Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


SPOEDvraag: vliegverklaring Easyjet

<<

Anoniem181

Bericht 27 Mei 2015 12:55

SPOEDvraag: vliegverklaring Easyjet

-
Laatst gewijzigd door Anoniem181 op 09 Feb 2016 22:09, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem236

Bericht 27 Mei 2015 13:06

Re: SPOEDvraag: vliegverklaring Easyjet

http://www.mamaplein.nl/zwangerschap/vl ... ngerschap/


Hier staat dat je hem niet nodig hebt.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 27 Mei 2015 13:08

Re: SPOEDvraag: vliegverklaring Easyjet

Dit is wat ik op de site vind:

Travelling while pregnant

Expectant mothers Although pregnancy is not considered to be a medical condition and You are able to travel until quite late into Your pregnancy please note that:
•If You have experienced any complications during your pregnancy please consult Your medical practitioner before flying with Us
•You can travel up to the end of the 35th week for single pregnancies
•If You are expecting more than one baby You can travel up to the end of the 32nd week

Expectant mothers wishing to travel with an infant on their lap are permitted to do so.


Tot 35 weken kan je dus gewoon vliegen, ze zien het niet als een medisch iets dus geen aparte regels. Als je complicaties hebt gehad adviseren ze wel dat je met een arts overlegd (maar bewijs is niet nodig).

http://www.easyjet.com/en/medical-information
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 27 Mei 2015 14:22

Re: SPOEDvraag: vliegverklaring Easyjet

Dat hoeft pas vanaf 34 of 35 weken zwangerschap.
Daarvoor heb je het niet nodig :)
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Anoniem181

Bericht 27 Mei 2015 18:22

Re: SPOEDvraag: vliegverklaring Easyjet

-
Laatst gewijzigd door Anoniem181 op 09 Feb 2016 22:10, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:25

Bericht 27 Mei 2015 19:01

Re: SPOEDvraag: vliegverklaring Easyjet

Ik heb met 27 weken gevlogen en moest wel een verklaring laten zien. (Vorige x toen ik zwanger was niet). Mijn buik was toen niet/nauwelijks groter dan die van jou nu, dus voor de zekerheid zou ik wel vragen om een zwangerschapsverklaring in het Engels. Kleine moeite en je wilt echt niet geweigerd worden omdat ze de duur van je zwangerschap niet geloven.
Make happy memories
<<

Anoniem205

Bericht 27 Mei 2015 19:22

Re: SPOEDvraag: vliegverklaring Easyjet

Neem je ook, voor zover je die hebt, je zwangerschapskaart uit NL mee? Stél dat er wat gebeurt, weten medici in het buitenland iig hoe te handelen mocht het nodig zijn. Ik was 22 of 23 weken toen ik vloog en mijn vk raadde toen aan de kaart mee te nemen. Latijnse benaming begrijpen ze overal
<<

Anoniem154

Bericht 30 Mei 2015 20:14

Re: SPOEDvraag: vliegverklaring Easyjet

Ik heb m met 6 weken aangevraagd, omdat we naar de US vlogen en ik niet door de bodyscan wilde. Maar je zag natuurlijk nog niets, dus maar een verklaring aangevraagd. Kreeg in het engels en was zo gepiept.


Wanneer ga je vliegen? Kun je niet voor de zekerheid een engelse aanvragen?

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers