Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Is er hier iemand die Spaans spreekt?

<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 19 Mei 2015 00:24

Is er hier iemand die Spaans spreekt?

Mijn Spaanse crush (zie liefde/sex/relatie pijler) spreekt niet supergoed engels, en nu vind ik het wel leuk om er in onze app gesprekjes af en toe wat leuk in het spaans er tussendoor te gooien....

wie spreekt er spaans? en kan voor mij wat leuke, lieve zinnetjes posten? :)
Ik heb google translate ook al geprobeerd, maar dat klopt van geen kant.... die neemt sommige woorden heel letterlijk, waardoor er niks van je zin klopt.

Dus als er iemand is die mij wil helpen? of via PM?

En burgemeesters, ik wist niet goed of dit in de vraag/aanbod pijler moest of hier? Anders zijn jullie natuurlijk vrij om de topic te verplaatsen :)
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 19 Mei 2015 00:28

Re: Is er hier iemand die Spaans spreekt?

Oreo!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 19 Mei 2015 00:31

Re: Is er hier iemand die Spaans spreekt?

Kijk anders eens op duolingo superleuke en makkelijke manier om wat woordjes te leren. Al begin je wel met echt simpele dingen.
2015 💙
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 19 Mei 2015 00:59

Re: Is er hier iemand die Spaans spreekt?

Bedankt voor de tips!
Ik ga Orea even een PM sturen en haar héél lief vragen of ze me wil helpen :angel:
<<

Anoniem122

Bericht 19 Mei 2015 06:16

Re: Is er hier iemand die Spaans spreekt?

Zou gewoon eens googlen of "spanish phrases romantic" of met love.

Dan krijg je dit soort sites
http://www.supremespanish.com/romantics ... hrases.htm

http://foxhugh.com/spanish/100-spanish- ... c-phrases/
<<

Anoniem205

Bericht 19 Mei 2015 19:37

Re: Is er hier iemand die Spaans spreekt?

ja hoor, pb maar!
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 19 Mei 2015 20:25

Re: Is er hier iemand die Spaans spreekt?

Thanks Oreo! Ik ga je vandaag of morgen even een PM sturen.

Ben ondertussen al lekke rop weg met Duolingo, leuk programma is dat om de basis even een beetje onder de knie te krijgen..
<<

Anoniem118

Bericht 24 Mei 2015 09:58

Re: Is er hier iemand die Spaans spreekt?

Hé Oreo, spreek jij Spaans joh? Wist ik niet, haha.
Ik spreek het ook nog wel een klein beetje, maar weet niet of ik dat soort zinnetjes makkelijk uit m'n mouw schud, haha.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 24 Mei 2015 16:09

Re: Is er hier iemand die Spaans spreekt?

Mijn spaans is goed genoeg om me verstaanbaar te maken maar lang niet goed genoeg om mooie romantische zinnetjes uit de mouw te schudden. Sowieso zou mijn zinsbouw echt volledig hopeloos zijn en mijn grammatica helemaal. 't zou wél net lijken of jij het zelf verzonnen had :smile: . Succes met je Spaanse crush!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers