Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gebroken middenvoetsbeentje

<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 24 Mei 2015 11:39

Gebroken middenvoetsbeentje

Ik heb eind april mijn middenvoetsbeentje gebroken doordat er een vlizo trap op viel. Ik heb eerst een paar dagen een spalk Tot aan de knie gehad en heb nu (gelukkig) al een paar weken loopgips. Woensdag moet ik weer naar het ziekenhuis en hoop zo dat het er af mag want ik ben er zo klaar mee, ben gewoon zo beperkt in mijn doen en laten en alles kost gewoon zoveel meer energie.
Wie heeft er ook eens een middenvoetsbeentje gebroken en hoe ging het herstel bij jullie? Ik zou in september mee doen aan een 10km loop maar ben bang dat ik dat wel vergeten kan...
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 24 Mei 2015 11:56

Re: Gebroken middenvoetsbeentje

Ik heb 4 middenvoetsbeentjes gebroken, een aantal jaren geleden.
Ik heb er best lang last van gehad. Als in snel pijnlijke voeten. Beterschap!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem110

Bericht 24 Mei 2015 12:41

Re: Gebroken middenvoetsbeentje

Ruim 16 jaar geleden heb ik ook mijn middenvoetsbeentje gebroken gehad en tot heden is en blijft dat een heel gevoelig plekje.
Destijds heb ik een week spalk gehad, 6 weken loopgips en 3 weken tape. Daarna kon ik er redelijk goed weer mee lopen.

Beterschap!
<<

anoniem196

Bericht 26 Mei 2015 19:34

Re: Gebroken middenvoetsbeentje

Mijn moeder heeft er ook nog lang last van gehad.
En moest altijd goede stevige schoenen aan doen als ze een stuk ging wandelen.
Dit is jaren een zwakke plek gebleven.

Ik denk niet dat je in september de 10 km kan lopen, omdat je daar voor weer moet oefenen . D
Beterschap!
<<

Mikki

Noob

Berichten: 91

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:40

Bericht 27 Mei 2015 15:16

Re: Gebroken middenvoetsbeentje

Ik heb vorig jaar maart mijn buitenste middenvoetsbeentje gebroken, door een ongelukkige afstap van de trap. Deze zit vast aan een pees van de enkel, waardoor ik een week een spalk kreeg, drie weken onbelast gips, daarna drie weken loopgips en nog drie weken tape. Niet echt heel handig met een kleine baby...Helaas is het nog steeds een zwakke plek, hardlopen lukt helemaal niet meer en ik krijg nog steeds snel pijn met langere stukken lopen en met bepaalde schoenen. Niet echt een succesverhaal, maar het zal er ook mee te maken hebben welk middenvoetsbeentje het is, ik had gewoon dubbel pech.
3 mooie meiden!
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 27 Mei 2015 17:01

Re: Gebroken middenvoetsbeentje

Ik heb vanochtend het gips er af gekregen, lopen gaat Tot nu toe redelijk al zie ik mezelf nog geen halve marathon lopen :razz:
het scheelt dat het bij mij de middelste is zei de dokter, deze wordt ondersteund Door de omliggende beentjes en pezen. Ik moest het nog wel rustig aan blijven doen en het lopen langzaam aan opbouwen, daarna maar eens kijken of hardlopen weer lukt.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Kira