Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Anoniem 53

Bericht 01 Okt 2013 16:57

Re: Datetopic

Oh haha nee dat heeft hij niet gezegd, dat heb ik op Facebook gezien. Dat we elkaar een tijdje niet hadden gesproken, hoe het met me gaat enz. In mijn ogen niks verkeerds aan, maar ik weet nooit zo goed hoe mannen dat bedoelen.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 01 Okt 2013 17:24

Re: Datetopic

Ik ook niet. Maar zo'n berichtje uit het niets ... ik denk altijd dat mannen dan weer contact zoeken om verder te gaan waar jullie gebleven waren zeg maar.
<<

Nyx

Bericht 01 Okt 2013 18:13

Re: Datetopic

Maar misschien was hij gewoon nieuwsgierig zonder dat hij daar een bepaalde gedachte bij had? Ik zoek nooit zoveel achter dergelijke berichten. Mijn ex-scharrel doet het ook eens in de zoveel tijd. Gewoon belangstelling, verder niets.

Maar goed, misschien ben ik daarom nog vrijgezel omdat ik nergens iets achter zoek. :P
<<

Anoniem 53

Bericht 01 Okt 2013 19:13

Re: Datetopic

Ik denk dat ook wel een beetje hoor Tabbie. Ik heb in ieder geval antwoord gegeven en zie wel waar het toe leidt.

Nyx, ik zocht er ook nooit iets achter, maar ik ken mannen ondertussen.. ;-)
<<

Nyx

Bericht 01 Okt 2013 20:08

Re: Datetopic

Haha, Ok. :)

Het is hier zo dat ze oprecht benieuwd zijn naar mijn leven of zin hebben in seks en willen peilen of ik daar nog voor te porren ben. Dat laatste heb ik dan weer snel genoeg door, omdat ze dan iets te snel antwoord geven op mijn antwoorden. Dan opeens zijn ze wel heel erg happig op mijn berichten. En zij maar denken dat ze subtiel zijn. :thumbdown:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 02 Okt 2013 07:55

Re: Datetopic

Haha Nyx. Je zegt het nu ook zelf dat ze dan berichtjes sturen om te peilen of jij daar nog voor in ben :P Zie je wel! Ben benieuwd Auxo. Heb je al wat terug gehoord?

Ik heb gisteren een leuke knul leren kennen tijdens een pubquiz. En hij stuurde toen hij 's nachts thuiskwam nog een berichtje dat hij de avond gezellig vond. Kijken of we hieruit een date kunnen voortslepen (oh wacht was ik nu niet nog steeds op mannensabbatical? :silent: )
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 02 Okt 2013 10:04

Re: Datetopic

Pff ik kreeg gisteren ook weer ineens een berichtje van mijn ex-date.
Stom, ik had heb pas gesproken en toen hebben we het erover gehad waarom het zo raar was gelopen. Daarna was het voor mijn gevoel gewoon afgesloten en heb ik eigenlijk helemaal niet meer aan hem gedacht (fijn, want daarvoor voelde ik me nog best klote) en gisteren kreeg ik een bericht en was ik gelijk weer van slag. Eerst was het echt een dood gesprek, alsof we niks meer tegen elkaar te vertellen hadden (hoi, alles goed, ja met jou? ja ook. hoe is het op school? goed, en bij jou? ook goed etc. etc.) Maar daarna dacht ik fack it, ik heb niks te verliezen ik vraag gewoon waarom hij me nu ineens appt. Ik had het natuurlijk ondertussen al met een paar huisgenoten besproken haha en ik kan gewoon niet geloven dat het zonder reden is. Zijn antwoord was natuurlijk dat hij gewoon benieuwd was hoe het met me ging en toen heb ik maar gezegd dat ik dat niet geloof en dat ik denk dat hij gewoon even was vergeten hoe leuk ik ben ;) haha.
Hij zei dat dat misschien wel zo was en daarna lulde hij er weer overheen, echt een domme smoes over een of ander feestje waar we allebei naartoe gaan wat nog twee maanden duurt. Dat was vannacht, daarna is hij niet meer online geweest, ik ben benieuwd of ik vandaag nog wat krijg..
<<

Anoniem 53

Bericht 02 Okt 2013 10:11

Re: Datetopic

Ik heb nog niks gehoord, maar dat is niet vreemd bij hem. Gaat rustig een dag overheen. Ik wacht af :)

Haha Tabbie, gewoon kijken wat er van komt. ;)

Toet, beetje hetzelfde verhaal dus. Ook ineens weer een bericht uit het niets. Ben benieuwd of jij nog wat hoort vandaag.
<<

Anoniem58

Bericht 02 Okt 2013 12:52

Re: Datetopic

Oh ben benieuwd of er bij jullie nog iets uitkomt toet en auxo!
Leuk Tabbie, dat je iemand ontmoet hebt. Leuk ook dag hij meteen een berichtje stuurt! Hier gaat het nog hetzelfde, helemaal niks gehoord tot ik gisterenavond laat 6 berichten kreeg, dat hij een hele drukke dag had gehad en vanalles. Had hem al bijna afgeschreven haha :) nu appt ie weer gewoon om de zoveel tijd...
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 02 Okt 2013 14:45

Re: Datetopic

Shit man ik vind hem zo leeeeuuuuuk. Ik weet echt even niet wat ik moet doen. Dit is toch gewoon niet tof?!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 02 Okt 2013 15:08

Re: Datetopic

Toet schreef:Shit man ik vind hem zo leeeeuuuuuk. Ik weet echt even niet wat ik moet doen. Dit is toch gewoon niet tof?!


Hm wat een vage gast zeg! Ik zou hem wel laten weten dat als hij verder niks van je wil, hij je beter gewoon met rust laat. En dat ie in alle andere gevallen gewoon duidelijk moet zijn. Hier word je ook gek van!

Ik heb na mijn laatste bericht van maandagavond niks meer van de man gehoord :silent:
❤ 7 juni 2018
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 02 Okt 2013 15:31

Re: Datetopic

Erg he Toet wat 1 berichtje al kan doen met je onderdrukte gevoelens.

Leuk Bolletje dat je hem nog steeds niet hoeft af te schrijven :dance:

Auxo, ben benieuwd naar morgen voor je.

Bliss, Mmmm ik vind het altijd zo moeilijk te zeggen of een stilte ook daadwerkelijk iets betekend of het gewoon is dat hij druk is..

Hier vroeg hij me net mee uit eten :yes:
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 02 Okt 2013 15:41

Re: Datetopic

Bliss schreef:
Toet schreef:Shit man ik vind hem zo leeeeuuuuuk. Ik weet echt even niet wat ik moet doen. Dit is toch gewoon niet tof?!


Hm wat een vage gast zeg! Ik zou hem wel laten weten dat als hij verder niks van je wil, hij je beter gewoon met rust laat. En dat ie in alle andere gevallen gewoon duidelijk moet zijn. Hier word je ook gek van!

Ik heb na mijn laatste bericht van maandagavond niks meer van de man gehoord :silent:


Ja, dat ben ik ook zeker van plan! Het is gewoon wel opvallend. Al die tijd dat het al minder ging en vanaf dat het over is kwam het contact voornamelijk van mijn kant en nu ineens van hem. Hij is ook de gene die continu het gesprek op gang houdt, raar! Maargoed, ik had hem dus een beetje uit m'n hoofd en nu zit hij er weer helemaal in door een paar berichtjes, dus inderdaad, als hij niks van me wil heb ik liever gewoon geen contact met hem, al vind ik dat ook weer zo jammer. Bleh. Ik wacht nog even het juiste moment af..
<<

Anoniem29

Bericht 02 Okt 2013 15:55

Re: Datetopic

Ik vind het echt klinken als een leuke kerel Toet haha. Ik kan er niets aan doen. Ook al was hij even weird na zijn vakantie.. Misschien hormonen richting een ander? Hoe lullig, de zomer, alcohol, tempraturen willen dan wel meespelen. Nu hij weer met 2 benen op de grond staat, in het koude Nederland beseft hij gewoon pas hoe leuk jij bent :D

Sommige mannen doen daar nou eenmaal even over. Als jullie het voorheen tof hadden en je vind hem nog steeds leuk zou ik mij niet uit het veld laten slaan door een stomme vakantie.

Misschien omdat ik toen hetzelfde heb meegemaakt en pas na mijn vakantie weer besefte hoe leuk ik K. vond (ipv mijn vakantie liefde). Al was ik natuurlijk een heel stuk jonger, toch weet ik het niet haha. Ik vind de verhalen die je over hem verteld gewoon leuk en passend bij jou!
<<

Anoniem29

Bericht 02 Okt 2013 15:56

Re: Datetopic

Misschien is het juist wel een goed punt dat jullie per omweg weer bij elkaar komen. Is weer eens wat anders dan gelijk ergens voor gaan :P

Vind ik ook wel weer bij jou passen. Op z'n Toets :D hahaha
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 02 Okt 2013 16:43

Re: Datetopic

Haha je bent grappig. Laten we het hopen! Hij wil nu ook ineens naar een feestje in Amsterdam waar ik naartoe ga vrijdag. Is toch geen toeval :')
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 02 Okt 2013 17:01

Re: Datetopic

Lijkt mij niet Toet!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 02 Okt 2013 18:28

Re: Datetopic

Lijkt me geen toeval maar hij kan niet zo met je blijven spelen Toet! Dus als je hem vrijdag ziet en er gebeurt iets.. lekker laten hangen op het moment zelf (ik zie nu heel romantisch voor me dat jullie bijna zoenen, jij legt een strenge vinger op zijn lippen en dan: zeg maar wat je wil mannetje: of dit geweldige wijf of anders helemaal niks.. hahaha!).

Anyway.. ik vond/ vind hem ook leuk maar af en toe echt wel vaag!! Hou niet van vaagheid...
<<

Anoniem29

Bericht 02 Okt 2013 18:51

Re: Datetopic

Ik hou wel van vaagheid. Dat kan ook heel spannend en aantrekkelijk zijn haha. Maar wel tot bepaalde hoogte, anders wordt het een mindfuck i.p.v. een fijne fuck :D
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:33

Bericht 02 Okt 2013 20:38

Re: Datetopic

Ja, het klinkt alsof hij misschien spijt heeft, Toet. Als je hem leuk vindt, zou ik hem toch nog een kans geven, maar dan moet hij er wel voor willen gaan, en niet vaag willen blijven doen. Kijk hoe het loopt op dat feestje, en kijk of je nog zin hebt om je er nog eens aan te wagen. Ik ben het wel eens met Intoxicated, misschien is dit wel juist wat voor jou, aangezien je vaak een beetje afknapt op jongens waarbij het allemaal soepeltjes loopt, haha.

Tabbie, wat leuk! :D :D En, wanneer gaan jullie? Laat die mannen sabbatical maar lekker varen, die duren toch nooit lang ;)

Auxo: Zou jij het zien zitten om weer met hem te scharrelen, of te daten, of ben je nu gewoon nog een beetje aan het verkennen?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 02 Okt 2013 20:44

Re: Datetopic

Tabbie schreef:Bliss, Mmmm ik vind het altijd zo moeilijk te zeggen of een stilte ook daadwerkelijk iets betekend of het gewoon is dat hij druk is..


Ik vind dat ook lastig te beoordelen, maar ik heb inmiddels mijn laatste bericht wel 10x gelezen en het was gewoon echt een leuk bericht, dus als ie daar niet meer op reageert, is het gewoon een vette kneus. Zo. Take it or leave it, ik merk altijd dat mijn interesse na een paar dagen begint af te nemen bij zo'n 'radiostilte', dus als het nog lang duurt, ben ik er alweer klaar mee geloof ik (misschien maar beter ook). Ik ben heel slecht in dat 'afwachten', ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem 53

Bericht 02 Okt 2013 20:59

Re: Datetopic

Ik heb inmiddels bericht terug gehad en we hebben wat berichten over en weer gestuurd. Normale berichten, beetje over onze bezigheden nu. Hij toont wel interesse, maar heb niet het idee dat hij me meteen het bed in wil krijgen.

SG, ik vind het een leuke man, maar scharrelen wil ik niet meer denk ik. Ik ben 28, wil nu gaan voor wat meer vastigheid. Ik ben nu inderdaad nog een beetje aan het verkennen, rustig aan, als hij me echt (nog steeds) zo interessant vindt accepteert hij dat.

Tabbie, leuk leuk! Wanneer hebben jullie een date?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 03 Okt 2013 09:19

Re: Datetopic

Ik snap je helemaal Bliss. Dat heb ik dus ook. Ook met die foute man laatste - vond ik helemaal leuk, hoor een paar dagen niets en dan denk ik ook; prima doei! Ga ik ook echt geen energie in steken of een berichtje na sturen. Inderdaad een beetje Take it of leave it.

En Auxo ook al zijn het normale berichten, na een lange afwezigheid en dan nu meerdere berichten over en weer ... misschien ben ik dan op een andere manier naief, maar ik geloof gewoon niet dat hij je nu niet zou willen zien (en dan niet enkel op een vriendschappelijke laten-we-bijkletsen-manier). Vind het trouwens goed van je dat je nu wilt gaan voor vastigheid. Als hij dat je kan bieden prima, zo niet, lekker laten lopen (al is wat mannelijke aandacht over de telefoon ook leuk en onschuldig).

Ik heb hem gisteren gezien. Hij ging wat borrelen en naar de film met vrienden en toen vroeg hij of ik meeging. Toen heb ik gezegd dat ik wel kwam borrelen vooraf en dat ik dan zou kijken of ik de late voorstelling ging halen, had hij al een kaartje voor me gekocht just in case. Was gezellig en hij zei dat hij snel weer wat wilde afspreken, maar verder is er nog niets gebeurd. En dat vind ik altijd raar haha :suspect:
<<

Anoniem 53

Bericht 03 Okt 2013 11:50

Re: Datetopic

Je hebt gelijk Tabbie, ik ben er alweer klaar mee. Was benieuwd waarom hij mij weer een bericht stuurde, heb hem dat gisteravond ook gevraagd. 'Ik was nog altijd in zijn hoofd blijven hangen'. Ik gezegd dat hij niet moest denken dat hij weer bij me aan kon kloppen en we verder zouden gaan waar we gebleven waren. Dat soort 'ik ben altijd aan je blijven denken' berichten maken me altijd alert, want waarom deed hij dan geen moeite toen ik het afkapte vorig jaar? Hij zoekt maar mooi iemand anders voor zijn pleziertjes.

Tabbie, daar moet je denk ik niks achter zoeken. Ik vind dat persoonlijk altijd wel iets hebben, dat mannen je niet meteen proberen te zoenen oid. Wel leuke avond gehad?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 03 Okt 2013 12:40

Re: Datetopic

Ik wist het! Echt, mannen zijn best simpele wezens. Ik vind het goed van je dat je er klaar mee bent. Inderdaad, hij is altijd aan je blijven denken, maar tijdens dat jaar heeft hij geen 1 keer gedacht om dan ook een berichtje te sturen :suspect: Duidelijk wat hij daarmee wilde en als jij daar geen zin in hebt, is het je goed recht om even een dikke vinger te geven zijn kant op. Geheel terecht!

En inderdaad ik zoek er niets achter. Er was ook nu niet echt een moment voor, vooral omdat er ook nog vrienden bij zijn. Snap gewoon niet dat die gasten dan niet een blokje om gaan bij het afscheid nemen haha. Dat zou ik dus wel doen als goede vriendin :angel: Ik vind dat dus helemaal niets hebben, niet dat ik gelijk dronken mannen om me heen wil die me proberen te zoenen of van die handtastelijke types. Maar toch is dat voor mij een soort bevestiging van aantrekkingskracht. En nog erger: straks heb je er al meerdere keren mee gedate, vind je hem echt leuk en dan ... zoent hij als een vis of helicopter! Iew, nee dan weet ik dat liever al eerder :yes:

Edit: ja het was wel een gezellige avond. Heb het veel later gemaakt dan ik dacht.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers