Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat durf jij niet wat een ander wel durft?

<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 23 Mei 2015 18:25

Re: Wat durf jij niet wat een ander wel durft?

Exogenesis schreef:- Ik durf niet te duiken en zelfs snorkelen gaat me bar slecht af.
- Ik durf geen spinnen op te pakken.
- Ik durf niet naakt te slapen, want ik ben bang dat er 's nachts brand uitbreekt en dat ik niet meer op tijd kleding aan kan trekken.
- Ik haat het vliegen in een vliegtuig. Het is elke keer weer zweten en hoofdpijn.

Verder durf ik vrijwel alles wat normale mensen ook durven.


Ik ben blij dat ik dit niet als enige heb. Mijn man is iemand die heel lang onder water kan blijven en hij is iedere keer zo verbaasd als ik alweer boven ben. Maar ik vind het gewoon een heel onprettig gevoel, zo lang met mijn hoofd onder water.
<<

Anoniem185

Bericht 23 Mei 2015 19:54

Re: Wat durf jij niet wat een ander wel durft?

Ik ben ook bang van alles wat vliegt, vooral dingen die kunnen steken en bijten en ja vogels horen daar ook bij.

En struisvogels.

Van vlinders en minivliegjes en lieveheersbeestjes ben ik niet bang. De rest wel.
<<

Anoniem149

Bericht 23 Mei 2015 20:26

Re: Wat durf jij niet wat een ander wel durft?

Ik heb het nog nooit gedaan, maar het lijkt me eng om als ik naar Engeland zou willen ik dan met de trein zou gaan, onder het water door. Brr daar kan ik al kriebels van krijgen als ik daar aan denk.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 23 Mei 2015 20:28

Re: Wat durf jij niet wat een ander wel durft?

Je kunt er ook heen vliegen he ;)
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem149

Bericht 23 Mei 2015 20:39

Re: Wat durf jij niet wat een ander wel durft?

Haha ja dat klopt, of met de boot. Maar toch moet ik er soms aan denken en dan krijg ik de kriebels.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers