Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


BMI laag en lovehandles

<<

Anoniem125

Bericht 30 Mei 2015 12:27

Re: BMI laag en lovehandles

Siem schreef:Allereerst mijn complimenten dat je je nepverhalen steeds beter kunt onthouden. En verder is er een verschil tussen de vraag stellen dat je het lastig vindt dat mensen een opmerking maken over je gewicht en dan een punt achter die zin te zetten.

Of dezelfde vraag stellen nadat je eerst een heel verhaal hebt getypt over te dikke mensen die teveel taart eten. Want daarmee zeik je mensen af. Nu weet ik ook wel dat die verjaardag nooit heeft plaatsgevonden en dat je het erom doet om andere mensen te kwetsen maar dan nog als je dan toch benieuwd bent naar oprechte reacties dan had ik het persoonlijk gewoon bij de vraag gehouden zonder een heel inleidend verhaaltje over je te dikke vriendinnen. Dat laatste vind ik persoonlijk namelijk niet zo netjes. Maar goed meningen verschillen ten aanzien van wat netjes is en wat niet.

En ter informatie nee ik ben niet te dik dus nee je hebt mij er niet mee gekwetst.

Het valt me op dat het vooral mensen zijn die zelf worstelen met hun eigen gewicht die mij erop aanspreken. Dus ja, het heeft zeker een verband en ik benoem dit niet om mensen te kwetsen. Hoe de situatie jaren geleden exact was kan ik me niet meer herinneren, maar wel dat ik er destijds een topic over heb geopend. Niet om mensen te kwetsen, maar om een situatie te schetsen waar ik mee zat en om dit met anderen te delen en het hierover te kunnen hebben.
<<

Anoniem260

Bericht 30 Mei 2015 12:50

Re: BMI laag en lovehandles

Alibi schreef:
Francaise schreef:BMI slaat helemaal nergens op. Grootste onzin die er maar bestaat. Je zal maar zware botten hebben.


Over onzin gesproken



Het klopt wel dat BMI geen hele betrouwbare manier is om te berekenen of je een gezond gewicht hebt. Je kunt best een gezond (of zelfs laag) BMI hebben, maar wel een te hoog vetpercentage (want spieren zwaarder dan vet, etc.). Als je een ongezond gewicht hebt, gaat dat over een teveel aan vet, (voor zover ik weet) nooit over een teveel aan spiermassa.
Een écht betrouwbare manier is je vetpercentage laten meten.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers