Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kleine pukkeltjes

<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 28 Mei 2015 10:10

Kleine pukkeltjes

Iemand enig idee?

Sinds gisteren heeft mijn dochter ineens allemaal hele kleine pukkeltjes op haar voorhoofd en op haar wangen naast haar neus.
Heb al een beetje zitten googlen maar kom er geen wijs uit.

Verder is ze ontzettend vrolijk en druk aan het tijgeren door de kamer.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Patsy

Bericht 28 Mei 2015 10:14

Re: Kleine pukkeltjes

Heb je een foto van de pukkeltjes?
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 28 Mei 2015 10:18

Re: Kleine pukkeltjes

Zal even een foto maken momentje
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 28 Mei 2015 10:24

Re: Kleine pukkeltjes

Krijgt ze borstvoeding? Dan zou het misschien iets kunnen zijn wat ze via jou binnen krijgt (hormonen of een voedingsmiddel waar ze op reageert).
#teammaple🍁
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 28 Mei 2015 10:25

Re: Kleine pukkeltjes

Urban Naked schreef:Krijgt ze borstvoeding? Dan zou het misschien iets kunnen zijn wat ze via jou binnen krijgt (hormonen of een voedingsmiddel waar ze op reageert).


Daar ben ik na 3 weken na de geboorte mee gestopt omdat het niet lukte.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 28 Mei 2015 10:28

Re: Kleine pukkeltjes

Hoop dat het goed te zien is, want in het echt is het beter te zen vind ik

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 28 Mei 2015 10:30

Re: Kleine pukkeltjes

Oh god ik lees net je reactie is dat topic van die faker. Bah, probeer je er overheen te zetten Linnie, zo'n iemand (die zelf de boel bij elkaar liegt) is het echt niet waard om je zo kut over te voelen. (Ik zeg het even hier omdat ik ooit met mezelf heb afgesproken niet op haar te reageren en al helemaal niet in haar topics te reageren)
#teammaple🍁
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 28 Mei 2015 10:32

Re: Kleine pukkeltjes

Wat een lief snuitje. Ik zie op m'n iPhone weinig, wel iets onregelmatige huid op haar voorhoofd maar geen pukkels.
#teammaple🍁
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 28 Mei 2015 10:33

Re: Kleine pukkeltjes

Urban Naked schreef:Oh god ik lees net je reactie is dat topic van die faker. Bah, probeer je er overheen te zetten Linnie, zo'n iemand (die zelf de boel bij elkaar liegt) is het echt niet waard om je zo kut over te voelen. (Ik zeg het even hier omdat ik ooit met mezelf heb afgesproken niet op haar te reageren en al helemaal niet in haar topics te reageren)


Lief van je, ik ben al zo'n emotionele doos haha en krijg gewoon tranen van in mijn ogen. Ik ben weer zo iemand die zich dan gaat verdedigen...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 28 Mei 2015 10:39

Re: Kleine pukkeltjes

Misschien is het hier beter op te zien:

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 28 Mei 2015 10:49

Re: Kleine pukkeltjes

Ja ik zie wel wat je bedoelt hoor. Ik zou me er niet ongerust over maken. Of het moet in de aankomende dagen nog veranderen, dan even verder kijken.
#teammaple🍁
<<

Patsy

Bericht 28 Mei 2015 10:51

Re: Kleine pukkeltjes

Haha, die foto! Heeft ze een droog huidje? Ik vind het er uitzien als irritatie, maar ik ben geen dokter ofzo. Heb je ander wasmiddel of zeep voor haar gebruikt?
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 28 Mei 2015 10:56

Re: Kleine pukkeltjes

Ik gebruik altijd zwitsal, niks anders. Ik denk dat mijn ma haar gisteren misschien is vergeten in te smeren toen ze is gaan wandelen. Ze zei toen ik vroeg over die pukkeltjes dat ze die wel gezien heeft, maar verder niks.

Heb net wel even de dokter gebeld, en die zei me het even aan te kijken omdat ze verder heel vrolijk is enzo.

Haha ja das meestal haar standaard gezicht als ze mijn fotocamera ziet haha.
Zal leuk worden, als ik volgende week foto's moet laten maken voor een ID kaart haha.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

ChiQ

Bericht 28 Mei 2015 10:56

Re: Kleine pukkeltjes

Haha lieve Linnie, maak je niet ongerust, als ik die pukkeltjes zou zien zou ik er helemaal niets van denken. Je ziet ze bijna niet en zal niets ernstigs zijn. Kan zelfs van een beetje zon komen.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 28 Mei 2015 11:01

Re: Kleine pukkeltjes

ChiQ schreef:Haha lieve Linnie, maak je niet ongerust, als ik die pukkeltjes zou zien zou ik er helemaal niets van denken. Je ziet ze bijna niet en zal niets ernstigs zijn. Kan zelfs van een beetje zon komen.


Dat dacht ik ook, maja gewoon even aankijken :)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Patsy

Bericht 28 Mei 2015 11:07

Re: Kleine pukkeltjes

Idd, eens met Chiq, niet teveel zorgen maken hoor! voelt Ik zie hier niks verontrustends in. Sowieso wanneer ze zich goed voelen is er meestal niet zoveel aan de hand.

Heel herkenbaar dat bekkie voor de foto. M doet het ook, Ik maakte laatst een filmpje, bleef hij eerst een paar seconden staan met zijn foto-glimlach.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 28 Mei 2015 11:12

Re: Kleine pukkeltjes

Katrien schreef:Idd, eens met Chiq, niet teveel zorgen maken hoor! voelt Ik zie hier niks verontrustends in. Sowieso wanneer ze zich goed voelen is er meestal niet zoveel aan de hand.

Heel herkenbaar dat bekkie voor de foto. M doet het ook, Ik maakte laatst een filmpje, bleef hij eerst een paar seconden staan met zijn foto-glimlach.


Haha geweldig toch! Heb voor de lol nog een paar foto's gemaakt. Sinds kort kan ze uit zichzelf zitten en ze had haar pyjamabroek uitgetrokken. Ging ze weer zo heerlijk lachen :smile:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Patsy

Bericht 28 Mei 2015 11:15

Re: Kleine pukkeltjes

Mooi is dat om te zien hè? Ik geniet daar zo van.
<<

Anoniem148

Bericht 28 Mei 2015 11:57

Re: Kleine pukkeltjes

Die pukkeltjes heb ik zelf ook, dat is mijn onzuivere huid. Als ik ook maar 5 minuten heb gelopen, dan voelt mijn huid alweer lekker vet aan waardoor deze pukkeltjes ontstaan. Dus ik denk iets in die richting?

Je hebt wel een ontzettend knappe dochter!
En ik heb jouw berichtje ook in het andere topic gelezen en bij mij lukte het ook niet dus ik snap jouw pijn. Ik wil daar ook niet reageren (eigenlijk wel want ik ben haar en BB echt zat maar het is verstandiger om niet te doen) dus vandaar hier een berichtje. Je bent niet de enigste iig! Je weet zelf dat je er alles aan gedaan hebt en het beste voor je kindje over hebt dus ik zou me niets van haar aantrekken.
En ik hou van foto's zoals de tweede foto! Geweldig gewoon! En wat schattig die tandjes erbij :love:
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 28 Mei 2015 12:15

Re: Kleine pukkeltjes

Dandelion schreef:Die pukkeltjes heb ik zelf ook, dat is mijn onzuivere huid. Als ik ook maar 5 minuten heb gelopen, dan voelt mijn huid alweer lekker vet aan waardoor deze pukkeltjes ontstaan. Dus ik denk iets in die richting?

Je hebt wel een ontzettend knappe dochter!
En ik heb jouw berichtje ook in het andere topic gelezen en bij mij lukte het ook niet dus ik snap jouw pijn. Ik wil daar ook niet reageren (eigenlijk wel want ik ben haar en BB echt zat maar het is verstandiger om niet te doen) dus vandaar hier een berichtje. Je bent niet de enigste iig! Je weet zelf dat je er alles aan gedaan hebt en het beste voor je kindje over hebt dus ik zou me niets van haar aantrekken.
En ik hou van foto's zoals de tweede foto! Geweldig gewoon! En wat schattig die tandjes erbij :love:


Wat lief van jou :). Hoor meer mensen dat het zo'n mooi meisje is. Soms kan ze ook op haar zij als een echt fotomodelletje gaan liggen haha. Misschien is dat het idd. Moet zo nog wel even de deur uit, dus maar even een hoedje opzetten en haar gezichtje insmeren.

Het is jammer dat het niet gelukt is. Maja misschien heeft het er wel mee te maken gehad dat ik heel erg bloedverlies had en met spoed naar het ziekenhuis moest na mijn thuisbevalling. Had ook heel erg ijzertekort en ben zelf ook best wel tenger. Mijn moeder wilde het vroeger ook heel graag en ook haar lukte het niet.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem280

Bericht 28 Mei 2015 12:37

Re: Kleine pukkeltjes

Zijn het niet een soort van melkbultjes.
Mijn meiden hebben er ook niet altijd last van.
Maar het lijken wel melkbultjes.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 28 Mei 2015 13:12

Re: Kleine pukkeltjes

Ga zo toch even langs de dokter, lijkt wel erger te worden.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem166

Bericht 28 Mei 2015 13:48

Re: Kleine pukkeltjes

Mijn zoon heeft dat af en toe als zijn huid wat droog is. Het lijkt me niets ernstigs, maar je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen, dus goed dat je even naar de huisarts gaat. Ben benieuwd wat de huisarts ervan vindt.

En verder wil ik ook nog even laten weten dat ik het top van je vind dat je het zo geprobeerd hebt met de borstvoeding. Borstvoeding geven is nou eenmaal niet zo makkelijk. Ik loop zelf ook weer tegen een hoop problemen aan, alleen bij mij zien die op slordig drinken, te veel melk etc. Meer ongemak voor mij dan voor mijn zoon en dan is koste wat het kost doorgaan toch makkelijker dan wanneer je kind eronder lijdt.

Wat een mooierd trouwens, die tweede foto van je dochter is echt lief :love:
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 28 Mei 2015 15:30

Re: Kleine pukkeltjes

Sanne schreef:Mijn zoon heeft dat af en toe als zijn huid wat droog is. Het lijkt me niets ernstigs, maar je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen, dus goed dat je even naar de huisarts gaat. Ben benieuwd wat de huisarts ervan vindt.

En verder wil ik ook nog even laten weten dat ik het top van je vind dat je het zo geprobeerd hebt met de borstvoeding. Borstvoeding geven is nou eenmaal niet zo makkelijk. Ik loop zelf ook weer tegen een hoop problemen aan, alleen bij mij zien die op slordig drinken, te veel melk etc. Meer ongemak voor mij dan voor mijn zoon en dan is koste wat het kost doorgaan toch makkelijker dan wanneer je kind eronder lijdt.

Wat een mooierd trouwens, die tweede foto van je dochter is echt lief :love:


Lief, dank je wel.

Waarschijnlijk komt het door de zon zei de dokter.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem166

Bericht 28 Mei 2015 21:56

Re: Kleine pukkeltjes

Gelukkig niets aan de hand dus. Dan zal het vanzelf wel weer weg trekken denk ik. Heeft je dochter er last van of dat niet?

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers