Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Voorjaar 2014 mama's

<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:42

Bericht 01 Okt 2013 20:41

Re: Voorjaar 2014 mama's

Oh bah shy dat is flink schrikken. Hopelijk valt hrt allemaal nog mee en kan morgen het verband eraf. Beterschap voor je mannetje
1 april 2014
31 juli 2017
<<

Anoniem75

Bericht 01 Okt 2013 20:55

Re: Voorjaar 2014 mama's

Wat schrikken Shy! :(
<<

dolfijntje24

Noob

Berichten: 176

Geregistreerd: 08 Sep 2013 07:44

Bericht 01 Okt 2013 21:11

Re: Voorjaar 2014 mama's

Shy wat schrikken zeg! Hopelijk heeft hij niet veel pijn. Gossie zeg!

Voor degenen die zich niet lekker voelen: beterschap!

Ik heb de antibiotica Metronidazol gekregen. Eigenlijk voor alle bacteriën en ontstekingen zoals aan de kaak, baarmoeder maar ook voor parasieten dus.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 01 Okt 2013 21:15

Re: Voorjaar 2014 mama's

Ja dat was echt schrikken, was ook helemaal uit mijn doen. Toen ik thuiskwam zat hij te keten met zijn papa, en was gelukkig gewoon zijn eigen vrolijke persoontje.

Afbeelding

Hij ligt nu gelukkig ook lekker te slapen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem75

Bericht 01 Okt 2013 21:23

Re: Voorjaar 2014 mama's

Ach gossie dat snoetje! Gelukkig is hij wel lekker in slaap gevallen!
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 01 Okt 2013 21:31

Re: Voorjaar 2014 mama's

Razz schreef:Ach gossie dat snoetje! Gelukkig is hij wel lekker in slaap gevallen!


Haha ja, hij is een grappenmaker hoor! Hier lijkt hij heel sneu maar zat heel relaxed te kijken naar gezing en gedans van het zandkasteel :P

Ja precies, mijn man zei ook ah gut dan kan hij in bed niet op zijn vingers sabbelen. Maar ook dat valt mee :)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Patsy

Bericht 02 Okt 2013 07:07

Re: Voorjaar 2014 mama's

Ach Shy, wat sneu. Ik kan me voorstellen dat je (en hij!!) heel erg geschrokken bent. Hoe is het nu met hem?
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 02 Okt 2013 09:08

Re: Voorjaar 2014 mama's

Katrien schreef:Ach Shy, wat sneu. Ik kan me voorstellen dat je (en hij!!) heel erg geschrokken bent. Hoe is het nu met hem?


Ja klopt, mijn man belde mij gister ook op mijn werk en had eerst mijn collega aan de telefoon hij kwam niet echt uit zijn woorden. Ook begrijpelijk :)
Nu gaat het goed, hij is bij de gastouder en had wel het verband losgetrokken in bed, dus ze heeft net even opnieuw verbandje vastgemaakt.
Vanmiddag gaat hij naar de dokter met zijn papa, ik ben benieuwd.
Vanmorgen was hij heel vrolijk en het lijkt alsof hij zijn knuffel liever vind dan voorheen. Toen hij wakker werd zei hij ook gelijk Sjors! Hij lag 5 cm bij hem vandaan :laughcry:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem 82

Bericht 02 Okt 2013 09:40

Re: Voorjaar 2014 mama's

Ahhh Shy, wat rot! Hopelijk heeft hij er niet teveel last van, arm kereltje!
<<

Lindsya

Noob

Berichten: 156

Geregistreerd: 05 Sep 2013 12:51

Bericht 02 Okt 2013 09:51

Re: Voorjaar 2014 mama's

Hallo allemaal,

Roze, gefeliciteerd een zoon leuk. Wij zijn ook op dezelfde dag nog geweest voor de zekerheid en bij ons was het ook overduidelijk te zien. Jullie kennen veel gaan shoppen voor jullie, is aan de ene kant ook wel weer leuk. Ik zou leuke kleertjes gewoon bewaren van je dochter en later aan haar mee geven als ze het huis uitgaat.

Shy, ach gossie wat zielig zeg. Die handjes ook zo in het verband sterkte. Hoe gaat het met jou? Voel je al iets beter?

Razz, beterschap met je blaasontsteking en je hoofdpijn. Ik heb er ook een en heb ook een kuur. Moeder voor moeders is echt blij met mij want de flessen zitten goed vol. Heb je nu al een geslachtsbepaling echo gehad of niet? Leuk een nieuwe kinderwagen, ik zit nog steeds te twijfelen of ik nieuwe koop of niet. Even goed na die van ons kijken, want die staat nog ingepakt.

Eppie, welkom, gezellig dat je mee komt kletsen. Kleine is dus goed gegroeid dat je nu een week naar voren ben gezet.

Appeltje, leuk dat de beurs leuk was. Doe je toch leuke idee op.

Katrien, balen dat je even ochtendmisselijkheid had. Hopen dat het niet erger wordt.

Zo ik hoop dat ik niemand over heb geslagen maar ik ben er even tussen uit geweest dus sorry als ik iemand vergeten ben.
Met mij gaat het redelijk. Ik heb 9 zakken vocht gehad van 2 liter dus ik heb weer wat vocht extra. Ik probeer het ook rustig aan te doen, ik ben te druk bezig met alles elke dag en neem niet vaak rust dat doe ik nu wel. En het eten neem ik telkens kleine beetjes en dat help wel. Ik ben de laatste drie dagen wel weer misselijk maar niet te extreem gelukkig. Ik heb wel een kuurtje ook gehad voor een blaasontsteking want die bleek ik ook te hebben. Maar verder gaat het redelijk. De kleine doet het goed, hij groeit goed gelukkig dus dat is wel een geruststelling.

Ik ga vanaf nu weer gezellig mee schrijven.

Groetjes
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 02 Okt 2013 12:28

Re: Voorjaar 2014 mama's

Lindsya: je bent het ziekenhuis uit?! Mooi zo! Fijn dat het beter gaat met je. En pak je rust inderdaad maar goed, als dat het advies van de arts is zou ik mij daar maar aan houden :yes:

Met mij ging het tot gister wel beter, nu weer even beginnen onderaan het laddertje. Vannacht ook slecht geslapen in combinatie met toestandje met jochie. Vanavond maar weer vroeg naar bed, hopen dat ik morgen wat fitter ben!
Maar ook dat komt wel weer goed.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 03 Okt 2013 05:06

Re: Voorjaar 2014 mama's

Mag ik nog even zeuren? :P
Gisteren even gebeld of ik kon komen voor een echo, ben zo benieuwd wat we krijgen. Ze kon het niet zien, dat kleintje lag zo lekker en precies waar ze wilde kijken, daartussen dus kon ze niks zien. Ze zei ik zou over drie weken terug komen :laughcry:
Vind dat nu nog zo lang duren!

Mijn zoontje heeft gister nieuw verband gekregen en moet vanmiddag weer terug om te kijken hoe het is.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

dolfijntje24

Noob

Berichten: 176

Geregistreerd: 08 Sep 2013 07:44

Bericht 03 Okt 2013 06:14

Re: Voorjaar 2014 mama's

Wat vervelend Shy! Waarom kun je pas over drie weken terecht?
Das idd dan lang wachten!

Lindsya: wat fijn dat je het ziekenhuis uit bent! Doe lekker rustig aan!

Eppie, leuk dat je mee komt kletsen!

Gister naar de verloskundige. Hartje klopt goed en regelmatig. Baarmoeder op goede hoogte net iets onder mijn navel. Met kleintje dus helemaal goed alleen met mijn gezondheid niet zo. Moet weer langs de huisarts van de verlos. Lijkt wel of ik daar een abonnement heb! Van haar mag ik wel die medicijnen innemen. Denk dat ik t toch maar doe. Als de baby straks geboren wordt dan grote kans dat hij ermee wordt besmet.

Fijne dag allemaal!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 03 Okt 2013 06:22

Re: Voorjaar 2014 mama's

Dolfijntje: tussen de 16 en 18 weken kan ze het niet goed zien. Ze legde het zo uit, je baarmoeder heeft de vorm van een peertje en in dat breedste gedeelte ligt beebje nu. En daarom kan ze er niet goed bij.

Wat naar dat je vaste klant bent bij de dokter.
Als je die medicijnen wel mag nemen zou ik dat gewoon doen hoor.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem75

Bericht 03 Okt 2013 08:17

Re: Voorjaar 2014 mama's

Oohh balen Shy! Wij mogen aankomende woensdag voor een geslachtsbepalingsecho en ik heb dat scenario ook al vaak gedroomd haha. Gelukkig mag ik de week erna al terugkomen mochten ze het niet kunnen zien.

Oh en ik voel sinds gisteren de baby kriebelen in m'n buik :heart: :heart:
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 03 Okt 2013 08:44

Re: Voorjaar 2014 mama's

Razz schreef:Oohh balen Shy! Wij mogen aankomende woensdag voor een geslachtsbepalingsecho en ik heb dat scenario ook al vaak gedroomd haha. Gelukkig mag ik de week erna al terugkomen mochten ze het niet kunnen zien.

Oh en ik voel sinds gisteren de baby kriebelen in m'n buik :heart: :heart:


Haha ja als dat zo is dan baal je wel ja, wel netjes dat je nog mag terugkomen hopen dat het niet nodig is :)
Mag ik vragen wat je daarvoor betaald?
Ik denk nou als ik die drie weken kan wachten, dan kunnen de twee weken daarna er ook nog wel bij. Mijn tante gaat mee met ons als ik de 21weken echo heb :P maar denk nu al dat ik dat niet volhoud. Haha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem75

Bericht 03 Okt 2013 08:47

Re: Voorjaar 2014 mama's

25 euro, jij?

Wij hebben de 20 wk echo met 19+6 dus ik hoop wel dat ze het volgende week kunnen zien
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 03 Okt 2013 08:51

Re: Voorjaar 2014 mama's

Razz schreef:25 euro, jij?

Wij hebben de 20 wk echo met 19+6 dus ik hoop wel dat ze het volgende week kunnen zien

Nou hier in het ziekenhuis niks, zij doet dat gewoon zo. Volgende keer neem ik even een doosje bonbons mee.
Maar als dat maar 25 euro kost is dat het wel waard om er eerder achter te kunnen komen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem75

Bericht 03 Okt 2013 08:53

Re: Voorjaar 2014 mama's

Je moet wel geluk hebben om deze week of volgende week nog ergens terecht te kunnen. Ik wilde het eigenlijk van de week een paar dagen verzetten (eerder) maar dat kon helaas niet meer omdat alles volgepland was.
<<

Anoniem 82

Bericht 03 Okt 2013 11:18

Re: Voorjaar 2014 mama's

Jammer Shy, dat het nog niet te zien was! Misschien krijg je dan wel een meisje, dat kost vaak sowieso meer moeite om te zien.. Al zegt het niet alles, een piemeltje kan ook verstopt zitten tussen de beentjes. Hier niet, hoe hij ook lag, het ding was bijna constant in beeld :laughcry: zelfs met de beentjes dicht en het kontje omhoog, zag je gewoon een stukje uitsteken.. Hier dus overduidelijk. Hopelijk weet je snel meer, het is ook zo spannend en daarna erg leuk om te weten! Hoe is het nu met de handjes van je zoontje?

Razz, wat leuk dat je wat voelt! Ik ook sinds gisteren, echt heel licht, maar het is er wel!! Spannend, ben benieuwd wat jullie krijgen!

Lindsya, fijn dat je weer uit het ziekenhuis bent. Let goed op jezelf hoor!

Dolfijntje, fijn dat alles goed was! En hopelijk gaan de medicijnen helpen als je ze neemt.

Ben misschien nog wel iemand vergeten.. Sorry dan alvast! Doe het even uit m'n hoofd snel op de tablet. Hier sinds gisteren de eerste beweging gevoeld, zo gaaf! Heel licht, maar het is er! Net ook weer wat gevoeld :heart: Vanmorgen even bij mijn opa en oma geweest om de dvd van de echo te laten zien,ze vonden het prachtig. En ik ben officieel losgegaan met shoppen, haha. Heb al wat kleertjes bijvoorbeeld, kon van iemand een hoop hele leuke kleertjes overnemen voor weinig. En heb al twee ledikantdekens.. En mijn favoriete draagdoek is ook al onderweg! Ik ben los :cheering:
<<

Anoniem75

Bericht 03 Okt 2013 11:48

Re: Voorjaar 2014 mama's

Haha Roze! Ik moet nog een weekje wachten en dan ga ik ook los :cheer: Mocht het een meisje zijn zal ik ws meer gaan kopen in het rood of roze. Maar als het een jongen is wil ik een andere kleur in. Heb voor S. alles lime groen en turquoise en wil voor deze baby mocht het een jongen zijn naar donkerblauw.
<<

Eppie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 441

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:56

Bericht 03 Okt 2013 12:17

Re: Voorjaar 2014 mama's

@Shy, dat was vast schrikken van je zoontje! Wanneer gaan ze het weer bekijken? Wat een mooie bos haar heeft hij.prachtig!! Jammer dat het geslacht nog niet te zien was.

@dolfijntje, fijn dat de verloskundige heeft gezegd dat je de medicatie gewoon kunt nemen. Hopelijk ben je er dan snel vanaf.

@ lindsya, gelukkig ben je weer wat opgeknapt. 9 zakken vocht is niet niks!!

@roze, een jongetje dus!! Je kunt losgaan, maar zo te lezen ben je al begonnen. Leuk hoor.

18 november heb ik de 20 weken echo. Het klinkt nog ver weg, maar aan de andere kant ook dichtbij.
Wij willen het geslacht niet weten en laten ons verrassen.we hebben een wieg gekocht hier op het forum. Ik ben er zo blij mee!!
Dinsdag heb ik het op mijn werk aan collega's en bewoners verteld. Erg leuke reacties gehad.
Met mijn hoesten gaat het nog niet heel veel beter. Nog 3 dagen een kuur, dus hopelijk wordt het nog beter.
Mijn vermoeidheid wordt gelukkig beter. Ik krijg wat meer energie.
Afbeelding
<<

Anoniem 82

Bericht 03 Okt 2013 12:47

Re: Voorjaar 2014 mama's

Eppie, hopelijk gaat het snel nog beter met je! Fijn dat je leuke reacties hebt gehad, is toch altijd heel fijn als mensen het zo leuk voor je vinden. En wat leuk, een wiegje. Wij hebben er ook eentje, zo schattig zo'n klein wiegje!

Razz, ben benieuwd wat het voor jullie wordt. En mocht je nog turquoise dingen willen gaan verkopen houd ik me aanbevolen.. Ik wil het kamertje turquoise met zilver/grijs en crème namelijk. Als we leuk behang kunnen vinden met turquoise, maar dat is er vast wel. Vast veel plezier met shoppen straks, wat het ook wordt! Ik ga me nu wel een beetje proberen in te houden, want ik moet nog zo lang en anders heb ik straks helemaal niks meer te doen, haha!
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 03 Okt 2013 13:59

Re: Voorjaar 2014 mama's

Eppie: straks mag hij weer naar de dokter!
Haha mooie haren he? Ik vind het zo mooi en dan het liefst ook jongensachtig langer, alleen vind mijn man dat niet leuk haha.
Ja erg jammer en ik ben al zo benieuwd aah die drie weken kunnen er ook nog wel bij, ik ben steeds de gene die het hardst roept dat de tijd zo snel gaat hèhè.

Roze: als dat zo is dan gaat mijn man zo blij worden, stiekem denk ik dat hij altijd al heeft gedroomd van een koningspaar! :P
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

dolfijntje24

Noob

Berichten: 176

Geregistreerd: 08 Sep 2013 07:44

Bericht 03 Okt 2013 15:47

Re: Voorjaar 2014 mama's

Sinds deze week zo ongeveer wordt op sommige momenten mijn baarmoeder (bij mijn blaas nu) keihard! Zo geen fijn gevoel. Wie herkent dit ook en wat is t?
Afbeelding
Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers