Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuke uitspraken-topic! #1

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 25 Mei 2015 13:31

Re: Leuke uitspraken-topic!

Whahahaha toch fijn Bubble :P :P

B gister: 'Mama, als ik 12 jaar ben, dan woon ik niet meer bij jou in huis, dan woon ik bij mijn vrienden. Bij G. (kindje bij de gastouder) en dan ga ik met hem mijn boterhammen eten!
<<

ChiQ

Bericht 25 Mei 2015 13:34

Re: Leuke uitspraken-topic!

Julian had ook weer wat mooie:

Hij is sinds een weekje zindelijk, als hij op 't potje plast noemt hij zichzelf: 'wauw, grote jomgen!!'

Als je aan hem vraagt hoe oud ben je, zegt hij: '27, mama!' Hij is net 2..

Ik moest wat open maken voor hem, staat ie erbij, ik doe mijn best en het lukt niet zegt hij: 'Blijven pgoberen mama!'

Mijn man heet J.oeri. Hij noemt sinds 2 dagen zijn vader J.oeri.. Dat gaat dan zo: 'Joegi, liefie, Joegi' omdat ik meestal lieffie tegen mijn man zeg en daarna als hij me niet hoor Joeri haha.

En laatst zat een kat zich te wassen in onze tuin en tilt daarbij zijn pootje op. Julian kijkt een tijdje naar de kat, vraag ik: 'wat doet de poes, Julian?' Julian denkt even na, opeens zegt ie: 'poes maakt een eh, selfie!' Haha ik had het nirt meer
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8599

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 25 Mei 2015 15:11

Re: Leuke uitspraken-topic!

Van het weekend was ik oppassen bij mijn neefjes. Naar bed gebracht en vijf minuten later staat mijn neefje van drie jaar bovenaan de trap, ' ik kan niet slapen, ik moet plassen' . Dus ik zeg dat hij dan even naar de wc moet gaan.

'Nee, je moet zeggen 'nu opschieten en naar bed, voor ik naar boven kom!', dat doet mama ook altijd' :lol:
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 25 Mei 2015 15:24

Re: Leuke uitspraken-topic!

Taeda schreef:Van het weekend was ik oppassen bij mijn neefjes. Naar bed gebracht en vijf minuten later staat mijn neefje van drie jaar bovenaan de trap, ' ik kan niet slapen, ik moet plassen' . Dus ik zeg dat hij dan even naar de wc moet gaan.

'Nee, je moet zeggen 'nu opschieten en naar bed, voor ik naar boven kom!', dat doet mama ook altijd' :lol:


Whahahaha!! :thumbup:
<<

ChiQ

Bericht 25 Mei 2015 15:33

Re: Leuke uitspraken-topic!

Hahaha die is mooi Taeda!
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 25 Mei 2015 21:32

Re: Leuke uitspraken-topic!

Haha geweldig Teada.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 25 Mei 2015 22:22

Re: Leuke uitspraken-topic!

Ik, mama kusje
Zoontje, papa krijgt kussie
Zoon *
<<

Anoniem149

Bericht 26 Mei 2015 17:01

Re: Leuke uitspraken-topic!

Haha bubble, jouw T vind ik grappig!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 26 Mei 2015 17:37

Re: Leuke uitspraken-topic!

Lekker doortastend wel Taeda! En lejow, die B van jou is ook wel lekker verbaal he?

Mijn zoontje had het net wat moeilijk met het feit dat twee van z'n vriendjes niet meer naar de opvang gaan maar naar school, dus ik legde hem uit dat hij nog precies een jaar moet wachten tot hij 4 is. En dat hij dus nog iets te klein is. Toen zei hij heel verdrietig 'maar dat past nu wel. Kijk mama mijn benen zijn zo lang!' Zo schattig. Toen we thuis kwamen zei ik 'zo jongens, we zijn er' en hij zei 'maar mama ik ben maar 1 jongen hoor..'
#teammaple🍁
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 26 Mei 2015 18:22

Re: Leuke uitspraken-topic!

Un, word er gek van soms..
Overigens staat ze nu boven aan de trap te gillen 'Ik wil wel naar beneden, ik wil niet naar mijn bed, ik wil wel naar beneden, ik wil echt niehiet naar mijn bed!!!'
Het is nog net geen liedje..

Haha, ahw, ja moeilijk is dat he, als er vriendjes weggaan naar school!
<<

Anoniem163

Bericht 26 Mei 2015 18:30

Re: Leuke uitspraken-topic!

.
Laatst gewijzigd door Anoniem163 op 03 Jun 2015 07:48, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 26 Mei 2015 19:25

Re: Leuke uitspraken-topic!

Haha ik weet niet precies wat hij toen straks aan het doen was hij zat met het Bumbo stoeltje te spelen, toen zei hij mijn hol wordt klein :smile:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11130

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 26 Mei 2015 20:33

Re: Leuke uitspraken-topic!

Hahaha leuk topic dit toch altijd.

Wij gingen in Harlingen bij de haven kijken. Ravi zag de zee "Wowwww bad!"

Ja de waddenzee is inderdaad een heel groot bad :D
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem166

Bericht 26 Mei 2015 20:35

Re: Leuke uitspraken-topic!

Haha, Stofzuiger, ik zie het helemaal voor me.

Niet echt grappig, maar wel heel lief tijdens het eten vanavond.
'Mama, ik vind het heerlijk (al wrijvend over haar buik), je hebt heel lekker gekookt, topper!'
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 26 Mei 2015 20:38

Re: Leuke uitspraken-topic!

Aaaahh, Sanne, dat is toch wel een smelt-moment!
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3290

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 26 Mei 2015 20:44

Re: Leuke uitspraken-topic!

Dochter zat op de bank en ik stond in de keuken een liedje te zingen zonder er bij na te denken. Opeens roept Z. Mamma!! Maaamaaaa?!!! Klaar!!! :eyes:
<<

Papillio

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 27 Mei 2015 08:08

Re: Leuke uitspraken-topic!

Mijn zoon doet nog weleens zijn schoenen verkeerd om aan. Dan zeggen wij dat ie bananenvoeten heeft. Van de week deed ie zelf zijn sokken aan. Toen hij klaar was, keek ie vertwijfeld naar zijn voeten... "Euhm mama? Heb ik bananenvoeten?"
2012 2014
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:09

Bericht 28 Mei 2015 00:59

Re: Leuke uitspraken-topic!

Blijft een leuk topic dit :-) Zenna, heel herkenbaar van dat zingen. Mijn dochters zeggen ook steeds dat ik niet mee hoef te zingen en dat de radio dat zelf wel kan :smile:

De oudste zei gisteren tegen mijn man, toen de middelste haar zoveelste driftbui had, "papa, waarom heeft mama eigenlijk zo'n driftkindje gekregen?' Tja, you tell me :D

Met de middelste moeten we vooral steeds lachen, omdat zij op iedereen reageert, ongeacht of het voor haar bedoeld was of niet. Dus als ik mijn man vraag of hij nog koffie wil en zij aan tafel zit te kleuren, zegt ze zonder op te kijken 'nee, ik hoef geen koffie'. Of als de oudste van zwemles komt en ik vraag of ze lekker heeft gezwommen, antwoordt de middelste meteen "ik heb niet gezwommen". Dat levert altijd hele grappige situaties op :-)
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Anoniem236

Bericht 28 Mei 2015 08:03

Re: Leuke uitspraken-topic!

Mijn zoontje had jeuk; ik heeft krap! Heb je jeuk en moet je krabben? Nee ik heb krap, en krabte vrolijk verder.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 28 Mei 2015 08:09

Re: Leuke uitspraken-topic!

Haha blijft een leuk topic!

Luuk zei gisteren 'weet ik veel' (maar dan ook echt op zo'n weut ik veul manier). Dus ik vraag hem wat hij zegt, zegt hij 'ja mam,dat is Engels voor ik weet het niet'
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 28 Mei 2015 08:09

Re: Leuke uitspraken-topic!

Wat schattig.

Mijn man bracht me gisteren naar het ziekenhuis en ik vertelde in de auto aan m'n zoontje van 3 dat ik dus naar het ziekenhuis ging. Toen vroeg hij 'oh ben je ziek mama? Of heb je vlekjes misschien?' (Hij heeft wratjes en die noemt hij vlekjes)

Hij logeert nu bij m'n ouders. M'n moeder heeft hem gisteren verteld dat alles ok is en dat ik weer thuis ben. Zijn reactie was 'ok, maar mag ik wel hier blijven?'
#teammaple🍁
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 28 Mei 2015 09:35

Re: Leuke uitspraken-topic!

Ik was in de winkel en er zaten twee jongens achter mij in de rij



Mijn zoontje, mama ik tiet
Ik, waar heb je dat vandaan!
Zoontje, ik tietietie ging die jengelen
Ik, schaamde mij kapot ,
Die jongens keeken de heletijd raar


Ik kwam buiten
Zegt mijn zoontje
Grappie

Omg dat heeft echt zijnn vader hem aangeleerd en hij moet nog 3 worden :palm:
Zoon *
<<

Anoniem163

Bericht 28 Mei 2015 15:18

Re: Leuke uitspraken-topic!

Dacht dat tieten een week niet in de vocabulaire zou zitten?
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11487

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 28 Mei 2015 15:21

Re: Leuke uitspraken-topic!

Ik wil dit topic eigenlijk niet weer op dit onderwerp brengen maar ik doe het toch maar. Denk je niet dat dit te maken zou kunnen hebben met alle tv programma's waar hij aan bloot word gesteld die absoluut niet voor zijn leeftijd bedoeld zijn.
2015 💙
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 28 Mei 2015 17:34

Re: Leuke uitspraken-topic!

Pineco schreef:Blijft een leuk topic dit :-) Zenna, heel herkenbaar van dat zingen. Mijn dochters zeggen ook steeds dat ik niet mee hoef te zingen en dat de radio dat zelf wel kan :smile:

De oudste zei gisteren tegen mijn man, toen de middelste haar zoveelste driftbui had, "papa, waarom heeft mama eigenlijk zo'n driftkindje gekregen?' Tja, you tell me :D

Met de middelste moeten we vooral steeds lachen, omdat zij op iedereen reageert, ongeacht of het voor haar bedoeld was of niet. Dus als ik mijn man vraag of hij nog koffie wil en zij aan tafel zit te kleuren, zegt ze zonder op te kijken 'nee, ik hoef geen koffie'. Of als de oudste van zwemles komt en ik vraag of ze lekker heeft gezwommen, antwoordt de middelste meteen "ik heb niet gezwommen". Dat levert altijd hele grappige situaties op :-)


Haha ik zie het al helemaal voor me!!
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron