Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gespleten nagels

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 24 Mei 2015 23:11

Gespleten nagels

Vooral bij mn wijs en middelvingers zijn mijn nagels niet mooi. De bovenste laag lijkt er van af te bladderen. Naast t feit dat t sowieso niet mooi is, het minder wit is dan de rest, is t ooko zwakker en daardoor zijn die nagels niet lang te krijgen.
Wat kan ik hier mee? Ik doe er al nagelverharder op, maar dat helpt niet (weet ook niet hoe vaak dat zou moeten)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 25 Mei 2015 00:09

Re: Gespleten nagels

Je nagelriemen beter verzorgen. Dus met een Bokkenpoot en goed soepel houden.
2015 💙
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 25 Mei 2015 08:10

Re: Gespleten nagels

Ik heb hier ook heel erg last van. En dat terwijl ik 2x per week m'n nagels en nagelriemen verzorg...
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

ChiQ

Bericht 25 Mei 2015 08:13

Re: Gespleten nagels

Dit heb ik ook! Na de zwangerschap gebeurd, ik ben gestopt met vijlen en ik knip ze af en vijl wat noodzakelijk is, maar jemig ziet er niet uit, zonder ridgefiller en nagellak.
<<

Marinaa_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 344

Geregistreerd: 03 Sep 2013 13:14

Bericht 25 Mei 2015 08:39

Re: Gespleten nagels

Ik heb dit ook doordat ik acrylnagels heb gehad. Zelf vind ik dat de nail repair van Trind erg goed werkt. Dit is een kuurtjes wat je elke dag moet aanbrengen (droogt supersnel). Je nagels worden er sterker en mooier van, bij mij heeft het echt geholpen.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 25 Mei 2015 08:53

Re: Gespleten nagels

Ik heb acrylnagels gehad, maar had t daarvoor ook al (was 1 van de redenen om acrylnagels te pakken)
Ook voor de zwangerschap had ik t al.
Nu lak ik t wel eens in een kleur, dan is t wel mooier, maar als ik t er af haal dan kan t ook onder die laag blijven zitten, ook niet mooi. Lak ze ook niet vaak (werkt niet met m'n werk, dan is t er zo vanaf)
Is t niet typisch dat t maar 4 van de 10 nagels zijn?
Ik ga iig eens kijken naar m'n nagelrirmen of zo'n kuurtje.
Op internet had ik ook iets gelezen dat nagelverharder juist uitdroogt en daardoor averechts effect heeft? En dat nagelolie beter was?
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 25 Mei 2015 09:19

Re: Gespleten nagels

Welke ridge filler gebruik jij ChiQ?

Bij mij splijten ook alleen maar de wijs-, middel- en ringvinger.
Nagellak kan ik er vaak gewoon afpellen, samen met een laagje nagellak.
Dit had ik trouwens ook al ver voor ik zwanger werd. Heb een tijdje vitamine B12 geslikt (voor haar en nagels) maar ook dat werkte niet.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

ChiQ

Bericht 25 Mei 2015 09:28

Re: Gespleten nagels

Ik heb die van KOH Oh la la, bij de bijenkorf kan je dat kopen.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 25 Mei 2015 09:34

Re: Gespleten nagels

Thanks! Ga ik die eens proberen.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Hannelore

Noob

Berichten: 95

Geregistreerd: 13 Mei 2015 07:59

Bericht 25 Mei 2015 19:45

Re: Gespleten nagels

Herome heeft ook een fijne ridgefiller in het assortiment. Als mijn nagels splijten of extra verzorging nodig hebben dan pak ik altijd Essie help me grow. Na een weekje zien mijn nagels er dan weer stukken beter uit.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem178

Bericht 25 Mei 2015 19:51

Re: Gespleten nagels

Een spulletje van de Hema! Ik heb dat flesje inmiddels een eeuwigheid, dus het label is eraf gesleten, maar dacht dat het Cuticle Oil heet. Zit in een naggellak-achtig potje en is geel doorzichtig, kost ongeveer 3 euro. Heeft een witte dop en staat bij de make-up. Ben nu na 3 jaar nog niet eens op de helft.

Had er eerst ook last van, steeds als het uitgroeide spleten 3 nagels opnieuw. Ben toen eerst elke dag gaan "lakken" (met het kwastje eroverheen, even in laten trekken en daarna eraf vegen). Is een soort olie-achtige substantie. Nu houd ik het bij door 1 of 2x per week even de kwast erover te halen en sindsdien geen enkele gespleten nagel meer gehad.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 25 Mei 2015 20:36

Re: Gespleten nagels

Tnx voor de tips!
Ons mam vond nog wat van herome (nagelriemverwijderasr, en idd nagelolie) dus dat pribeer ik eerst maar eens een week, anders ga ik eens andere middeltjes proberen
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers