Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe was jouw vakantie?

<<

Anoniem 63

Bericht 02 Sep 2013 18:36

Re: Hoe was jouw vakantie?

Gaaf CBL!
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Sep 2013 20:11

Re: Hoe was jouw vakantie?

Dit wordt de 5e keer, zeker leuk, wil ieder jaar wel! :lol:
<<

Anoniem205

Bericht 02 Sep 2013 23:31

Re: Hoe was jouw vakantie?

Rouxxxe schreef:Mijn vakantie was geweldig! Samen met m'n vriend drie weken rondgereisd door West Amerika. Echt van alles gezien en gedaan. Vooral het fietsen door San Fransisco en het bezoeken van Death Valley en Yosemite national park waren echt hoogtepunten!



Cool! So was mine! Wanneer was jij er?
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 03 Sep 2013 06:59

Re: Hoe was jouw vakantie?

Oreo schreef:
Rouxxxe schreef:Mijn vakantie was geweldig! Samen met m'n vriend drie weken rondgereisd door West Amerika. Echt van alles gezien en gedaan. Vooral het fietsen door San Fransisco en het bezoeken van Death Valley en Yosemite national park waren echt hoogtepunten!



Cool! So was mine! Wanneer was jij er?


Oh jij bent er ook geweest? Leuk :D
Ik ben er van half juli tot begin augustus geweest!
<<

Anoniem205

Bericht 03 Sep 2013 09:49

Re: Hoe was jouw vakantie?

Rouxxxe schreef:
Oreo schreef:
Rouxxxe schreef:Mijn vakantie was geweldig! Samen met m'n vriend drie weken rondgereisd door West Amerika. Echt van alles gezien en gedaan. Vooral het fietsen door San Fransisco en het bezoeken van Death Valley en Yosemite national park waren echt hoogtepunten!



Cool! So was mine! Wanneer was jij er?


Oh jij bent er ook geweest? Leuk :D
Ik ben er van half juli tot begin augustus geweest!


Lachen! Wij juist half juni tot begin juli :mrgreen:
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 03 Sep 2013 10:49

Re: Hoe was jouw vakantie?

Heerlijk!! We zijn op 1e gezinsvakantie geweest, vorig jaar waren we nog apart op vakantie. Dit jaar dus voor het eerst echt met z'n drieën weg.
Een weekje naar Turkije zijn we geweest, all-in, 5 sterren, heerlijk, niets te klagen!! Glijbanen, 3 zwembaden, een strand. Pff wanneer mag ik terug!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 03 Sep 2013 10:57

Re: Hoe was jouw vakantie?

Ik moet nog gaan, maar ik ga pas met de herfst. De zomer in Nederland vond ik niet zo vervelend, het weer was goed.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Ramses

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 133

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:39

Bericht 03 Sep 2013 11:10

Re: Hoe was jouw vakantie?

Wij zijn lekker thuis gebleven, mijn vriend heeft net voor mijn vakantie de sleutel van zijn huisje gekregen dus zijn eerst aan de klus geweest!
We zijn wel half augustus drie daagjes naar Disneyland geweest, dat was echt een prima vakantie!

Hopelijk gaan we volgend jaar weer lekker met de tent naar het zuiden van Europa (denk dat het Italië wordt..)
<<

Anoniem 3

Bericht 03 Sep 2013 11:29

Re: Hoe was jouw vakantie?

Ik moet ook nog gaan, maar heb er erg veel zin in!
<<

Anoniem17

Bericht 03 Sep 2013 11:33

Re: Hoe was jouw vakantie?

Ik ga pas eind deze maand. Een weekje met mijn zus, zwager, neefje en vriend naar Center Parcs. Heel veel zin in! :)
<<

Anoniem29

Bericht 03 Sep 2013 16:10

Re: Hoe was jouw vakantie?

Ik ben met mijn vriend 2 weken naar Barcelona geweest.

Het was echt heerlijk! We hadden een appartement met dakterras dus hebben naast onwijs veel geshopt ook veel op het terras gelegen. Te vaak uit eten geweest, allerlei wijken bezocht (met het boekje van 100% Barcelona.. Echt een aanrader die 100% boekjes. Ik had hem ook van Rome vorig jaar). Maar goed echt over heel lekker gegeten.

Ongeveer 15 ZARA bezocht hahaha, ja wij zijn gek in ons hoofd. We hadden beide een 50x metro kaart en we hadden nog 4 ritjes over toen we gingen. Lekker ijsjes gegeten, ons 10 jarig jubileum gevierd. Lekker naar het strand geweest in Montgat Nord (geen toeristen, alleen Catalanen. Er leuk sfeertje).

Ja we hebben echt een top vakantie gehad. Zijn nu alweer bezig met de volgende reis :D . Echt ik wil overal met mijn vent heen haha.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 03 Sep 2013 16:38

Re: Hoe was jouw vakantie?

Het is heerlijk!
We zijn momenteel in Turkije.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Sep 2013 16:58

Re: Hoe was jouw vakantie?

Nooit vermelden tijdens je vakantie dat je weg bent, want daar wordt men juist zo voor gewaarschuwd................niet slim!
Ik heb het geduld om daarna de verhalen wel te horen, maar fijn dat het bevalt.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 03 Sep 2013 17:03

Re: Hoe was jouw vakantie?

Wees maar gerust CBL, niemand hier weet mijn adres ;-)
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 03 Sep 2013 17:06

Re: Hoe was jouw vakantie?

Wij zijn in nederland gebleven precies in die mooie weken rond de 30 graden. het was dus super.
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Sep 2013 18:18

Re: Hoe was jouw vakantie?

Sam schreef:Wees maar gerust CBL, niemand hier weet mijn adres ;-)


Hackers komen overal achter hoor, het is net als op FB dat mensen massaal dom zijn en continu foto's plaatsen met teksten als ''het is hier super''.
<<

Anoniem30

Bericht 03 Sep 2013 18:21

Re: Hoe was jouw vakantie?

Wij hebben in april een heerlijke vakantie gehad in Side, Turkije. Het was zo fijn om alle tijd voor elkaar te hebben, uren te kunnen praten, knuffelen en wandelen en leuke dingen te doen. We zijn echt alleen maar aan het genieten geweest samen, en zijn elkaar alleen maar leuker gaan vinden.

Ik heb alleen een vervelend gevoel overgehouden aan de vakantie, omdat de moeder van een van mijn beste vriendinnen tijdens de vakantie is overleden - en ik de dag na mijn vakantie een begrafenis had.

We waren dan ook eigenlijk aan het rondkijken om in Oktober nog even weg te gaan samen, maar nu mijn vriend een nieuwe baan heeft, zit dat er waarschijnlijk niet in. We zitten nu wel weer serieuze plannen te maken om volgend jaar voor een paar weken naar Amerika toe te gaan.
<<

Anoniem205

Bericht 06 Sep 2013 13:09

Re: Hoe was jouw vakantie?

He gatsie, Pippa! Gecondoleerd!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 06 Sep 2013 20:44

Re: Hoe was jouw vakantie?

Wij zij in april met mijn ouders en broers naar Turkije Bodrum geweest. En het was z'n fijne relaxte vakantie. We houden toch allemaal in ons achterhoofd dat het waarschijnlijk de laatste keer met z'n alles als gezin was. Het was zo fijn en mooi weer niks moet alles mag. Ik zou er zo weer heen willen

En in juli zijn man en ik samen 4 dagen naar Londen geweest we waren er precies toen die prinsje geboren werd dus dat was wel speciaal we stonden tussen de gekke Engelsen toen Kate en William het ziekenhuis uit kwamen. Verder was het daar heel warm dat was weer een nadeel. En als grote domper mochten we niet mee terug met het vliegtuig heel gedoe geweest zijn15 uur onderweg geweest van londen naar huis. En moesten alles voorschieten dus nu nog wachten tot je het geld terug krijgt

En we zijn nog een weekje wezen kamperen met mijn ouders. Was heel gezellig alleen we zaten op een camping met heel veel kinderanimatie en het was de hele dag zelfde muziekje. En we hadden aso mensen tegenover ons zitten

Maar nu ben ik klaar met vakantie
Afbeelding
<<

Anoniem177

Bericht 06 Sep 2013 20:54

Re: Hoe was jouw vakantie?

Ik ben in Mei naar Spanje geweest, het was koud en regenachtig. Hebben 2 dagen mooi weer gehad. Ook zaten we precies tijdens de grijze golf, ondanks dat en het weer hebben we het onwijs gezellig gehad.
<<

Anoniem 47

Bericht 07 Sep 2013 09:08

Re: Hoe was jouw vakantie?

Ik ben met mijn vriend in Spanje en Frankrijk geweest. We waren met z'n tweeën met de camper van m'n ouders gegaan. Ik had drie campings gereserveerd. Een doorreiscamping in Frankrijk voor 1 nacht, een camping in Spanje voor 1,5 week en een camping in Frankrijk voor 1 week. De campings in Spanje en Frankrijk waren super: mooie omgeving, aan het strand en dichtbij de stad. Ook waren de campings schoon. We waren echt toe aan vakantie. Vooral even tijd voor ons samen, want dat was er een beetje bij in geschoten de laatste tijd. We kijken allebei met veel plezier terug op onze zomervakantie.
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers