Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


rand van panty in buik zichtbaar

<<

Swampy

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 361

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 24 Mei 2015 03:54

rand van panty in buik zichtbaar

Na 2 zwangerschappen is mijn buik behoorlijk slap.
Wanneer ik een panty aandoe, snijdt de rand van de panty in mijn buik en krijg je van die overduidelijke rollen.
Mijn oplossing tot nu toe was; mijn positiepanty! Die heeft een 'losse' buik die erg hoog komt waardoor je geen rollen krijgt.
Maar er zijn betere oplossingen; figuurcorrigerende panty, kousen of....?
Wat gebruiken jullie om in bv een strak jurkje rollen tegen te gaan? :smile:

Ps:heb wel een figuurcorrigerende onderjurk, geweldig! Maar dat lost het panty-probleem niet echt op.
Grote man 31-08-2010
Klein prulleke 12-05-2014

Holagirl
<<

Pixi

Noob

Berichten: 190

Geregistreerd: 28 Feb 2015 00:08

Bericht 24 Mei 2015 09:03

Re: rand van panty in buik zichtbaar

Geen panty aandoen maar hold-ups.
<<

Anoniem156

Bericht 24 Mei 2015 09:08

Re: rand van panty in buik zichtbaar

Ik hijs m'n panty op tot onder m'n beha.
<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Bericht 24 Mei 2015 09:20

Re: rand van panty in buik zichtbaar

Ik trek m'n panty ook altijd zo hoog mogelijk op zodat ie in m'n taille valt en dus geen streep/bobbels maakt in m'n buik. M'n oma gaf ooit de tip om de band in te knippen zodat die niet meer zo sneed. Gewoon op een paar plekken een knip zetten, maar natuurlijk niet helemaal door de band heen, dan verliest de band z'n functie.
<<

Marinaa_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 344

Geregistreerd: 03 Sep 2013 13:14

Bericht 24 Mei 2015 10:42

Re: rand van panty in buik zichtbaar

Ik krijg juist altijd als ik een panty zo hoog optrek echt een bolle buik.
Weet iemand daar iets voor?
En als ik de panty dan halverwege doe dan krijg ik inderdaad echt van die rollen.

Hold-ups vind ik niet fijn.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 24 Mei 2015 12:05

Re: rand van panty in buik zichtbaar

Ik koop panty's altijd in de grootst mogelijke maat die ze hebben. En niet omdat ik die maat nodig heb maar het zit het lekkerst en geeft het minste hobbels en bobbels en dan inderdaad tot m'n taille aan opgetrokken
2015 💙
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 24 Mei 2015 12:08

Re: rand van panty in buik zichtbaar

Haha, ik koop ook vaak positiepanty's, ideaal!! En anders koop ik een hele grote maat, zodat ik 'm tot onder mijn bh kan trekken.
Afbeelding
<<

Anoniem234

Bericht 24 Mei 2015 12:20

Re: rand van panty in buik zichtbaar

Ik koop meestal twee maten groter en dan zit het niet te knellen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 24 Mei 2015 12:23

Re: rand van panty in buik zichtbaar

Marinaa_ schreef:Ik krijg juist altijd als ik een panty zo hoog optrek echt een bolle buik.
Weet iemand daar iets voor?
En als ik de panty dan halverwege doe dan krijg ik inderdaad echt van die rollen.

Hold-ups vind ik niet fijn.


Ja dat heb ik dus ook. En als ik m tot mn taille optrek, zie je m ook nog zitten. Ik ben ook altijd nog zoekende naar de perfecte panty. Liefst dus één die niet zo hoog valt.
❤ 7 juni 2018
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1304

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:27

Bericht 24 Mei 2015 13:22

Re: rand van panty in buik zichtbaar

Wat een goede tips, ik zit ook altijd aan mn panty te hijsen en ik heb ook het rollen probleem :laughcry:
Het is zonder panty veel mooier bij mn buik, maar soms wat te koud aan mn benen en een panty staat vaak wat netter. Vind het altijd maar een beetje een gedoe haha.
<<

Anoniem142

Bericht 24 Mei 2015 22:31

Re: rand van panty in buik zichtbaar

Als ik een strak jurkje aan heb sla ik de boord van de panty ook wel eens terug. Dan doe ik over de panty een boxer o.i.d, zodat ie niet af kan zakken en dan sla ik de boord terug tot op mijn heupen. Maargoed, ik heb weinig vetjes op mijn heupen/kont, dus ik weet niet hoe dat lijkt als je wat meer kussentjes op je heupen hebt.
<<

SoCali

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:59

Bericht 25 Mei 2015 00:16

Re: rand van panty in buik zichtbaar

Ik heb (voor mij dan) de perfecte oplossing gevonden!
Ik knip op 2 of 3 mm na de band eraf. (die 2 a 3 mm zorgt ervoor dat er dus nog een heel klein randje van de band aan blijft zitten en de panty niet gaat scheuren)
Over die panty doe ik dan een body aan die je aan de onderkant dicht moet maken.
Zo blijft de panty perfect zitten, zakt ie niet af ondanks dat de band er zo goed als af is en zie je geen lijntjes zitten!

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers