Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Duizelig

<<

Sucre

Kwebbel

Berichten: 340

Geregistreerd: 02 Mei 2015 09:40

Bericht 25 Mei 2015 19:44

Duizelig

Ik werd vanavond ineens duizelig: alsof ik niet helemaal scherp kon zien en mijn ogen niet goed konden accomoderen van dichtbij naar ver zien en andersom, heel gek. Ik werd een beetje draaierig als ik om me heen ging kijken en ik had ook het gevoel alsof mijn evenwicht niet helemaal goed was. Het was niet het lichte gevoel in je hoofd wat je kunt hebben als je honger hebt en ik had trouwens ook net gegeten. Het hield ongeveer een uur aan, nu voel ik me weer redelijk normaal.
Heeft iemand dit weleens gehad? Wat kan dit zijn?
<<

Anoniem148

Bericht 25 Mei 2015 21:26

Re: Duizelig

Dat heb ik al de hele week tegen het einde van de middag. Ik ben strontverkouden dus gooi het daar maar op.
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 13:45

Bericht 26 Mei 2015 10:03

Re: Duizelig

Ik heb dit ook al een paar dagen. Slik nu ijzertabletten en eet wat meer producten waar ijzer inzit. Verder probeer ik wat eerder naar bed te gaan.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 26 Mei 2015 12:39

Re: Duizelig

Ik heb hier ook sinds dinsdag last van, heel vervelend!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Sucre

Kwebbel

Berichten: 340

Geregistreerd: 02 Mei 2015 09:40

Bericht 26 Mei 2015 19:44

Re: Duizelig

Vandaag geen last meer gehad, misschien toch wat vermoeidheid gister. Gek in ieder geval!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 27 Mei 2015 08:59

Re: Duizelig

Ja, had ik laatst ook. Maar dan echt het gevoel alsof ik in het schip van de Efteling zat, zo erg ging mijn beeld heen en weer. Ik had ook een erg lage hartslag op dat moment. Na ongeveer twee a drie uur was het voorbij en kreeg ik gigantische honger.

Ik heb de collega van mijn vader de dag erna gebeld (huisarts) en die zei dat het evenwichtsorgaan even uit balans was geweest. Niks om je zorgen om te maken, maar wel vervelend.
<<

Sucre

Kwebbel

Berichten: 340

Geregistreerd: 02 Mei 2015 09:40

Bericht 27 Mei 2015 18:52

Re: Duizelig

Ja gets, wat kun je je dan naar voelen he. Schip van de Efteling is wel een goede vergelijking haha!
<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Bericht 27 Mei 2015 21:03

Re: Duizelig

Ik heb dit vorig jaar ook een tijdje gehad, zowel in rust als in beweging, heel naar. Zelfs als ik plat op bed lag draaide de wereld. Ik ben ervoor naar de huisarts geweest, hij heeft me doorverwezen naar de kno arts voor onderzoek naar m'n evenwichtsorgaan. Hier kwam niks uit en deze verwees me door naar de longarts, omdat deze klachten ook bij (chronische) hyperventilatie kunnen horen. Dit bleek het geval en hier heb ik een training voor kunnen volgen in het ziekenhuis waarna ik van mijn klachten af was!

Misschien als het aanhoudt toch maar even naar de huisarts ermee?

Sterkte ermee!
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:04

Bericht 27 Mei 2015 21:39

Re: Duizelig

Ook ik heb hier last van. Maand geleden kon ik ook even een minuutje niet scherp zien en nu vooral dat ik me sommige momenten heel flauw voel en licht in m'n hoofd. Alsof ik ga flauwvallen. Ik houd het maar op vermoeidheid en stress (maak lange dagen op werk).
<<

Anoniem163

Bericht 28 Mei 2015 08:40

Re: Duizelig

Is het geen vermoeidheid? Dan heb ik ook weleens dat soort klachten.
En je 2 ukkies vreten energie denk ik?
<<

Sucre

Kwebbel

Berichten: 340

Geregistreerd: 02 Mei 2015 09:40

Bericht 28 Mei 2015 12:08

Re: Duizelig

Ja ik denk nu achteraf dat het inderdaad vermoeidheid was. Heb goed geslapen afgelopen nachten en geen last meer gehad. Hoop dat het zo blijft, hele gekke en enge gewaarwording was het.
<<

Jilke

Kwebbel

Berichten: 261

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:26

Bericht 31 Mei 2015 11:20

Re: Duizelig

Soms heb ik daar ook ineens een paar dagen last van, moet me dan echt vastpakken om niet te vallen. Heel vervelend op mijn werk soms. Dan weer paar maanden niet en ineens weer prijs.
Bloeddruk is altijd wat aan de lage kant, niet te laag of zo. Wel dipt mijn suiker soms nogal (werk in de zorg dus kan alleszelf checken, best makkelijk soms). Al heeft het niet veel met te weinig eten te maken. Heb tegenwoordig vaak dextro bij, dat scheelt wel wat.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers