Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


I'm a foodie.

<<

Anoniem186

Bericht 13 Mrt 2015 16:00

Re: I'm a foodie.

Ik ook. Een hoop kokosolie (extra vierge en ook 1 geurloze voor de mayo), kokosbloesemsuiker en dadelstroop.
<<

Anoniem156

Bericht 13 Mrt 2015 16:00

Re: I'm a foodie.

Jans schreef:Voor de gezonde foodies onder ons:
De webshop van body en fit geeft vandaag 13% korting op alles met kortingscode: luckyme


Ahh goede tip, zat net te bedenken dat ik er een bestelling moet doen!
<<

Anoniem237

Bericht 13 Mrt 2015 16:18

Re: I'm a foodie.

Ik drink zelf geen suiker in m'n koffie en thee maar mijn man wel. Honing in de thee vindt hij een goeie vervanger voor de normale tafelsuiker maar voor de koffie kan ik nog niks vinden. Stevia, honing, kokosbloemsuiker etc al geprobeerd en aspartaam wil ik liever niet. Iemand een tip?
<<

Anoniem186

Bericht 13 Mrt 2015 16:21

Re: I'm a foodie.

Sucanat?
<<

Anoniem237

Bericht 13 Mrt 2015 20:09

Re: I'm a foodie.

Oh ja, dat is oersuiker hè? Dat kan ik ook nog wel eens proberen. Thanks!
<<

Anoniem186

Bericht 13 Mrt 2015 20:22

Re: I'm a foodie.

Ja, oersuiker is geloof ik de andere naam. Het heeft een beetje een karamelachtige smaak, dus wellicht is het lekker in de koffie. Ik lust zelf geen koffie, dus ik heb het nog nooit geprobeerd.
<<

Anoniem237

Bericht 14 Mrt 2015 12:23

Re: I'm a foodie.

Heb het besteld! Karamel klinkt inderdaad wel ok. We zullen zien. :)
<<

Anoniem237

Bericht 29 Mrt 2015 12:24

Re: I'm a foodie.

Alle workshops waren uitverkocht voordat ik de kans had om me in te schrijven. Jammer! Is het jou wel gelukt Poubelle?
<<

Anoniem156

Bericht 29 Mrt 2015 12:37

Re: I'm a foodie.

Forumster schreef:Alle workshops waren uitverkocht voordat ik de kans had om me in te schrijven. Jammer! Is het jou wel gelukt Poubelle?


Nope, had hetzelfde probleem. Balen!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 31 Mrt 2015 09:42

Re: I'm a foodie.

Nou :nopompom: . Ik ging net tickets kopen, is alles uitverkocht! Stom.
<<

Anoniem237

Bericht 07 Mei 2015 14:27

Re: I'm a foodie.

Is de Markthal in Rotterdam het waard om ruim 2 uur voor te reizen? :D
<<

Anoniem119

Bericht 07 Mei 2015 14:27

Re: I'm a foodie.

Forumster schreef:Is de Markthal in Rotterdam het waard om ruim 2 uur voor te reizen? :D


Ja maar niet op een zaterdag!
<<

Anoniem237

Bericht 07 Mei 2015 14:30

Re: I'm a foodie.

Haha, ok. Duidelijk. :P
<<

Anoniem313

Bericht 07 Mei 2015 14:58

Re: I'm a foodie.

Ja, het is er vaak super druk. En verder, het is wel leuk, maar ook wel echt een markt; dus gericht op boodschappen doen. Er valt niet veel te proeven ofzo. Eromheen, in het gebouw zelf, zitten meerdere restaurantjes.
Mocht je volgende week willen gaan, dan is van 14-17 mei TREK, een foodtruck festival in het Vroesenpark. Dat zou je kunnen combineren, vanaf de markthal pak je dan de metro (blaak) naar Blijdorp en vanuit daar loop je zo het park in.
<<

Anoniem237

Bericht 07 Mei 2015 18:11

Re: I'm a foodie.

Bedankt voor je tips Caulfield!
<<

Anoniem237

Bericht 27 Mei 2015 14:05

Re: I'm a foodie.

Body en Fitshop heeft nu 10% korting op het hele assortiment. Code: KNETTERGEK.
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers