Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Haaruitval

<<

Anoniem 146

Bericht 22 Mei 2015 09:01

Haaruitval

Ik blijf in de 'haar' topics.

Vier maanden geleden ben ik bevallen. Ik hoef mijn handen maar door mijn haar te halen of ik kan weer een hoop haren in de prullenbak gooien.

Is hier iets aan te doen? Misschien wat tips zodat ik niet bang hoef te zijn dat er over een maand géén haar meer op mijn hoofd staat? :laughcry:
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3087

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 22 Mei 2015 10:38

Re: Haaruitval

Wat vervelend. Ik heb het heel erg gehad nadat ik gestopt ben met de pil. Ik hou mijn hart al vast voor als ik ooit ga bevallen. Er bleef van mijn haar echt niet veel meer over maar na een maand of 3 is het opeens gestopt. En daarna begon het langzaam weer bij te groeien. Dat zag er trouwens heel raar uit. Mijn 'nieuwe' haar had een soort van krul.
Ik heb vitamine B geslikt maar ik weet niet of het echt geholpen heeft. In mijn geval was het vooral wachten. Niet echt een opbeurende reactie. Sorry! Ik hoop dat het snel stopt!
<<

Anoniem 146

Bericht 22 Mei 2015 13:48

Re: Haaruitval

:nopompom:

Vervelend dat je er ook last van hebt gehad. Jammer dat dat zo lang moe(s)t duren.
<<

Anoniem216

Bericht 22 Mei 2015 13:54

Re: Haaruitval

Hier dus ook haaruitval een aantal maanden na de bevalling. Het stopt uiteindelijk, het kan alleen wel even duren. Mijn gekke plukken hebben nu eindelijk een beetje normale lengte zodat het niet meer zo raar staat, maar daarvoor :palm: . Sorry ook niet echt een opbeurend antwoord :nopompom: .
<<

Anoniem 146

Bericht 22 Mei 2015 13:57

Re: Haaruitval

Erg hoopvol zijn jullie niet, nee. :wink:
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 22 Mei 2015 22:49

Re: Haaruitval

Ik heb er nog steeds last van. En dochter is al bijna 1,5...
Ik merk het vooral bij het douchen, ik haal echt een hele pluk van het putje en mijn borstel zit in no time weer vol met haar.
Ook niet erg hoopgevend dus....
Afbeelding
Afbeelding
<<

Didi

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 91

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:33

Bericht 22 Mei 2015 22:56

Re: Haaruitval

Geen tips helaas. Ik heb er ook veel last van. Ik heb gewoon een inham aan de ene kant :(
2011
2015
<<

Anoniem280

Bericht 22 Mei 2015 23:12

Re: Haaruitval

Ook ik heb er enorm last van.
Het liefst ga ik naar de kapper om een leuk kort kapsel te laten knippen, maar daar krijg ik denk ik spijt van. Of nou ja, kort heb ik het al zovaak gehad.
<<

Anoniem111

Bericht 22 Mei 2015 23:31

Re: Haaruitval

Zal ik dan even een opbeurende reactie geven? Ik heb t ook gehad een paar maanden lang na de bevalling. Hield vanzelf op en ik merk niks van rare plukken die aangroeien en wat er niet uitziet!
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 22 Mei 2015 23:43

Re: Haaruitval

Ik zie bij mijzelf ook nog geen rare plukken etc. Er blijft alleen maar steeds haar uitkomen.
Mijn haar is ook niet heel dun geworden ofzo
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem121

Bericht 23 Mei 2015 11:12

Re: Haaruitval

Hier ook niet echt een opbeurende reactie... Van m'n volle bos krullen bleef een zielig bosje stro over. Ik heb het helemaal kort laten knippen zodat ik niet van die rare plukken kreeg :nopompom:
<<

Ferme

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 19

Geregistreerd: 23 Mei 2015 22:26

Bericht 23 Mei 2015 22:44

Re: Haaruitval

Ik heb hier na beide bevallingen ook erg veel last van gehad. Na verloop van tijd werd het steeds minder en is het over gegaan.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers