Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sprookjeswonderland - Pinksteractiviteiten

<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 24 Mei 2015 09:16

Sprookjeswonderland - Pinksteractiviteiten

Hoi,

Wat gaan jullie doen met de kindjes vandaag en morgen?
Wij willen zo misschien naar Sprookjeswonderland in Enkhuizen.
Maar ik heb twijfels of het wel leuk is voor onze dochter.
Ze is bijna 14 mnd en loopt nog niet los.
Is er dan wel wat aan?

Hebben jullie misschien nog leuke tips?
Ben benieuwd!

Fijne dagen nog.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem123

Bericht 24 Mei 2015 09:39

Re: Sprookjeswonderland - Pinksteractiviteiten

Het zal wel leuk zijn, maar als ze een jaar of 2-3 zijn is het toch leuker voor ze. Er is wel genoeg te zien en er is ook een kinderboerderijtje.
Het zal er wel errug druk zijn deze dagen.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 24 Mei 2015 09:42

Re: Sprookjeswonderland - Pinksteractiviteiten

Bedankt voor je antwoord. Ja, alles is leuker als ze wat ouder/groter zal zijn, maar we willen er toch even uit, dus we gaan er gewoon heen. Duur is het in ieder geval niet en het zal overal wel druk zijn.
Linnaeushof zit hier om de hoek, maar dat is pas leuk over een jaar of 5 denk ik.

Wat ga jij doen SarahKey?
04-2014
10-2015
<<

Anoniem123

Bericht 24 Mei 2015 09:49

Re: Sprookjeswonderland - Pinksteractiviteiten

ja dan is sprookjeswonderland wel leuker voor je dochter. Het is daar wel erg leuk. Mijn zoon komt er graag.
Ze kan nog niet in de bootjes, maar je kan wel met haar op de paardjes en in de autó'tjes.

Wij gaan zo naar het bos en morgen naar de trekkertrek.
Ik ga weer naar sprookjeswonderland als de drukte voorbij is haha.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 24 Mei 2015 09:51

Re: Sprookjeswonderland - Pinksteractiviteiten

Veel plezier!
04-2014
10-2015

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers