Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Lichaamsbeharing bij de man!

<<

Anoniem170

Bericht 27 Mei 2015 18:31

Re: Lichaamsbeharing bij de man!

Haar vind ik helemaal niks, borsthaar vind ik echt helemaal niks, vind ik zo smerig! Baardje kan best mooi zijn, als mooi verzorgd is.
Liefste zou ik ook nog willen dat hij zn oksels scheert haha.
<<

Anoniem222

Bericht 27 Mei 2015 18:34

Re: Lichaamsbeharing bij de man!

Marni schreef:Wat is trouwens het verschil tussen een hipster baard of een baard? Ik dacht dat de hipster baard door een bepaald type man gedragen werd, incl. knotje, racefiets en gehaakte schoudertas op zijn rug.

Maar de baard, blijft de baard.

Haha dit vind ik ook! Mijn vriend heeft een baard maar is echt geen hipster, haha!
Sowieso is het bij hem bijna geen doen om geen baard te hebben, zo snel groeit zijn haar.
<<

Sucre

Kwebbel

Berichten: 340

Geregistreerd: 02 Mei 2015 09:40

Bericht 27 Mei 2015 18:57

Re: Lichaamsbeharing bij de man!

Heel oppervlakkig van mij, maar ik vind rughaar echt smerig. Dan heb ik het wel over een dik pak beharing.
Mijn vriend heeft wel wat borsthaar, vind ik prima. Hij heeft ook wat verdwaalde haren op zijn schouder, dat vergeet ik weleens en dan ga ik eraan trekken omdat ik denk dat het een gevallen hoofdhaar oid is haha :laughcry:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 27 Mei 2015 19:19

Re: Lichaamsbeharing bij de man!

Ik heb weinig ervaring met mannen met veel borsthaar haha, maar sinds mijn laatste scharrel best wel wat borsthaar had, vind ik het toch best sexy. Verder hou ik echt van (stoppel)baardjes, gladgeschoren vind ik maar niks! Qua hoofdhaar merk ik dat ik vaak juist val op kaal(geschoren). Sowieso vind ik dat kalende mannen hun haar moeten millimeteren haha.

Gisteren in het zwembad zag ik een man met enorm veel beharing, ook op zijn rug. Dat vind ik toch vrij onsmakelijk eerlijk gezegd.
❤ 7 juni 2018
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron