Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Uit eten of afhalen/bezorgen?

<<

Anoniem304

Bericht 25 Mei 2015 14:24

Re: Uit eten of afhalen/bezorgen?

Ik vind patat van de patatzaak veel lekkerder dan uit eigen frituur.
<<

Anoniem222

Bericht 25 Mei 2015 15:06

Re: Uit eten of afhalen/bezorgen?

Haha ik ging net kijken hoeveel restaurants bezorgen als ik mijn postcode in typ bij thuisbezorgd.nl: 236.
Ik ga uit eten als ik een leuke avond, lekker eten en gezellig kletsen met een wijntje wil. Ik bestel eigenlijk alleen bij kater of andere vormen van luiheid+zin in iets makkelijks. Halen doe ik eigenlijk nooit. Waarom zou ik als alles ook gratis bezorgd wordt :p. Tenzij het 's nachts is en ik een after stappen honger moet stillen, dan haal ik nog wel eens wat bij de macdo. Oh en soms eten we bij vrienden en halen we bij Bird, die bezorgen niet.
<<

ChiQ

Bericht 25 Mei 2015 15:09

Re: Uit eten of afhalen/bezorgen?

Als in Thaibird, harry?
<<

Anoniem222

Bericht 25 Mei 2015 15:13

Re: Uit eten of afhalen/bezorgen?

Yes!
<<

caribbeanlover

Bericht 25 Mei 2015 15:17

Re: Uit eten of afhalen/bezorgen?

Harrison schreef:Haha ik ging net kijken hoeveel restaurants bezorgen als ik mijn postcode in typ bij thuisbezorgd.nl: 236.
Ik ga uit eten als ik een leuke avond, lekker eten en gezellig kletsen met een wijntje wil. Ik bestel eigenlijk alleen bij kater of andere vormen van luiheid+zin in iets makkelijks. Halen doe ik eigenlijk nooit. Waarom zou ik als alles ook gratis bezorgd wordt :p. Tenzij het 's nachts is en ik een after stappen honger moet stillen, dan haal ik nog wel eens wat bij de macdo. Oh en soms eten we bij vrienden en halen we bij Bird, die bezorgen niet.


Bezorgen is bij de meeste vanaf een bepaald bedrag en als je netjes wil zijn doe je er fooi bij wat je niet doet als je afhaalt.
Het is overigens Mcdo ;). Wat is Bird?
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 25 Mei 2015 15:21

Re: Uit eten of afhalen/bezorgen?

Ooh allebei heeft z'n charme. Op vrijdag gaan we soms ergens wat eten. Niet iedere week hoor maar wel gewoon om een drukke week af te sluiten. In het weekend vind ik het heerlijk om te bestellen! We zitten dan lekker in onze hangkleding onder m'n kleedje met een bordje frietjes of als we wat meer bestellen, spareribs. Heerlijk! Dat knusse kan ik ook echt heel erg van genieten.
<<

Anoniem222

Bericht 25 Mei 2015 15:24

Re: Uit eten of afhalen/bezorgen?

caribbeanlover schreef:
Harrison schreef:Haha ik ging net kijken hoeveel restaurants bezorgen als ik mijn postcode in typ bij thuisbezorgd.nl: 236.
Ik ga uit eten als ik een leuke avond, lekker eten en gezellig kletsen met een wijntje wil. Ik bestel eigenlijk alleen bij kater of andere vormen van luiheid+zin in iets makkelijks. Halen doe ik eigenlijk nooit. Waarom zou ik als alles ook gratis bezorgd wordt :p. Tenzij het 's nachts is en ik een after stappen honger moet stillen, dan haal ik nog wel eens wat bij de macdo. Oh en soms eten we bij vrienden en halen we bij Bird, die bezorgen niet.


Bezorgen is bij de meeste vanaf een bepaald bedrag en als je netjes wil zijn doe je er fooi bij wat je niet doet als je afhaalt.
Het is overigens Mcdo ;). Wat is Bird?

Ik heb nog nooit iets willen bestellen en gehad dat het te goedkoop was om te laten bezorgen en ik geef inderdaad wel een fooi. Maar als die twee euro er voor zorgt dat ik zonder broek op de bank kan blijven liggen heb ik dat er graag voor over :D.

En je hebt helemaal gelijk, het is McDo.
<<

Anoniem222

Bericht 25 Mei 2015 15:25

Re: Uit eten of afhalen/bezorgen?

Bird is trouwens een Thais restaurant/snackbar waar je heel lekker kunt eten.
<<

ChiQ

Bericht 25 Mei 2015 16:21

Re: Uit eten of afhalen/bezorgen?

Jaaa Thaibird! Mijn schoonmoeder woont daar op de hoek, dus wij halen daar alijd eten. Jemig wat is dat lekker haha!
<<

anoniem203

Bericht 26 Mei 2015 09:51

Re: Uit eten of afhalen/bezorgen?

Ik vind uit eten ook veel gezelliger. Als we de Chinees en de friettent niet mee tellen laten wij misschien 2-3 keer per jaar eten bezorgen. Uit eten ga ik meestal 1 keer per maand.
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers