Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zou jij naar een open dag van de prostitutie gaan?

<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 25 Mei 2015 22:28

Zou jij naar een open dag van de prostitutie gaan?

Op zaterdag 30 mei is er van 12.00 - 17.00 uur een open dag / rondleiding op de Achterdam in Alkmaar. Initiatiatief van de kamerverhuurders.http://www.achterdam.nl/nl/Welkom.html Dit kwam ik afgelopen maart tegen omdat het toen op diverse nieuwssites stond. Ik heb het in mijn agenda gezet om het niet te vergeten want wie weet wel eens interessant en uniek om te bezoeken en ach ik ga ook volop naar andere open dagen. Ik kom dit nu voor komende week in mijn agenda tegen dus zit nog even te zoeken maar kan er amper wat over vinden. Ik zit me nu ook af te vragen of ik echt zou gaan, zou ik het niet te genant vinden om daar nieuwsgierig te kijken en vragen te stellen. Vorig jaar was er ook een open dag op de Wallen en daar heb ik achteraf wel een beetje spijt van dat ik dat niet eerder gezien had/daar niet naar toe ben gegaan, dat moest best wel interessant zijn geweest.

Zou jij naar een open dag van de prostitutie / open dag in de hoerenbuurt gaan?
Laatst gewijzigd door rapa nui op 26 Mei 2015 12:46, in totaal 1 keer gewijzigd.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 25 Mei 2015 23:24

Re: Zou jij naar een open dag van de prostitutie gaan?

Lijkt me heel interessant! Alleen wij gaan altijd met kind op pas en dan is dit niet zo geschikt natuurlijk.
R. 2013
D. 2016
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 25 Mei 2015 23:32

Re: Zou jij naar een open dag van de prostitutie gaan?

Ik woon dichtbij Alkmaar, daarvoor hoef ik het niet te laten, maar ik ga er niet heen. Ik zie mezelf daar niet lopen. Ik ben wel is per ongeluk door die straat gelopen en voelde mij toen totaal niet op mijn gemak daar. Al is dat wel al jaren terug. Het is wel een grappig initiatief. Had geen idee dat het bestond!

Jouw link stuurt mij trouwens naar een plaatje van een droogrek.
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Anoniem123

Bericht 26 Mei 2015 08:21

Re: Zou jij naar een open dag van de prostitutie gaan?

Summerlovin schreef:Ik woon dichtbij Alkmaar, daarvoor hoef ik het niet te laten, maar ik ga er niet heen. Ik zie mezelf daar niet lopen. Ik ben wel is per ongeluk door die straat gelopen en voelde mij toen totaal niet op mijn gemak daar. Al is dat wel al jaren terug. Het is wel een grappig initiatief. Had geen idee dat het bestond!

Jouw link stuurt mij trouwens naar een plaatje van een droogrek.


Kan me helemaal bij jouw post aansluiten.
<<

Anoniem304

Bericht 26 Mei 2015 09:09

Re: Zou jij naar een open dag van de prostitutie gaan?

Spencer schreef:Lijkt me heel interessant! Alleen wij gaan altijd met kind op pas en dan is dit niet zo geschikt natuurlijk.

Goed moment om dat te doorbreken dan. :razz:
<<

Anoniem114

Bericht 26 Mei 2015 09:31

Re: Zou jij naar een open dag van de prostitutie gaan?

Ehm tis wel in de buurt.. maar ik denk niet dat ik ga kijken ofzo. Ik heb er niet zoveel mee.

@Spencer; waarom zou je je kind overal mee naar toe nemen? De navelstreng is al een tijdje geknipt, toch?
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 26 Mei 2015 10:45

Re: Zou jij naar een open dag van de prostitutie gaan?

Ik vind de kinderopvang al duur genoeg als ik aan het werk ben. Ik breng hem er niet heen zodat ik zelf op pad kan.
R. 2013
D. 2016
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 26 Mei 2015 10:46

Re: Zou jij naar een open dag van de prostitutie gaan?

De meeste kinderdagverblijven zijn ook dicht op zaterdag.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5491

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 27 Mei 2015 23:11

Re: Zou jij naar een open dag van de prostitutie gaan?

Ik vind het eigenlijk wel heel interessant maar zou het toch niet durven (ik zou me ongemakkelijk voelen), ik zou het liefst al een vlieg op de muur even meekijken op de open dag.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers