Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


najaar 2013 mama's!

<<

nillis

Kletskop

Berichten: 501

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:49

Bericht 02 Okt 2013 15:33

Re: najaar 2013 mama's!

@ Exo, wat fijn dat alles goed was. Hier lag baby een paar weken geleden ingedaald maar ook niet vast met hoofdje en is toch weer naar boven gekropen, maar ook omdat er genoeg ruimte in de buik is bij 2e zwangerschap. Bij T was ze ook vroeg ingedaald en bleef liggen. Spannend hoor allemaal.

@ Filoria, hopelijk helpt het. T zegt ook elke keer nok nok baby kom er maar uit.

@ Aardbei, goed gedaan, heb je dat in ieder geval klaar.

@ all, nou hier kwam van het rustig aandoen niet veel van terecht. had om 9.30 uur mijn schoonmoeder al op de stoep staan. Kwam echt net onder de douche vandaan en had t net in de kleren, dus snel even alles afgemaakt en daarna even gekletst. Vervolgens kwam mijn moeder. Doen we altijd op woensdag samen broodje eten. Die heeft boven lekker alles schoongemaakt, dus dat hoef ik morgen niet meer. Vervolgens heb ik de was nog even weggestreken en toen T naar bed was heb ik even tv gekeken. Nu ga ik zo even weer met T een blokje om. Nog even van het mooie weer genieten. Kreeg trouwens net een hele gemene harde buik en dacht nu is het begonnen, maar dat was het ook weer. Wel meer harde buiken als normaal, dus ben benieuwd wat de vk morgen zegt.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Aardbei

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 243

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:00

Bericht 02 Okt 2013 15:37

Re: najaar 2013 mama's!

Nillis: oeps, dat was even omschakelen zo vroeg in de ochtend :) Wel fijn dat je moeder later alles lekker heeft schoongemaakt.

Filoria: Mijn foto's staan er ook hoor! Even wat vertraging maar mijn wifi vloog eruit dus toen ben ik eerst maar even een tukje gaan doen, was vanmorgen al om 5 uur op, kon echt niet meer slapen : :thumbdown:
Afbeelding
Afbeelding
<<

nillis

Kletskop

Berichten: 501

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:49

Bericht 03 Okt 2013 09:38

Re: najaar 2013 mama's!

Jeetje, iedereen bevalt hier maar, ik wil ook.
Ik vertrek zo naar vk. Zal straks laten weten hoe het was.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

nillis

Kletskop

Berichten: 501

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:49

Bericht 03 Okt 2013 11:35

Re: najaar 2013 mama's!

Nou weer terug van vk en kleine was nog weer verder naar boven dan vorige week. Dus ze kunnen helemaal niets. Ik had letterlijk een hele buik vol kind en de vk snapte dat ik er nu wel klaar mee was. Dus mijn grootste wens was om niet ingeleid te worden, daar stap ik nu vanaf en ga morgen vast voor een gesprek naar de gyn. Wil graag weten waar ik aan toe ben en ze mogen van mij wel beginnen met inleiden.
Morgen om 8.30 uur kan ik bellen voor een afspraak, dus wordt vervolgd.
Ben er echt een beetje verdrietig van. Had zo gehoopt dat het spontaan zou komen, maar daar ziet het gewoon niet naar uit.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:25

Bericht 03 Okt 2013 11:39

Re: najaar 2013 mama's!

Nillis, wat balen zeg! Ik snap wel dat je er klaar mee bent en dat je de baby in je armen wilt kunnen houden. Hopelijk valt het inleiden mee en hebben ze snel een plekje voor je.
Make happy memories
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 03 Okt 2013 14:11

Re: najaar 2013 mama's!

Ik zal vanmiddag/vanavond wat uitgebreider reageren.

Hier is alles goed. Vanochtend weer gewerkt van 6.45 tot 12.30. Nu dus alweer thuis. Zo D. weer ophalen uit school en dan lekker rustig middagje in huis. Vriend is werken en moeten we om 18.00 uur weer ophalen. Zn nieuwe baan bevalt hem goed gelukkig!!

Ik heb ook bericht over mijn verlof. Het klopte dat ik 2 weken extra heb volgens de CAO, maar die moet ik dus wel voor de bevalling opmaken. Ik mocht kiezen. Of deze week meteen mijn laatste week werken of nog 2 weken doorwerken. Ik heb voor het laatste gekozen zolang ik het vol hou.
Voor de wet ga ik nu dus 4 weken van tevoren met verlof, maar door die 2 weken extra 6 weken en heb ik er dus 2 extra na de bevalling. Mocht het toch ineens te zwaar worden kan ik alsnog eerder met verlof gaan, dan gaat het gewoon van die extra 2 weken af.

Morgenochtend moet ik weer naar de gyn. Weer een nieuwe groeiecho en 2,5uur later afspraak bij de gyn. Als het goed is gaan mijn ouders mee. Mn vriend moet werken en heeft de auto mee.

Nillis, hopelijk goed nieuws morgen bij de Gyn!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem33

Bericht 03 Okt 2013 14:13

Re: najaar 2013 mama's!

@Nillis, vervelend he dat wachten!! Je kindje heeft het gewoon nog veel te goed bij je in je buik... Ben benieuwd wat ze morgen in het ziekenhuis zeggen. Wat is bij jullie in omgeving het protocol met betrekking tot inleiden?
<<

nillis

Kletskop

Berichten: 501

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:49

Bericht 03 Okt 2013 14:35

Re: najaar 2013 mama's!

@ Pien, ik weet dat het bij T was met 42 weken inleiden en met deze zwangerschap was ik met 7 weken bij de gyn en zei ik voor de grap dat ik haar wel weer zou zien met 42 weken als ik moest worden ingeleid. Zij vertelde toen dat ze nu met 41 weken inleiden. Verder weet ik het niet, dus inderdaad maar afwachten en hopelijk dat ik morgen nog naar het spreek uur kan.

@ Dolphinne, hoeveel weken verlof heb je dan in totaal? Wel lekker 2 weken extra. Succes morgen bij de echo.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem33

Bericht 03 Okt 2013 14:37

Re: najaar 2013 mama's!

Bij ons is het dus nog steeds pas bij 42weken en ik vind dat zo'n k*t protocol!! Hopelijk kun je morgen terecht en kunnen ze je misschien nog deze week inleiden!
<<

Anoniem315

Bericht 03 Okt 2013 14:58

Re: najaar 2013 mama's!

Naam...................leeftijd....Uitgerekende datum..Hoeveelste kindje........Bijzonderheden

Novalee.................28/32.....2 september...........2e...........................een dochter!
geboren 17 september!
Pien.....................28/31.....2 september...........2e...........................een zoon!
geboren 17 september!
_Jet.....................33/32.....5 september...........2e............................surprise! Een meisje!
geboren 10 september!
Pomodori...............31/35.....6 september...........1e............................een zoon!
geboren 12 augustus!
Rioolspook.............27/24......8 september..........1e............................een dochter!
geboren 6 september!
Suus....................32/28......22 september.........1e............................surprise! een meisje!
geboren 26 september!
Stitch...................25/31......24 september.........1e............................een zoon!
geboren 10 september!
Tummy.................27/.........24 september.........1e............................een dochter!
Nillis....................31/32......26 september.........2e............................surprise!
Catgirl85...............28/36......28 september.........2e............................surprise!
geboren 15 september!
Sazzle..................25/34......30 september.........1e............................een dochter!
Kwebbeltje.............31/34......30 september.........2e............................een zoon!
geboren 30 september!
Fenix...................24/44......9 oktober..............1e............................een dochter!
geboren 26 september!
Filoria..................26/35......28 oktober.............2e............................een dochter!
Star007.................25/27......30 oktober............2e............................een zoon!
geboren 2 oktober!
Aardbei.................26/27......5 november...........1e............................een dochter!
Valerie...............................8 november...........1e............................een dochter!
Yes1984................31/28......10 november..........2e............................surprise!
Bruintje Beer..........31/31......29 november..........3e............................een zoon! moet bevallen in het zh
Exogenesis.............27/27......30 november......... 1e............................surprise!
Dolphinne..............28/33......30 november..........2e (1e voor vriend).........een dochter!
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 03 Okt 2013 15:17

Re: najaar 2013 mama's!

Nillis, in totaal heb ik nu 18 weken verlof. 6 voor en dan 12 na de bevalling. Als ze op tijd/ eerder komt. anders heb je geloof ik nog extra dagen bij overtijd. Toch?
Afbeelding
Afbeelding
<<

Pomodori

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 520

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:28

Bericht 03 Okt 2013 17:02

Re: najaar 2013 mama's!

@dolphinne, wat lekker zeg twee weken extra verlof! Goed geregeld.
Inderdaad als baby's na de uitgerekende datum komen dan heb je extra verlof.
Succes bij de gyn morgen.

@Nillis, wat balen zeg dat het niet vanzelf gaat beginnen! Hopelijk kun je er morgen nog tussen gepland worden.

@exo, Fijn dat het al ingedaald is. Ligt het vast ook wat lekkerder in je buik nu. En fijn dat het allemaal wat beter gaat enje wat lekkerder in je vel zit daardoor.

@Valerie, wij hebben de cursus samen bevallen gedaan. Ik vond het wel een fijne cursus. Alle avonden waren namelijk samen met mijn partner. Een hoop theorie ook over wat je lichaam allemaal doet tijdens een zwangerschap en een bevalling. En daarnaast ademhalingsoefeningen en ontspanningsoefeningen. Mijn bevalling daarentegen was zo snel dat ik er daardoor weer niet veel mee gedaan heb.

@Aardbei, haha dat van die kleertjes is wel grappig. Het is ook even wennen van 2 naar 3.

@Sazzle, spannend zo de laatste loodjes! Hopelijk gaat het nog uit zichzelf beginnen.

@Suus, wat fijn dat het allemaal zo goed gaat! Borstvoeding geven is best een klusje. Maar uitgerust wakker worden, hoe doe je dat? Slaapt ze lang achter elkaar of kun jij prima tegen een paar uurtjes slaap en dan wakker worden? Vertel me je geheim! :wink:
Ik vind dat best wel pittig zo die nachten. Ik kan maximaal 3 uurtjes aan een stuk slapen op het moment en echt uitgerust raak ik daar niet van, helaas.

@All, hier gaat het best goed. Mijn ontsteking is nog steeds niet helemaal over, maar ik heb bedacht dat ik daar niet teveel aandacht aan ga besteden. Dan kan ik helemaal niets meer doen. Ik loop nog een beetje alsof ik gedronken heb en het voelt nog wat wankel in mijn hoofd met staan en lopen. Maar ik kan verder gewoon alles doen wat ik wil. Autorijden, L verzorgen, wandelen etc. Moet alleen bij sommige dingen me iets meer concentreren.

Met zoonlief gaat het ook prima. We zijn nu aan het proberen iets meer regelmaat in zijn leven aan te brengen. Hij raakt anders oververmoeid merkten we laatst. Hij was van 17.00 tot 02.00 wakker en dat is natuurlijk een beetje veel voor een mannetje van 7 weken. De dag was een beetje te druk geweest en veel uit bed en liggen bij deze of gene. We gaan nu proberen hem gewoon in zijn bed te laten slapen overdag. Dan is hij wat uitgeruster en hebben we geen helse avonden meer.

Daarnaast vind ik het best lastig allemaal. Ik ben best onzeker over zaken (slapen in bed eigen kamer/woonkamer, borstvoeding, regelmaat, welke volgorde wat, op stap ermee/veel thuis blijven etc.) en heb al heel wat internetpagina's bekeken met tips en trics. Helaas helpt dat ook niet echt. De een zegt dit en de ander dat. Veelgehoord advies, luister naar je gevoel. Maar dat is helemaal lastig. Ik heb geen idee of mijn gevoel dan inderdaad ook het beste is voor het mannetje. Ik wil ook niets doen wat wel goed voelt, maar op de lange termijn helemaal niet goed blijkt te zijn. Pffff....

Maar het is wel steeds leuker aan het worden zeg. Hij lacht nu ook gewoon echt naar je. Geen stuiptrekking meer, maar een echte lach. Daar trek je toch alles voor uit de kast. :wink:
augustus 2013
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 03 Okt 2013 17:44

Re: najaar 2013 mama's!

Haha, Pomodori, dat uitgerust wakker worden na een paar uurtjes slapen zullen bij mij de hormonen nog wel zijn :wink: Langer dan 3 uur heb ik ook nog niet achter elkaar geslapen hoor. Normaal kan ik helemaal niet tegen te weinig slaap, maar nu gaat het wel aardig eigenlijk. En 's middags slaap ik ook nog wel even.

Het gaat goed hier! Vandaag de laatste dag kraamzorg gehad, ik zal de ontbijtjes op bed wel missen! En sowieso was het een erg fijne hulp om in huis te hebben. Maar met zijn drietjes redden wij ons ook wel :) Gisteren zijn we voor het eerst wezen wandelen buiten, wat heerlijk om weer even buiten te zijn en helemaal met het zonnetje erbij! Vanmiddag hebben we weer een rondje gelopen, ze vindt het wel fijn in de wandelwagen.

Lees ik nu goed dat Star al bevallen is? Ben benieuwd hoe het met haar gaat!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Tummy

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 10

Geregistreerd: 06 Sep 2013 12:04

Bericht 04 Okt 2013 06:43

Re: najaar 2013 mama's!

Snel berichtje vanaf de telefoon. Afgelopen dinsdag bevallen van een prachtige dochter! Het was een erg lange zware bevalling die ondanks weeenopwekkers niet goed vlotte, maar gelukkig is ze er nu eindelijk! Helaas gaat de borstvoeding niet, omdat ze nog steeds erg misselijk is van de bevalling, ze het zuigen niet goed snapt en ik maar een paar druppels gekolfd krijg. Maar ik wil nog niet opgeven, vandaag hulp van lactatiedeskundige. Zelf veel last van de flinke knip en mijn bekken. Kan eigenlijk niet lopen of zitten. Auw auw. Maar wel ontzettend enorm vreselijk gelukkig met de kleine meid!!

Succes voor iedereen die de bevalling nog voor de boeg heeft en heeeeel veel geluk gewenst voor de tijd erna!!
Afbeelding
<<

Anoniem272

Bericht 04 Okt 2013 06:46

Re: najaar 2013 mama's!

Tummy, gefeliciteerd! Wel een pittige bevalling. Kun je het allemaal een beetje volhouden nu? Oeh en ik ben heel benieuwd naar de naam van je dochter!
<<

Bruintje beer

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 484

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:10

Bericht 04 Okt 2013 06:52

Re: najaar 2013 mama's!

Gefeliciteerd met jullie dochter tummy!!!
Born to be loved.......
Grote meid 05-08-2009
Grote knul 04-06-2011
Kleine knul 03-12-2013
<<

Pomodori

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 520

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:28

Bericht 04 Okt 2013 07:38

Re: najaar 2013 mama's!

Tummy gefeliciteerd met jullie meisje! Ik ben heel benieuwd naar haar naam. succes met het herstel en de borstvoeding!
augustus 2013
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 04 Okt 2013 08:52

Re: najaar 2013 mama's!

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter tummy!
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:25

Bericht 04 Okt 2013 08:53

Re: najaar 2013 mama's!

Aardbei: Wat fijn dat jij wel echt wat aan yoga hebt gehad. Zo te lezen is het ook een stuk uitgebreider. Wij krijgen geen theorie. Ze vertelt af en toe alleen hoe je moet ademen. Verder ook geen partnerlessen. Gelukkig nog maar 3x en dan is het afgelopen.

Exo: Wat fijn dat je baby is ingedaald, wie weet door je sterke buikspieren (zoiets had ik laatst toevallig gelezen). Krijg je sterke buikspieren van paardrijden?

Dolphine: Hopelijk is ligt je baby goed op zijn eigen groeischema.

Pomodori: Volgens mij heeft iedere kersverse moeder al die twijfels. Het is ook logisch, je wilt het allerbeste voor je lieve baby. Kies anders gewoon 1 informatiebron aan die het dichtstbij je gevoel ligt en doe dat in plaats van van allerlei verschillende bronnen (omdat je dan idd tegenstrijdige adviezen krijgt).
Ahw wat lijkt me dat geweldig om mee te maken, het eerste echte lachje van de baby. *smelt*

Tummy: Gefeliciteerd met jullie dochter! Is ze misselijk door de bevalling door eventuele medicatie/pijnstillers die jij krijg? Jammer dat het allemaal niet geweldig gaat, maar gelukkig is ze wel gezond en ben jij zo gelukkig ermee. Geniet er lekker van :).

@All: Volgende week vrijdag krijgen we een groei echo in het ziekenhuis. Tot die tijd moet ik rustig aan doen (gelukkig geen volledige bedrust).
Make happy memories
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 04 Okt 2013 10:24

Re: najaar 2013 mama's!

Tummy, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Klinkt inderdaad als een erg zware bevalling. Hopelijk herstel jij snel en is je dochter snel wat minder misselijk. Hopelijk komt de borstvoeding ook goed op gang, verstandig dat je hulp hebt ingeschakeld. Bij mij duurde het ook een paar dagen voor het echt op gang kwam en nu drinkt E. echt supergoed aan de borst!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

nillis

Kletskop

Berichten: 501

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:49

Bericht 04 Okt 2013 10:37

Re: najaar 2013 mama's!

Nou had ik vanmorgen al eerder gereageerd en staat het er weer niet tussen.
Dus nogmaals een poging

@ Tummy, gefeliciteerd, klinkt als een pittige bevalling.

@ Dolphinne, lekker zolang verlof. Succes met de laatste weekjes werken.

@ Valerie, goed dat ze je in de gaten houden en fijn dat je geen bedrust hoeft te houden.

@ Exo, hoe gaat het bij jou en mooie buikfoto had je weer.

@ Pomodori, heel herkenbaar en echt je gevoel volgen.

@all, hier kan ik vanmiddag terecht om half twee voor ctg en dan om 2 uur voor gesprek gyn. Ben heel benieuwd wat ze zeggen. Heb gisteren mijn vriendin nog gebeld die is arts en gevraagd wat het betekent als het kindje niet is ingedaald en of dan inleiden wel wil en het uiteindelijk geen ks wordt. Die kans was wel groot aanwezig, dus dat moest ik vanmiddag ook wel duidelijk bij de gyn aangeven. Ik wil namelijk niet eerst dagen bezig zijn om ingeleid te worden en dan een ks te krijgen. Afwachten dus. Zal jullie vanmiddag op de hoogte houden.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem272

Bericht 04 Okt 2013 11:34

Re: najaar 2013 mama's!

Nillis succes! Ik heb net de liggingsecho gehad. Baby ligt nog met het hoofdje naar beneden en ligt al een beetje ingedaald. Als na dit weekend de bevalling begint mag ik thuis bevallen!
<<

Anoniem33

Bericht 04 Okt 2013 11:59

Re: najaar 2013 mama's!

@nillis

Ik had dus precies hetzelfde dat hij maar niet wilde indalen. Bij mij werd verwacht dat bij het breken van de vliezen hij alsnog zou indalen. Normalitwr gebeurt dat ook vrijwel altijd alleen had onze zoon door het vele draaien de navelstreng helemaal om zijn nek waardoor hij niet kon indalen.

Is er bij jou uberhaupt al gekeken of je ontsluiting hebt?
<<

Anoniem315

Bericht 04 Okt 2013 13:44

Re: najaar 2013 mama's!

Jay Tummy! Gefeliciteerd met jullie meisje! Ik wens je een voorspoedig herstel toe en hopelijk komt de borstvoeding gauw op gang.

Dolphinne, ik ben jaloers op je lange verlof. Lekker man!

Pomodori, logisch dat je onzeker bent. Maar als je het met liefde en veel zorg doet, dan is er geen foute manier hoor! En je hebt het ook heus niet in de eerste weken allemaal al door. Elk kind is anders en je vindt daar straks vast wel een regelmaat in. Wat lief dat hij al 'echt' lacht. Wat zal dat een mooi moment zijn geweest, de eerste keer :heart:

Suus, wat heerlijk dat je bent gaan wandelen. Dat lijkt me een prachtig moment. Lijkt me ook dat het jammer is dat de kraamhulp stopt, maar ach, dan heb je het rijk alleen en je hebt inmiddels vast al een hoop geleerd.

Valerie, dat zou best kunnen ja. Ik heb behoorlijk sterke buikspieren (dat verklaart ook deels mijn ingetogen buikje) en dat moet wel door het paardrijden komen, want verder doe ik er weinig aan. Wat spannend, die groeiecho! Doe maar rustig aan. Beebje moet nog lekker even groeien.

Nillis, wat duurt wachten lang :nopompom: En die onzekerheid maakt het er ook niet gemakkelijker op. Hopelijk lukt het op de normale manier óf nemen ze in elk geval een snelle beslissing :hug:

Hier gaat het goed. Deze week weer 4 ochtenden gewerkt. Ik heb vandaag alleen gemerkt dat mijn navelpiercing-litteken een rode vlek begint te vertonen, wat mij angst aanjaagt... Het begin van striae? Noooo..... :pale: Maar oké, adem in, adem uit. Baby is volgens mij nog heel blij. En daar gaat het om. Morgen een klein feestje vanwege de 32 weken :dance:
<<

Anoniem315

Bericht 04 Okt 2013 13:45

Re: najaar 2013 mama's!

Naam...................leeftijd....Uitgerekende datum..Hoeveelste kindje........Bijzonderheden

Novalee.................28/32.....2 september...........2e...........................een dochter!
geboren 17 september!
Pien.....................28/31.....2 september...........2e...........................een zoon!
geboren 17 september!
_Jet.....................33/32.....5 september...........2e............................surprise! Een meisje!
geboren 10 september!
Pomodori...............31/35.....6 september...........1e............................een zoon!
geboren 12 augustus!
Rioolspook.............27/24......8 september..........1e............................een dochter!
geboren 6 september!
Suus....................32/28......22 september.........1e............................surprise! een meisje!
geboren 26 september!
Stitch...................25/31......24 september.........1e............................een zoon!
geboren 10 september!
Tummy.................27/.........24 september.........1e............................een dochter!
geboren 1 oktober!
Nillis....................31/32......26 september.........2e............................surprise!
Catgirl85...............28/36......28 september.........2e............................surprise!
geboren 15 september!
Sazzle..................25/34......30 september.........1e............................een dochter!
Kwebbeltje.............31/34......30 september.........2e............................een zoon!
geboren 30 september!
Fenix...................24/44......9 oktober..............1e............................een dochter!
geboren 26 september!
Filoria..................26/35......28 oktober.............2e............................een dochter!
Star007.................25/27......30 oktober............2e............................een zoon!
geboren 2 oktober!
Aardbei.................26/27......5 november...........1e............................een dochter!
Valerie...............................8 november...........1e............................een dochter!
Yes1984................31/28......10 november..........2e............................surprise!
Bruintje Beer..........31/31......29 november..........3e............................een zoon! moet bevallen in het zh
Exogenesis.............27/27......30 november......... 1e............................surprise!
Dolphinne..............28/33......30 november..........2e (1e voor vriend).........een dochter!
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers