Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pijn in gewrichten

<<

Anoniem80

Bericht 30 Sep 2013 22:45

Pijn in gewrichten

Ik heb nu voor t derde najaar op een rij pijn in de gewrichten van mijn vingers, handen, polsen en ellebogen. Weet het aan zwangerschap, omdat ik die twee jaar beide keren zwanger was, maar dat is nu niet het geval. Echt super rotgevoel is het. Echt een constant aanwezige pijn. Meer meiden hier last van?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 01 Okt 2013 15:30

Re: Pijn in gewrichten

Ik had dat een paar maanden geleden, maar niet zoals jij dat het terugkwam. Wel zere gewrichten in vingers, polsen, heupen en knieën. Na bloedonderzoek bleek het bij mij een vitamine B12 tekort te zijn.
#teammaple🍁
<<

Anoniem133

Bericht 01 Okt 2013 17:29

Re: Pijn in gewrichten

Ik heb dat ook regelmatig, bij mij is het ook een vitamine b12 tekort. Ik zou even een bloedonderzoek aanvragen bij je huisarts.
<<

Anoniem80

Bericht 02 Okt 2013 05:09

Re: Pijn in gewrichten

Dat ga ik volgende week inderdaad doen. Kan je dat alleen in het najaar/winter hebben? Ik maar wel een afspraak en leg het voor. Bedankt!
<<

PeperMunt

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 209

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:15

Bericht 02 Okt 2013 16:53

Re: Pijn in gewrichten

Silke schreef:Ik heb dat ook regelmatig, bij mij is het ook een vitamine b12 tekort. Ik zou even een bloedonderzoek aanvragen bij je huisarts.


ik wist niet dat je daar ook pijn in je gewrichten door kon hebben. Dat verklaart bij mij ook een hoop! Heb al jaren last van B12 tekort en het schommelt heel erg. Af en toe dus ook periodes dat mijn handen best wel veel pijn doen. Wist nooit waar het door kwam maar dit kan een verklaring zijn.
<<

Anoniem133

Bericht 02 Okt 2013 21:26

Re: Pijn in gewrichten

PeperMunt schreef:
Silke schreef:Ik heb dat ook regelmatig, bij mij is het ook een vitamine b12 tekort. Ik zou even een bloedonderzoek aanvragen bij je huisarts.


ik wist niet dat je daar ook pijn in je gewrichten door kon hebben. Dat verklaart bij mij ook een hoop! Heb al jaren last van B12 tekort en het schommelt heel erg. Af en toe dus ook periodes dat mijn handen best wel veel pijn doen. Wist nooit waar het door kwam maar dit kan een verklaring zijn.


Het kan bij mij ook komen door mijn te trage schildklier, maar dan heb ik het vooral in mijn handen. Ik voel het altijd goed wanneer het tijd is voor een injectie b12.
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 03 Okt 2013 09:41

Re: Pijn in gewrichten

Ik had hier ook erg veel last van en ben doorgestuurd naar een reumatoloog. Deze heeft geconstateerd dat ik fibromyalgie heb.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Anoniem30

Bericht 03 Okt 2013 09:43

Re: Pijn in gewrichten

Sheherazade schreef:Ik had hier ook erg veel last van en ben doorgestuurd naar een reumatoloog. Deze heeft geconstateerd dat ik fibromyalgie heb.


Bij mij ook. Maar bij mij was het niet alleen in de herfst, maar continu.
<<

Anoniem80

Bericht 03 Okt 2013 10:33

Re: Pijn in gewrichten

Bedankt voor de reacties. Er zit bij ons in de familie sowieso veel gewrichtsklachten, zoals reuma, artritis etc. Dus ik ga toch maar eens naar laten kijken...
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 03 Okt 2013 10:45

Re: Pijn in gewrichten

SkyWise schreef:Bedankt voor de reacties. Er zit bij ons in de familie sowieso veel gewrichtsklachten, zoals reuma, artritis etc. Dus ik ga toch maar eens naar laten kijken...


Dan zou ik zeker een verwijzing vragen! Mijn moeder heeft het namelijk ook al sinds kinds af aan. Ik heb het dus van haar en het verklaarde achteraf ook waarom ik altijd zo ontzettend moe ben. Veel dingen zijn voor mij dus op hun plek gevallen door deze diagnose.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers