of niet straf. Al zijn het alleen al rollende ogen.
<<

Anoniem33

Bericht 02 Sep 2013 19:11

Re: Het ik-erger-me-kapot-topic

Ik erger me dood aan alle telefoontjes- smsjes en appjes vandaag..... :evil:
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:57

Bericht 02 Sep 2013 19:12

Re: Het ik-erger-me-kapot-topic

Ik erger me vreselijk aan het nieuwe bestuur bij mijn sportclub. Allemaal gebakken lucht wat ze verkopen en loze woorden.
<<

Anoniem17

Bericht 02 Sep 2013 19:13

Re: Het ik-erger-me-kapot-topic

Ik ergerde me net aan de automobilist achter me. Bumperkleven als een gek, en toen ik moest afslaan op een T-splitsing en niet meteen kon omdat er een tegenligger aan kwam, knalde hij bijna achterop. En dan vervolgens naar mij gaan toeteren en een middelvinger opsteken..? En ik had echt m'n knipperlicht aan. Ben net zelfs nog gaan checken of die niet kapot was, haha!

Pien, allemaal 'is er al babynieuws' -berichtjes zeker? Irritant lijkt me dat! :evil:
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 02 Sep 2013 19:18

Re: Het ik-erger-me-kapot-topic

Ik erger me aan een van mn buren. Moesten zo nodig via fb klagen dat onze honden zoveel blaffen ipv mij gewoon een bericht te doen. Bah.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Anoniem135

Bericht 02 Sep 2013 19:20

Re: Het ik-erger-me-kapot-topic

Nou dan spui ik ook even...

Ik erger mij kapot aan 2 moeders van school die doen alsof je hun beste vriendin bent,en te pas en te onpas aan de achterdeur staan te rammelen...
Helaas grenst mijn achtertuin aan het schoolplein (waar de ouders hun kind opwachten) en voor de vakantie had ik er 2 elke keer hier hangen,wat van gezegd,ging even goed en nu na de vakantie is het weer terug bij af. Tijd dat ik het weer aan ga geven.
Wat een rust had ik toen ik in de zomervakantie bij vriend in huis zat met dochter.

Hmm,het klinkt wel erg arrogant nu ik het zo terug lees,maar die 2 moeders zijn zo niet mijn type en er is ook totaal geen klik,ik snap niet dat hun dat niet merken..
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 02 Sep 2013 19:24

Re: Het ik-erger-me-kapot-topic

Ik heb juist totaal geen binding met de moeders van school, sommigen doen echt alsof je lucht bent. Lach je eens lief of zeg je eens hoi, dan draaien ze gewoon hun hoofd om. Vaders ook trouwens.
Ik ben misschien wel een zeikerd daar in, maar hoeveel moeite is het om gewoon wat terug te zeggen ;)
<<

Anoniem 52

Bericht 02 Sep 2013 19:24

Re: Het ik-erger-me-kapot-topic

Ik was ooit deel van een olijk trio; 3 beste vriendinnen... En nu bleek dat met vriendin C, vriendin M eigenlijk de enige échte link was. Dus die vriendschap is over.

Maar nu gaan C & M een tattoo laten zetten samen :/ Een vriendinnentattoo, zoals ik ooit had voorgesteld te doen met z'n drieën. Vriendin M zei 't beetje voorzichtig. En mijn eerste reactie was, 'Oh leuk' maar later ging ik er over nadenken en ik vind 't gewoon kut.

Als je claimt 2 beste vriendinnen te hebben, beide op 't zelfde 'niveau', waarom dan met één een tattoo laten zetten? Heel kinderachtig en zo wss van mijn kant, maar ik vind 't zó stom.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 02 Sep 2013 19:26

Re: Het ik-erger-me-kapot-topic

Oh bah, dat kan ik me goed voorstellen Bazinga!!
Dat zou ik ook echt niet grappig vinden..
<<

Anoniem17

Bericht 02 Sep 2013 19:27

Re: Het ik-erger-me-kapot-topic

Ik vind het eerlijk gezegd sowieso een slecht idee om een vriendinnentattoo te zetten. Maar dat komt misschien ook omdat ik niet van tattoos hou. Anyway, ik snap je gevoel wel hoor, ik zou ook pissig zijn als ik jou was.
<<

Marchesa

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 5

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:34

Bericht 02 Sep 2013 19:29

Re: Het ik-erger-me-kapot-topic

Ik, en met mij vele anderen, ergerde me vandaag kapot aan een aantal studenten die achter mij zaten tijdens een hoorcollege. Ze waren aan één stuk door aan het praten, zelfs nadat ik een paar keer had gevraagd of ze stil wilden zijn. Op gegeven moment heb ik maar gewoon heel overdreven hard HAAAALLOOOOOOO SSSHHHTTTT geroepen en toen was het eindelijk klaar :D
<<

Anoniem 52

Bericht 02 Sep 2013 19:30

Re: Het ik-erger-me-kapot-topic

Nou ik wilde een tattoo laten zetten dat iets zei over die periode, zegmaar. Dus niet zozeer namen oid maar als ik oud en gerimpeld ben en m'n huidje strak trek, ik weer een herinnering zie aan een tijd. Zoiets.. Dat was 't idee erachter.

En nu doet ze dit!! En ze is notabane de meest jaloerse vriendin OOIT, serieus. Toen we die meeting bij Joan hadden en ik daar enthousiast over vertelde, reageerde ze onwijs lauw. Want, get this, ik had een lift van jou gekregen en zij had me ook een lift willen geven (?!) Ze reageert altijd zo vaag op andere vriendinnen van mij en nu doet ze dit... Ze kreeg zelfs een hekel aan RYW! Omdat ik close met haar ben :/ (Als ze er over nadenkt, kan ze dergelijke gevoelens wel van zich afschudden maar ze is gewoon van nature een jaloers persoon)
<<

Anoniem205

Bericht 02 Sep 2013 19:31

Re: Het ik-erger-me-kapot-topic

Da's ook mooi ruk, Bazinga! Jullie leken zo close met z'n drietjes, naar Parijs enzo...
<<

Anoniem17

Bericht 02 Sep 2013 19:33

Re: Het ik-erger-me-kapot-topic

Heb je het nou over M. Baz? Wat een hysterisch persoon! Haha, waarom zou zij helemaal heen en weer naar Joan rijden als ze verder niets op die meeting te zoeken heeft? Ik snap daar niets van hoor!
<<

Anoniem 52

Bericht 02 Sep 2013 19:33

Re: Het ik-erger-me-kapot-topic

We waren ook close, maar contact kwam meestal van mijn kant en zo en ik ben daarmee gestopt en zo kwamen we tot de conclusie dat er niks was tussen C en mij. Op zich zijn we 'goed uit elkaar gegaan' en de herinneringen zijn leuk en blijven altijd en blabla volwassen gedoe, maar de trut steelt nu wel mijn tattoo-idee en bleh!
<<

Anoniem135

Bericht 02 Sep 2013 19:35

Re: Het ik-erger-me-kapot-topic

Sea of Trees schreef:Ik heb juist totaal geen binding met de moeders van school, sommigen doen echt alsof je lucht bent. Lach je eens lief of zeg je eens hoi, dan draaien ze gewoon hun hoofd om. Vaders ook trouwens.
Ik ben misschien wel een zeikerd daar in, maar hoeveel moeite is het om gewoon wat terug te zeggen ;)


Oh,maar dat is hier ook. Even heel kort door de bocht gezegd: je hebt een 'rijkelui/kak' clubje,een uh hoe zal ik het netjes noemen ,tokkie clubje en de 'gewone' moeders.
Die 'rijke' gunnen niemand een blik waardig,zeggen inderdaad niks terug etc. En dan die groepjes he,dat geroddel,bah.
Ik snap je goed hoor en vind je daar in echt geen zeikerd,kleine moeite inderdaad om even iets terug te zeggen. Iedereen is gelijk,of je nou arm of rijk bent of wat dan ook.

Verder heb ik ook geen binding met de moeders hoor,ik sta er alleen om dochter van school te halen en soms kletst er 1 wat als hun kind bij mij komt spelen. Maar die waar ik heb over heb dringen zich zo op :?

Edit: Oh als ik dit terug lees lijk ik wel erg beoordelend,maar zo ben ik totaal niet,was meer om even een voorbeeld van types te geven.
Laatst gewijzigd door Anoniem135 op 02 Sep 2013 19:36, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem 52

Bericht 02 Sep 2013 19:35

Re: Het ik-erger-me-kapot-topic

Ja, M is echt een schatje en ik ben stapelgek op 't mens, maar af en toe...? Ze heeft issues. Echt, daar praat ze ook over met een therapeut, dus ze werkt er wel aan. Daarom snap ik haar beslissing ook niet!

HAHA ik durf ook niet te zeggen dat k elke pauze op m'n werk doorbreng met haar oude crush en we gezellig praten. Ik denk dat ik dan zo hard gebitchslapped word, dat ik de wereld voorlopig in een 90 graden hoek zie!
<<

Anoniem 49

Bericht 02 Sep 2013 19:41

Re: Het ik-erger-me-kapot-topic

Offtopic; Bazinga i love je onderschrift! :mrgreen:
<<

Anoniem17

Bericht 02 Sep 2013 19:43

Re: Het ik-erger-me-kapot-topic

Heb je wel gezegd dat je het niet leuk vindt? Want dat moet je wel doen hoor! Anders blijft het zo'n issue!
<<

Nilou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:10

Bericht 02 Sep 2013 19:44

Re: Het ik-erger-me-kapot-topic

Ik erger me aan mijn schoonmoeder. M'n zoon was iets te licht laatst bij het CBbezoek. Dus nu vind mn schoonmoeder het een goede reden om hem vol te stoppen met chips en koekjes :evil:

En ik vind dat uiteraard niet.
Zoon van mei 2011
Dochter van juni 2014
<<

Merle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:44

Bericht 02 Sep 2013 19:45

Re: Het ik-erger-me-kapot-topic

Sea of Trees schreef:Ik heb juist totaal geen binding met de moeders van school, sommigen doen echt alsof je lucht bent. Lach je eens lief of zeg je eens hoi, dan draaien ze gewoon hun hoofd om. Vaders ook trouwens.
Ik ben misschien wel een zeikerd daar in, maar hoeveel moeite is het om gewoon wat terug te zeggen ;)


Heel herkenbaar! Vreselijk schijnheilig!
J. 06-04-09
R. 20-06-11
<<

Anoniem 52

Bericht 02 Sep 2013 19:46

Re: Het ik-erger-me-kapot-topic

Ja, ik moet 't ook van Joanie aankaarten.. (Die werd opeens streng of zo, weird) maar Meis is nu op vakantie :/ Dus doe 't daarna wel.. Mam zegt, 'Zeg gewoon, 'joh, had je geen ringetje kunnen nemen of zo?' (moet ik hier nu nog een aanhalingstekendingie doen? 't Wordt wel verwarrend)

Ik denk dat ik er zoiets maar van maak..

@ .. Hoe heet je.. Majira (ik dacht Marije) Ja, ik ga de komende weken elke week wisselen en ze zullen allemaal zeer bijzondere achterliggende gedachten hebben...
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 02 Sep 2013 19:48

Re: Het ik-erger-me-kapot-topic

Ik ergerde mij vanavond dood aan een man op puppycursus.. Ik ben niet de enige haha maar die man luistert niet naar de trainer, houd de riem niet vast waardoor zijn hond weg loopt (dit gebeurt elke 2 minuten ongeveer) en dan kijkt hij hem dom na ipv hem te pakken, gaat een meter van je af staan wat gewoon niet handig is als je dingen moet uitvoeren zoals aan de voet lopen, wachten etc én er is genoeg ruimte om 4m uit elkaar te staan én je hond raakt helemaal afgeleid...heel irritant!
Wat als het lukt
<<

Anoniem 49

Bericht 02 Sep 2013 19:58

Re: Het ik-erger-me-kapot-topic

Bazinga schreef:@ .. Hoe heet je.. Majira (ik dacht Marije) Ja, ik ga de komende weken elke week wisselen en ze zullen allemaal zeer bijzondere achterliggende gedachten hebben...

Ik ben benieuwd! Ik ga ze in de gaten houden! :mrgreen:
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers