Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dochter bijna 5 jaar wil absoluut geen broekjes aan....

<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 23 Mei 2015 10:47

Re: Dochter bijna 5 jaar wil absoluut geen broekjes aan....

mida4you schreef:
Linvi schreef:Hema leggings zijn bagger qua kwaliteit! In de baby maatjes ging het goed, nu gaan ze na 3keer dragen al stuk.

Zeeman heeft leggings voor 2.50, koop een maatje kleiner en hij sluit mooi aan. Mijn dochter is ook enorm smal maar dat zit prima!



Als ik ze aan maatje kleiner koop dan zijn de leggings veel te kort aan de onderkant....


Maar dat is toch geen ramp? Met dit weer kan dat prima en in de winter in een laars zie je er ook niks van.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 23 Mei 2015 10:49

Re: Dochter bijna 5 jaar wil absoluut geen broekjes aan....

Jip schreef:Kun je op de kapotte stukken geen hartje in een andere kleur naaien van een andere kapotte legging? Dan gaan ze langer mee.


Dat gaat lastig want leggings is van elastisch stof en dan heb je een speciale naald of draad nodig om het ook elastisch te maken.
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 23 Mei 2015 10:50

Re: Dochter bijna 5 jaar wil absoluut geen broekjes aan....

Thunder schreef:
mida4you schreef:
Linvi schreef:Hema leggings zijn bagger qua kwaliteit! In de baby maatjes ging het goed, nu gaan ze na 3keer dragen al stuk.

Zeeman heeft leggings voor 2.50, koop een maatje kleiner en hij sluit mooi aan. Mijn dochter is ook enorm smal maar dat zit prima!



Als ik ze aan maatje kleiner koop dan zijn de leggings veel te kort aan de onderkant....


Maar dat is toch geen ramp? Met dit weer kan dat prima en in de winter in een laars zie je er ook niks van.


Maar sokken en veterschoenen en dan een te korte legging? Dat staat toch niet?
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem107

Bericht 23 Mei 2015 10:51

Re: Dochter bijna 5 jaar wil absoluut geen broekjes aan....

mida4you schreef:
Linvi schreef:Hema leggings zijn bagger qua kwaliteit! In de baby maatjes ging het goed, nu gaan ze na 3keer dragen al stuk.

Zeeman heeft leggings voor 2.50, koop een maatje kleiner en hij sluit mooi aan. Mijn dochter is ook enorm smal maar dat zit prima!


Als ik ze aan maatje kleiner koop dan zijn de leggings veel te kort aan de onderkant....

Maar dat is toch al wat ik zei? Niet erg, en áls het erg is dan leg je haar gewoon uit dat dit het risico is van geen broeken willen dragen? Ik zou hier niet moeilijk over doen. Ik lees nu vooral eigenlijk alleen maar 'ja, maars' overal oo terwijl de oplossing voor mijn gevoel gewoon voor de hand ligt.
<<

Anoniem107

Bericht 23 Mei 2015 10:52

Re: Dochter bijna 5 jaar wil absoluut geen broekjes aan....

Dan laat je de sokken wat lager en de legging wat hoger. Driekwartslegging.
Edit: of enkelsokjes, die vind ik voor straks sowieso mooier in dichte schoenen.
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 23 Mei 2015 10:56

Re: Dochter bijna 5 jaar wil absoluut geen broekjes aan....

Dan koop ik binnenkort een setje enkelsokjes
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 23 Mei 2015 12:16

Re: Dochter bijna 5 jaar wil absoluut geen broekjes aan....

Hartstikke leuk zo'n drie kwart legging!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik zou dan lekker goedkope legginkjes aanschaffen en evt. nog een paar tuttigere schoentjes erbij
Afbeelding
http://www.assem.nl/schoenen/meisjessch ... 10.109298/

of goedkoper:
Afbeelding
http://www.scapino.nl/kinderen/schoenen ... s-oplopend
R. 2013
D. 2016
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 23 Mei 2015 12:16

Re: Dochter bijna 5 jaar wil absoluut geen broekjes aan....

ps: ik vind het soms best jammer dat ik niet ook een dochter heb :D
R. 2013
D. 2016
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 23 Mei 2015 12:32

Re: Dochter bijna 5 jaar wil absoluut geen broekjes aan....

Zulke combi's draagt ze ook als het wat warmer is.

@spencer, dochters hebben is erg leuk hoor..je hebt zoveel keus voor meisjes haha
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11405

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 25 Mei 2015 14:34

Re: Dochter bijna 5 jaar wil absoluut geen broekjes aan....

Ook niet met van dat strijkspul?
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 25 Mei 2015 16:03

Re: Dochter bijna 5 jaar wil absoluut geen broekjes aan....

Wat zou ik het leuk vinden als mijn dochter alleen jurkjes en rokjes wil dragen, de setjes die je daar mee kunt maken vind ik vaak namelijk veel leuker dan de setjes met een broek.
Ik zou me er geloof ik niet te druk om maken en gewoon 2 broekjes op voorraad hebben voor het geval dat het makkelijker is en haar verder gewoon laten dragen wat ze zelf prettig vindt. Het zou mij de 'strijd' niet waard zijn.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 25 Mei 2015 18:26

Re: Dochter bijna 5 jaar wil absoluut geen broekjes aan....

Wij hebben hier een afspraak. Op school dagen, 2x naar school + overblijven een broek. Wantja, met het vele buiten spelen gaat alles stuk. Dus nee, dat wil ze echt niet hoor! En in het weekend en dagen dat ze 1x naar school gaat mag ze een legging met rok aan. :smile:
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 25 Mei 2015 20:02

Re: Dochter bijna 5 jaar wil absoluut geen broekjes aan....

Jip schreef:Ook niet met van dat strijkspul?



Dat zou nog kunnen inderdaad. En dat heb ik ook nog in huis liggen. Ga ik morgen direct proberen
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 25 Mei 2015 20:03

Re: Dochter bijna 5 jaar wil absoluut geen broekjes aan....

fashionmommy schreef:Wij hebben hier een afspraak. Op school dagen, 2x naar school + overblijven een broek. Wantja, met het vele buiten spelen gaat alles stuk. Dus nee, dat wil ze echt niet hoor! En in het weekend en dagen dat ze 1x naar school gaat mag ze een legging met rok aan. :smile:


en dit is ook een goede van je. Als ze 2 keer naar school moet ( dinsdag en donderdag ) een broekje aan, en de andere dagen rokjes en jurkjes :)
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers