Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ongesteld problemen

<<

loko

Noob

Berichten: 76

Geregistreerd: 05 Mei 2015 21:49

Bericht 06 Mei 2015 22:41

Ongesteld problemen

Krijg last van buikpijn als ik ongesteld word. Als ik de pil slik heb ik daar geen hinder meer van maar dan krijg ik migraine. Dat is zo erg dat ik dan niet meer normaal kan gaan werken of studeren. Ik vroeg me af of een spiraaltje wat is? Ik lees op internet hier verschillende ervaringen over? Wie heeft dezelfde problemen als ik? En wat heeft jouw dan geholpen?
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:12

Bericht 07 Mei 2015 21:18

Re: Ongesteld problemen

Ik zit met hetzelfde. Ik heb verschillende pillen geprobeerd, maar maakt allemaal geen verschil uit bij mij helaas. Maar als ik stop met de pil word ik weer zo vreselijk erg ongesteld, daar word ik ook niet bepaald blij van. Dus ik ga binnenkort voor een spiraaltje. Niet geprobeerd is altijd mis.
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 07 Mei 2015 21:20

Re: Ongesteld problemen

Ik heb een spiraaltje en vind het echt een verademing al sinds 2008 niet meer ongesteld. Qua hormonen merk ik niks omdat het zo weinig is. Wat zegt je huisarts?
<<

loko

Noob

Berichten: 76

Geregistreerd: 05 Mei 2015 21:49

Bericht 08 Mei 2015 20:58

Re: Ongesteld problemen

Maar is het wel zonder gevaar? Naar de huisarts moet ik nog naar toe, tot nu toe niet langs gegaan. Ga niet zo snel naar de huisarts eigenlijk.
<<

anoniem213

Bericht 09 Mei 2015 15:50

Re: Ongesteld problemen

Misschien kun je hier even via de zoekfunctie kijken. Er zijn al redelijk wat topics over een spiraaltje/mirena. Dan kun je misschien zelf even wat info inwinnen.
<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 18:59

Bericht 16 Mei 2015 13:25

Re: Ongesteld problemen

Ik heb ook altijd heel erg last van buikpijn, mijn arts adviseerde mij 1 pil paracetamol (500mg) en 1 pil ibuprofen (400mg). De werking heft elkaar op... na het innemen van deze combi ben ik binnen een half uur pijn vrij voor ongeveer 6 á 8 uurtjes.
<<

Theworldofiris

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 22

Geregistreerd: 24 Mei 2015 06:20

Bericht 24 Mei 2015 06:40

Re: Ongesteld problemen

Och, sinds mijn 14e een helse drama bij mij. Ik weet nog dat ik 3 dagen lang plat op de bank lag en niet eens naar de wc kon lopen :thumbdown: , uiteindelijk werd ik ongesteld. :hulde: Lekker onregelmatig. :no: Huisarts raadde me aan om de pil te slikken, dus zo gedaan. Geen problemen gehad en toen werd ik seksueel actief (was 18 jaar). :cheering: De verzekering vergoede mijn pil wel eerst maar na een paar keer te laat te betalen hebben ze mijn aanvullende verzekering geannuleerd. :palm: Dat betekend dus dat ik de pil moet betalen. Ben nu voor een tijdje gestopt en toen kreeg ik een vriend :love: . Nu besloten om een spiraaltje te laten zetten. Met moeite want mijn huisarts raadde het af. :suspect: Bij de minste stress gingen mijn darmen raar doen en ja werkt de pil niet meer. :redface: Qua kosten ben ik sws goedkoper uit als ik spiraaltje laat zetten. Ik ben dan 5 jaar onder de pannen, hoef geen maandverband enzo te kopen en de pil al helemaal niet. Grote kans dat het volgende week word gezet. :thumbup: Of ik bang ben? Nee. Ik heb een hoge pijngrens en heb zo veel naalden door mijn lichaam laten piercen dat dit heus meevalt. :bounce: Zenuwachtig wel, want is toch een nieuwe ervaring. Is wel raar, met je benen wijd voor een man en dat hij (tijdens je menstruatie) loopt te wroeten in je heilige grot. :redface: :redface: Aj Aj Aj. Om het helemaal mooi te maken, mijn vriend besloot om het uit te maken. :cry: Hij was wel de schaar die de knoop kapot knipte. :angel:
Ik denk nu aan.... Chocola.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 24 Mei 2015 07:10

Re: Ongesteld problemen

Zo, dat zijn veel emoji's...
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Theworldofiris

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 22

Geregistreerd: 24 Mei 2015 06:20

Bericht 24 Mei 2015 07:22

Re: Ongesteld problemen

Hahah oeps. ben nieuw hier en ik werd even wild van de oude emoji's. Deed me denken aan hyves hahaha.
Ik denk nu aan.... Chocola.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers